Ga je naar een diëtist? Zo nee, waarom ga je daar niet heen. Hoeft niet vaak, waarschijnlijk ben je met 2 of 3x al een heel eind geholpen. Zij kijken echt naar jouw situatie en ze kunnen ook je spiermassa en vetpercentage meten. Je hebt denk ik meer spiermassa gekregen en die spieren hebben ook belangrijke voedingsstoffen nodig. Weet je zeker dat je voldoende binnen krijgt? Vind het knap dat je het zo doet zeg.
Knap zeg dat je zoveel bent afgevallen! 1500 vind ik wel weinig als je zoveel sport. Misschien dat je lichaam eraan gewend is geraakt. Ik zou even langs een diëtist gaan als ik je was.
Nou meiden.. Kan me niet inhouden vandaag. Teveel gegeten, inclusief beschuitjes hagelslag. Oeps. Nouja vanavond bootcamp en morgen weer streng geniet er maar even van! Ik denk wel dat ik gezond en gevarieerd eet maar misschien dan toch te weinig. Ik ga m'n best doen wat meer te eten! En lieve opmerkingen, dankje. Ik ben er ook wel een beetje trots op! Ik kan maat S van shirtjes aan, woeehoee
Goed bezig! En ik zou ook denken, dat je wellicht te weinig eet. Hou je ook wel cheat dagen? Kijk voor de grap eens naar Dwayne Johnson (the rock) zijn dieet. Nou is dat wel een uiterste, maar die houdt ook regelmatig cheat dagen om te voorkomen dat zijn lichaam in de spaarstand gaat. Toen mijn partner nog intensief trainde (en een lichamelijk zware baan had), at hij gerust 6000kc op een dag, en hij had een heel laag vetpercentage.
Wat goed van je! Ik ben ooit 45 kilo afgevallen in een jaar. De laatste 5 heb ik een half jaar over gedaan. Stond ook stil. Niks ernstigs gedaan alleen 1x meer sporten. Maar sportte er in dat jaar maar 1x per week bij (spinnen) dus laatste half jaar 2x. Ging toen vanzelf. Nooit meer aangekomen. Ok: 2x 25 kilo tijdens zwangerschap, maar dat was er bij beiden na een half jaar af.
Meten! Ik ben met een gastric bypass 50 kilo kwijtgeraakt, en in de weken dat ik stilstond qua gewicht verloor ik wel centimeters. Volhouden, niet teveel veranderen. Goed bezig zeg, heel knap!
Na mijn eerste zwangerschap ben ik 40 kg aangekomen. Dat afvallen ging ook met horten en stoten. Volgens mij noem je dat een plateau? Anyhow, ik ben nu ook bezig met de laatste kilootjes. Ik weeg op de sportschool en die meet gelijk vet en spiermassa. Ik ben van 1400 kcal naar 1700 kcal gezet per dag en toch in een week 1kg verloren aan vet. Een beetje spelen er mee kan geen kwaad denk ik. En eens kijken of je op een ‘goede’ weegschaal kunt gaan staan. Respect hoor, zo veel afvallen! Maatje S voelt lekker he