Ik ben ook pas begonnen . Ik ben tegelijkertijd ook begonnen met hardlopen, dus ik weet niet of ik (ook) van het touwtjespringen afval. Maar mijn conditie verbetert er wel duidelijk door, en je kunt het makkelijk even tussen wat dingetjes door doen. Ik hou dit draadje in de gaten!
Wow, spring je dan bijv. 5 minuten lang? Amai, dat is heftig! Ik vind het trouwens heerlijk om in de regen te rennen. Als ze regen opgeven voor een dag, ga ik juist dan hardlopen .
Ja.. Ik spring ook en ik vind het geweldig. Afvallen gaat daar natuurlijk heel goed mee. Het is zwaar in het begin maar nu kan ik met gemak 20 minuten springen. Ik spin er thuis ook nog bij. Als we naar een speeltuin gaan met de kinderen neem ik ook nog wel mijn touw mee om daar te gaan springen. Kan overal. Ideaal. Het is net als hardlopen verslavend vind ik. Wissel af met de sprongen. Dus met twee benen of apart. Lopen of juist blijven staan. Op you tube staan wel leuke oefeningen
oh dat lijkt me zo leuk.... helaas wonen we op een appartement met maar een klein balkon... hier gaat dat dus niet lukken... heb ook gehoord dat er een nieuwe rage is van hoelahoep.. dat is misschien ook leuk om te doen en goed voor je buikspieren!
@lady, nee dat durf ik niet... we hebben al problemen met de woningbouw vanwege geluidsoverlast van onze hondjes en als ik dan ook nog ga springen binnen ben ik bang dat buren daar last van gaan hebben....
Wow, 20 minuten! Hihi ik kocht mijn springtouw ook met het idee daar mee te gaan springen in de speeltuin, maar ik durf niet .
Jep, 5 minuten, maar vaak maak ik dan de training niet helemaal af, terwijl ik 4 keer in de week 15 km hardloop! Springen is echt zwaaaaaar!