Afvalcontainer

Discussion in 'De lounge' started by penelopea, Mar 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

ben blij dat wij een ondergrondse container hebben.

2. penelopea

penelopea Bekend lid

Jul 31, 2008
    993
    1
    0
    twente
    Nou wij betalen dus niet per kilo, maar jullie raden het al... de container is niet geleegd. Briefje eraan dat we de gemeente moesten bellen.
    Ik heb de vuilnis die niet van ons was eruit gehaald en ben ermee naar die mensen gegaan. Maar zij hadden hun spul er al uit gehaald zeiden ze (nou was dat wat ik ze erin had zien gooien inderdaad weg)
    Uit de zak werd vrij duidelijk van wie het was, dus daar heb ik ook even een bezoekje gebracht. Het werd in alle toonaarden ontkent, dus ik heb duidelijk gemaakt dat ik er niet van gediend was. De zak zit nu weer in de container, morgen word hij alsnog geleegd.

Ik vind het toch wel onfatsoenlijk hoor, ik vraag het altijd netjes als wij een zak bij iemand anders in willen doen.

3. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ik ben ook heel aso :) Zie het probleem ook echt niet eigenlijk ,zolang je niet per kilo betaald.

4. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

ohh :) ben gelukkig niet de enige aso zo te lezen :)

5. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Vind ik ook geen probleem. Ik heb liever dat iemand zijn grofvuil bij mij erbij legt ,dan dat zo'n wagen de volgende dag nog een keer moet rijden ,maar dan voor de buren. Vind dat echt verspilling. ( wel ben ik met je eens ,dat ze het niet kunnen maken om er spullen bij te leggen die niet worden meegenomen)

6. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik haal onze container nooit ;) Ze staan hier voor mijn deur, en die van ons staat altijd ingebouwd tussen die van de buren. Meestal zet mijn vriend hem in de tuin als hij terug is van zijn werk, dan is de rest nl al weg. Dus die van de buren neem ik ook nooit mee want dat is dus niet nodig.
    Bij mijn ouders deed ik dat wel altijd, daar stonden ze altijd aan het begin van de straat, dus nam ik die van de buren vaak wel even mee, kleine moeite idd..

En over het bijgooien in een andere container. Hier heb ik dat ook wel gedaan, maar wij betalen dan ook niet per kilo/bak. Vooral in het begin toen we hier net woonden hadden we veel troep van het verhuizen/klussen en zat onze bak al vol 1 dag nadat hij geleegd was. Dus als de containers voor stonden keek ik even waar er nog wat bij kon. Tegenwoordig is het niet meer nodig, container komt niet vol. Vind het dan ook geen probleem als mensen gebruik maken van de ruimte die ik over heb.

Share This Page