nog steeds geen periode

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door anoniem1980, 4 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniem1980

4 jul 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey,

Het is inmiddels bijna 15 weken geleden dat ik ben bevallen. Ik heb t/m 5 weken gevloeid. En ik heb t/m 9 weken borstvoeding gegeven. Wel via de fles, want ze wilde niet aanleggen dus moest ik kolven.
    Maar nu heb ik tot de dag van vandaag nog steeds geen periode. Wel heb ik tot 21 juni met naar de wc gaan roze bloedverlies gehad bij het afvegen. Ik heb vorige week donderdag voor de zekerheid een test gedaan, maar die zegt negatief...
    Inmiddels begin ik me toch wel zorgen te maken en vroeg ik me af of meerdere mensen dit hadden.

Groetjes

2. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    bij mij duurde het tot zo'n 6 maanden na de bevalling (4 maand bv gegeven)..

3. umpalumpa

umpalumpa Lid

24 aug 2010
    58
    0
    0
    Bij mij heeft het twee jaar geduurd voor mijn cyclus weer op gang kwam.
    (ben wel langvoedster en nu tandemvoedster:))

4. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik werd 16 weken na de bevalling voor het eerst ongesteld, ik geloof dat je vanaf het stoppen met BV moet rekenen dus als ik dat doe (heb 7 weken BV gegeven) heeft het 9 weken geduurd.

Maar ik denk niet dat het raar is dat je nog niet ongesteld bent geworden hoor.

5. anoniem1980

4 jul 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    okey, ik was bang dat ik miss al weer zwanger was zonder me periode gehad te hebben. Maar we wachten wel verder af.

groetjes

6. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Dat kan natuurlijk wel als je onveilig hebt gevreeen natuurlijk, maar het is heel normaal dat het wat langer duurt na je bevalling voordat het weer op gang is, zeker als je bv hebt gegeven.

Deel Deze Pagina