Het is hartstikke mooi hier, ben op Bonaire. Volgens mij had ik dat niet gezegd, dus je had het niet kunnen weten
Leuk zeg Bonaire! Lijkt me heerlijk! Het weer is daar vast ook veel beter dan hier Ik kon het vanmorgen toch echt niet laten om even op de weegschaal te gaan en gelukkig stond daar weer 77.8. In ieder geval terug op mijn oude gewicht en nu hopen dat ik het wel door kan zetten en de knop om gaat! Fijn weekend allemaal, ik denk niet dat ik hier voor maandag nog kom
Hartendiefje had ik je nu al verteld van al mijn bloedingen? De ha kan daar niets aan doen! Ik heb 2 maand bij de ha geloen voordat hij mij eindelijk wilde doorsturen! Uiendelijk duurde het bijna een jaar voordat ik er aan geholen was vanaf het moment dat ik er aan begin omdat de gyn ook allerlei onderzoeken doet ! En dat is niet echt bevordelijk van je eigen humeur, je hormnen (voelde me ook heel moe, duizelig en huilerig) en al helemaal niet voor je seksleven!
Wat bleek jij toen te hebben aimee? Ja is daar indérdaad niet bevorderlijk voor nee. Huisarts zou mij aankomende week doorsturen als alles nog steeds hetzelfde was. Gaan zien.
Mijn baarmoedermond en hals waren (opeens) gevoelig ongeveer. 3mnd nadat ik stopte met de prikpil (zie onderschrift) de gyn dacht eerst dat dit door hormonen of pcos kwam dat laatste heb ik ook maar was niet de oorzaak....hij heeft het met stikstof dichtgebrand en later nog een adertje dichtgebrand... Behandeling voelde als zware menstruatie kramp die voortdurend aanhoudt, maar daarna langzaam Minder wordt...hoop dat je snel duidelijkheid hebt en laat je doorsturen!
Brr okay. Hier ook pcos is bijna 5 jaar terug geconstateerd, maar na toen al 10kg eraf bleek dit toen opeens weg te zijn... Dat werd ook bevestigt maar liep toen op een miskraam uit helaas. Vandaar nu eerst weer proberen af te vallen en dan weer voor een kindje proberen. Al hebben we beide meer van gewoon pil stoppen en meteen ervoor gaan, maar geeft mij geen goed gevoel is dubbel... Dus eerst afvallen en dan gaan we ervoor. Vriendlief kwam vandaag ook met een pakketje van xls medical aan, keek mij lief aan en zei misschien kunnen we dan eerder beginnen... Heel lief bedoeld maar geen idee of ik het ga gebruiken ben niet zo van dat soort dingen... Hier nu gelukkig vrij nadeel is ben niet vooruit te branden heb 8 dagen gewerkt.. Lig nu sinds half 3 gestrekt op de bank. Helemaal op, met weer hoofdpijn... Ben blij als maandag is.
Dat zie je wel vaker dat bij afvallen PCOS verdwijnt, maar dan moet je echt overgewicht hebben, helaas zit het bij mij ook in de familie (hoewel ik dus ook overgewicht heb). Hoe is het afgelopen Hartendiefje? Hier weeg ik minder (maar eet ook niet goed!) De weegschaal zegt de laatste dagen niets meer (batterij leeg), maar stond maandagavond er op en toen zei hij dat mijn avond gewicht 83,9 was. Helaas erg veel last van obstipatie...dus niet goed voor weeg momenten. Verder erg veel last van bloedverlies....vrijdag vroege echo (zou eigenlijk pas 8 september gaan ivm vakantie) om te kijken of alles er nog zit....hoop het wel. Wordt er wel heel onzeker en gek van en kan niet naar kantoor om te werken omdat ik het gevoel heb dat bij alles wat mis gaat ik gelijk ga huilen.... Succes meiden met wegen morgen ochtend! (het forum stond trouwens op pag 3, dus nu weer mooi boven aan hoeven jullie niet te zoeken haha)
Overgewicht ja zit in familie. Bloeduitslagen kwam.niets uit.... Mocht terug naar huisarts maar bloedverlies is zo weinig nog.... Eigenlijk alleen als ik ben wezen plassen en dan afvegen. En dan is vaak nog oud bloed ook. Verder kwa humeur enzo is nog slecht. Is erg wisselend zo ben ik vrolijk enzo weer erg emotioneel...
Jeetje Aimee!!! Ik hoop dat alles goed is!!! Laat je het weten als je je echo hebt gehad? Oww begrijp je onzekerheid. Die idd maar rustig aan en kies even voor jezelf! Dikke knuffel. @hartediefje... Ook al die onzekerheid! Ik vind het echt heel slecht en vervelend voor je.. Dat moet toch iets zijn....
Vanmorgen gewogen en woog 79,4. Wel weer wat gezakt maar nog niet wat ik al woog. Maar goed... Positief blijven! 😊 hoest bij jullie?
Jeetje Aimee, wat vervelend!! Hopelijk is het bloedverlies onschuldig en heb je morgen een mooie echo! Ik zal aan je denken! Hartendiefje: pff wat een onzekerheid. Zoveel bloedverlies komt toch niet vanuit het niets? Hier gaf de weegschaal vanmorgen 71,4 aan. Helaas maar 0,1 kg eraf, hoewel ik wel echt goed gegeten heb deze week. Door het ontpillen erg veel last van obstipatie, dus er zal ook nog wel het één en ander aan gewicht in mijn darmen zitten, haha! Maar we gaan weer vrolijk verder! Mennehh: misschien nog niet op je oude gewicht, maar er is tenminste iets af! Je gaat de goede kant op! Ben benieuwd naar de rest!
Hier ben ik weer eventjes , woog vanmorgen 90.0 nu in totaal 11.3 kilo kwijt nog 4 kilo voordar ze ons gaan helpen in het ziekenhuis. Hoop dat het lukt
Gaan ze je pas hlprn bij 86 kilo? Ze hebben mij nooit naar mijn gewicht gevraagd maar dat was wel mijn start gewicht toen ik het traject begon....weird hoor
Ja echt niet leuk ze hebben gezecht dat ik 15 kilo moest afvallen en anders zouden ze mij niet verder helpen. Tegen iedereen die ik het vertel die zeven allemaal dat het belachelijk is. Want in oktober krijg ik me eerste iui behandeling. Hoop dat die 4 kilo er dan vanaf is. Heb het eigenlijk nog nooit gehoord dat je zoveel moet afvallen voor een behandeling.
Hier gewogen ben weer hetzelfde gebleven Hopen nu alles wat beter gaat en geen bloedverlies meer! Dat afvallen dan weer lukt. Gisteravond eindelijk weer intiem kunnen zijn na 26dagen! Wat kun je dat missen zeg... Hebben een gezellige avond gehad. Eerst lekker biosje gepakt wat gedronken toen lekker van elkaar genoten na een lange tijd...