Weet even geen betere naam, maar de situatie is als volgt: In onze vorige woning hebben wij 4 rolluiken en zonnescherm aangeschaft bij de plaatselijke winkel op het dorp, we waren dik tevreden en toen het zonnescherm na een aantal maanden begon te haperen heeft hij deze kosteloos gerepareerd. Dus toen wij anderhalf jaar geleden verhuisden hebben wij wederom 4 rolluiken afgenomen bij hem, dit keer wel van een ander merk want dit raadde hij aan. Afijn 2 rolluiken op zolder gingen met moeite naar beneden dus hij heeft ze opnieuw afgesteld. Later ging het rolluik in de slaapkamer van mijn zoon kapot, daar is hij voor geweest en heeft hem gepareerd. Allemaal kosteloos. Daarna was het rolluik op onze slaapkamer kapot, wij hebben toen de kosten voor een nieuw onderdeel betaald want ik was er per ongeluk met het raam tegen gekomen. Nu is het rolluik op de slaapkamer van mijn zoon wederom kapot (gaat niet meer omhoog of naar beneden) dus wij hebben wederom contact opgenomen en nu wil hij wel langskomen tegen de volgende kosten : - start tarief van 75 euro aan kosten voor de monteur. - voorrijkosten (terwijl hij op 1,1 km van ons huis zit). - kosten voor de onderdelen. Nu ben ik het hier niet mee eens, het is al de zoveelste keer in anderhalf jaar en wij hebben vanuit de fabriek nog garantie dus dit heb ik ook aangegeven, waarop zij zeggen dat we dan misschien het onderdeel niet hoeven te betalen en de monteurskosten en voorrijkosten wel. Ik vind dit raar en voel mij eigenlijk een beetje genaaid. Wat vinden jullie?
Uh ja ik vind dat ook een beetje vreemd. Zeker na anderhalf jaar en dan regelmatig een probleem, wat ze wel kosteloos komen oplossen en nu opeens niet? Hebben ze daar een reden voor?