hoi meiden Ik was eigenlijk benieuwd na hoeveel ivf behandelingen jullie zwanger geraakt zijn.Misschien plaats ik dit berichtje wel in het verkeerde topic, maar ik denk dat een hoop voormalige ivf patienten hier nog wel kijken hoe het andere vrouwen vergaat.(En anders moet ik dubbel posten en dat lijkt me ook irritant voor de lezers!)
Ik had pech! Na 3 ICSI's nog steeds niet zwanger! Binnenkort starten met poging nummer 4! De laatste! Wens je veel suc6! Liefs Marjo
Bij mij is de 1ste behandeling afgebroken wegens geen stimulatie. De 2de ivf, zwanger van een 2 ling, waarbij 1 miskraam op normale manier, en 1 buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Niet zwanger gebleven dus. De 3de poging is vorige week mislukt. Hier op de site zijn genoeg meiden, zwanger na de 1ste, 2de of 3de behandeling. Helaas zijn er ook genoeg die nog niet na de 4de, 5de, 6,de poging zwanger zijn en die nog nooit de testdatum hebben gehaald. Het blijft gissen waarom het niet lukt. Het enige voordeel bij mij is, dat ik iniedergeval weet dat ik zwanger kan worden. Maar welke poging dat zal zijn, tja dat is de vraag. Nu ben ik zelf wel heel realistisch en besef ik me terdege dat ik samen met mannetje ook heel erg gelukkig ben. Ik denk dat die basis voorop moet staan. Heel veel succes. Liefs, Elvira
Hoi Zara, Hier een "happy ending story". Na 6x ICSI in eigen cyclus (2x mk) en 1 standaard ICSI ben ik 36.3 wk zwanger van 1 kindje. Niet cadeau, toch gekregen Elmo