Ik heb hem 3 weken ongeveer bv gegeven, maar daardoor ben ik echt niet afgevallen. Met de laatste weken woog ik 75 kilo, nu zit ik alweer op 55 kilo (heb nooit meer gewogen dan dat) En ben ook niet echt bepaald dik Dus heb me oude gewichtje alweer terug. Maar heb ondertussen ook wat probleempjes gehad wat eten betreft, heb veel stress gehad de laatste tijd, daar zal het wel van komen.
Ik geef ook volledige borstvoeding en woog de eerste keer dat ik me woog na de bevalling 12 kg meer dan voor mijn zwangerschap. Nu moet ik er nog 5.. Maar let er de laatste tijd wel goed op. En doe elke dag buikspieroefeningen en ben weer begonnen met sporten. Dus denk eigenlijk niet dat het echt aan de borstvoeding ligt.
Ik was 15 kg aangekomen in mijn zwangerschap. De eerste 10 gingen er vanzelf af, maar ik ben nu toch maar met lijnen begonnen voor die laatste 5. En zelfs met lijnen + volledige bv + af en toe sporten zijn die 5 er haast niet af te krijgen.
Ik heb de indruk dat de kilo's al snel minderen, nog even en ik ben weer op m'n oorspronkelijk gewicht, dit zonder sporten of veel wandelen wat ik normaal wel doe en ik eet gewoon waar ik zin in heb. Heb hier dus wel de indruk dat bv er wel toe doet.