wie o wie kan mij helpen? foto bewerken.....

Discussie in 'De lounge' gestart door hissaster, 9 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hissaster

hissaster Lid

19 jan 2009
    42
    0
    0
    Dames,

Ik ben al erg lang op zoek naar een leuk geboortekaartje, maar kan toch niet echt vinden wat ik zoek. Nu zou ik a.s. maandag een buikschildering laten maken en de foto's daarvan op het kaartje laten drukken. Alleen nu heb ik daar dus helemaal geen zin meer in, ik moet er niet aan denken dat er nu nog iemand aan mijn buik gaat plukken (34 weken zwanger en veel last van harde buiken en indalingspijntjes, dus vandaar)
    Nu heb ik het volgende bedacht..............het plaatje dat ik zou laten schilderen heb ik van internet afgehaald, alleen is het zo dat het op een andere dame haar buik geschilderd is en de dame in kwestie hoef ik natuurlijk niet op het kaartje.
    Kortom, ik zoek iemand die mij kan helpen de foto zo te bewerken dat die dame niet meer in beeld is en dat er een mooie (egale) achtergrond achter zit.
    Dus, wie o wie kan mij hiermee helpen????

Alvast bedankt
    groeten,
    Hissaster

2. Chai

Chai Niet meer actief

Ik zou je misschien wel kunnen helpen, moet ik eerst ff de foto bekijken ben te lui vandaag om over te werken haha. :D

3. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

ik heb mijn diploma fotografie gehaald anderhalf jaar terug en fotoshop zit daar ook bij dus dat kan ik ook erg goed.

als je me pb't dan kan ik je mn mail adres geven, misschien kan ik iets voor je betekenen?

Deel Deze Pagina