Afvallen en dan eindelijk zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mennehh, 16 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Hi dames, ik heb hier gewogen en ik woog 69,2. Ik zal kijken of ik nog aan toe kom het lijstje bij te werken of ik ga na m'n vakantie ervoor zitten. We lopen al 2 weken achter

2. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Oh ja bloempje indrukwekkend hoeveel er al af is

3. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Iez: ja ik sta er ook van te kijken hoeveel er al af is, alleen ik heb een hele moeilijke stoelgang gekregen. Ben nu dinsdag voor het laatst ( moeilijk ) naar de wc geweest. Hartediefje: hopelijk blijft het bloeden weg! Wat fijn dat jullie weer van elkaar hebben kunnen genieten gisteren :)

4. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Ff klaagmodus...
    Ben weer veel bloed aan het verliezen...
    Ben ff ingestort... Ben er zo klaar mee...
    Loop weer krom van de pijn, hoofdpijn. Zelf pijn in onderrug dit keer.

Sorry hoor dat hier klaag maar heb het zo gehad... Voel mij zo niet lekker.in mijn vel zitten hierdoor. En dat terwijl ik vandaag weer begon met werken weer.

Kan wel janken :(

5. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Oh neee heb je je gyn gesproken? Ik heb jaren gehad dat ik bloedde scheen ook van m'n pcos te komen somehow. Misschien handig om een afspraak te maken met gyn. Of had je dat al gedaan?

En veel sterkte meid

6. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Nog niet gedaan.... Ben maar 1x bij gynaecoloog geweest is al bijna 5 jaar terug.
    Moet dus via de huisarts een verwijzing aanvragen... Zijn nu al dicht helaas. Dus als niet volhou ga ik weekend huisartsenpost en anders maandag meteen melden huisarts.

7. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Wat k*t meis.. Sterkte en een dikke knuff

8. mennehh

mennehh Niet meer actief

Meisje meisje geeft helemaal niets! Je mag klagen! En zeker in jouw situatie. Doe rustig aan en zorg goed voor jezelf. Sta op je strepen als je vind dat je hulp nodig hebt, dit kan toch nooit goed zijn!

9. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    Jeetje zeg, er komt echt geen eind aan he! Wat mennehh zegt: ga op je strepen staan! Dit kan toch niet langer zo...

10. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Nee helaas niet dacht ervan af te zijn...
    Niets lijkt mee te zitten deze maand... Alles werkt tegen.

11. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    Nou, gooi alle ellende er hier maar uit hoor! Wij zijn je (digitale) luisterend oor!
    En anders thuis gewoon eens even flink huilen om alle shit! Kan soms enorm opluchten en even lekker die stress je lijf uit! Mag af en toe best! Knuffel!

12. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Ik snap er totaal niets meer van.... Vandaag dus weer alleen veel slijm en oud bloed pfff.

Bedankt voor jullie lieve woorden en steun.

13. mennehh

mennehh Niet meer actief

Dus het vloeden is nu wel weer "even" minder. Hopelijk blijft het zo! Voel je je al iets beter?

14. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Voel me op moment een emotioneel wrak...
    Ja lijkt dus wel weer op... Hoop dat blijft.

Kwa klachten is er nog buikpijn onderin echt waar baarmoeder zit onderin.
    Hoofdpijn en vermoeidheid...

15. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    :( meiden ben er weer! Ik start donderdag weer met wegen, hoop dat ik dicht bij de 83kilo zit en wil graag er nu hard aan trekken om binnen zes weken onder de 80 uit te komen en overweeg heel hard om acupunctuur ter ondersteuning om het knopje van sportiviteit te vinden.

Hoe is het met je bloedverlies hartendiefje ? Menneh....al kunnen testen? Denise alweer terug uit Tsjechië ??

16. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    aimee,vannacht weer behoorlijk doorgelekt bed nachtjapon alles zat onder.
    Smorgens valt het meer is van 8 tot 12 misschien 2 á 3x verschonen.
    smiddags en savonds is er dus neits aan de hand alleen veel slijm met rozeige bloed.

zo gaat het nu eigenlijk elke x sinds ik dus die x even kwam klagen hier.

woensdag ga ik mij wel sowieso weer melden bij de huisarts... loop nu al bijna een maand zo ben er beetje klaar mee.
    En de pijn onderin buik bij baarmoeder is soms gewoon zo erg dat ik krom lig van de pijn of soort van moet weg zuchten zeg maar ondanks pijnstillers.... Dat vind ik niet normaal zelf...
    En de hoofdpijn blijft en maakt niet uit of ik vroeg ga slapen of normaal of laat het blijft.

wil echt duidelijkheid nu, ben zo bang dat er echt wat mis is van binnen met mijn baarmoeder... Hoop zo van niet want de wens van tenminste nog 1 erbij is zo groot..

17. mennehh

mennehh Niet meer actief

Aimee!!!!! Wat lees ik nou!!! Ik vind het echt heel erg voor je... Jeetje maar wel heel goed dat je er extra hard aan gaat trekken nu.

Ik heb net mijn eisprong gehad dus kan over 2 weken testen. Spannend hoor.

@ hartediefje : wattt ik zou echt eisen dat je hulp krijgt. Is toch niet normaal dat je al lang zo veel bloed verliest. Misschien heb je wel bloedarmoede of iets. Echt doen ze helemaal niets?? Echt zou dan toch denken om een klacht in te dienen ofzo hoor.

18. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    menneh, bloedarmoede is getest was het echt niet...
    Ja wil daarom ook naar gyn toe zodat die de boel van binnen kan bekijken.

19. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Kan me je onzekerheid goed voorstellen meis. Wanneer mag je maar de gyn..? Hopelijk kan zij duidelijkheid geven

20. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Ga woensdag huisarts voor doorverwijzing.

Deel Deze Pagina