Ik hoop het ook voor je hartediefje! Ik vind het zo vervelend voor je! Voel echt met je mee. We denken aan je! Knuffeltje
Hopelijk kun je inderdaad snel terecht Hartendiefje!! Aimee: wat vreselijk naar van je miskraam! Hopelijk heb je snel weer een mooie test in handen, maar tot die tijd veel succes met de overtollige kilo's! Hoe gaat het verder bij iedereen met eten en bewegen?
hallo dames ben ik weer. we zijn vrijdag terug gekomen van vakantie. het hele weekend druk geweest met opruimen en heel erg veel wassen. en gisteren begon mijn eerste werkdag weer. de hele vakantie heb ik me niet aan mijn dieet gehouden en bij thuiskomst toch even op de weegschaal gestaan en ik was 92,3 viel me dus niet super tegen. weet niet meer wat ik precies woog toen ik weg ging moet ik hier even opzoeken. maar goed ik kan en mag nu niet meer verder met diëten. mijn zwangerschapstest was namelijk positief. dus ben zwanger. volgens de berekeningen nu 5 weken. ben erg benieuwd of alles goed blijft gaan. ben overigens niet de enige zwangere op mijn werk. ik ging op vakantie en toen waren en al zeker 4 zwanger en intussen zijn er nog een aantal bijgekomen en ben ik de 8e op rij hihihi. er was nog een 9e maar die moest eruit vanwege minder werk de komende periode.
Nog maals van harte gefeliciteerd! Het is je gegund! Hopen dat je beeb blijft plakken. En dat het met jullie en jullie zoontje weer wat in beter vaarwater komt! Vind het nog steeds echt super dat je zo veel bent afgevallen! Top Meiden, ik heb vanmorgen op de weegschaal gestaan en woog 84,1 vind ik niet heel slecht, maar had eigenlijk verwacht wat lichter te wegen omdat ik niet zo goed at de laatste 4 weken (vooral door vol gevoel en misselijkheid) Echter heb ik ook bergen aan troost voer gegeten de afgelopen vijf dagen (2 grote chocoladebollen toastjes etc). Dus moet er nu nog 4 kilo af in de komende 6 weken (voor volgende eisprong). Te doen toch halve kilo per week? Ik merk wel dat ik nog steeds erg weinig energie heb en dat mijn buik nog niet geheel in het gereel is, vooral last van mijn buikspieren aan de zijkant, herkenbaar als bandenpijn (die spieren gaan opzij bij zwangerschap). Dus donderdag weer wegen! En we gaan donderdag of vrijdag toch op vakantie, heb nu vakantie maar sta ook nog ziek gemeld. We gaan niet de reis in Tjechie afmaken, maar Zuid-Duitsland bezoeken voor een week ook leuk!
Denise wat gaaf!!!!!! Gefeliciteerd meid!! @aimee, we gaan weer knallen meis, komt helemaal goed! 😚
We gaan allemaal knallen!! Gestaag de kilo's eraf totdat we allemaal hartstikke zwanger zijn! Aimee: die 4 kilo moet makkelijk kunnen hoor! Komt goed! En straks even lekker op vakantie om je gedachten te verzetten en daarna komt er vast gauw een mooie plakbaby voor jullie! Knuffel!
Nou dames ik heb mij net gewogen en ik weeg weer zwaarder. 80 kilo!!! Terwijl ik al 77,7 heb gewogen. Nu ik gestopt ben met dat dieet en gewoon gezond eet, kom ik aan. Zo zie je maar wat diëten met je lichaam doet. Ik denk dat ik even aantal weken niet ga wegen en mijn lichaam die rust geef. Ben er nu veels te veel mee bezig en dat irriteert me omdat mijn lichaam toch zoekende is en zwaarder wordt. Wil geen crash dieet volgen... En die neiging krijg ik dan. Hoest bij jullie? Hoop een stuk beter! 😀
He bah menneh maar dat zag ik ook toen ik stopte met herbalife. Hier zei de weegshaal 83,8! Ik ga nu lekker op vakantie
He balen mennehh! Zo zie je maar dat die crash diëten ervoor zorgen dat je lichaam rare dingen gaat doen! Hier gaf de weegschaal 70,5 kg aan. Dus 0,9 eraf. Vorige week niks afgevallen, dus gemiddeld gaat het hier met een 0,5 kilo per week. Ik ben blij dat ik ein-de-lijk mijn eetpatroon heb weten om te gooien en dat dus ook zijn vruchten afwerpt. Ik heb nu het punt bereikt dat ik niet eens zin meer heb in koekjes enzo. Zou ik afgekickt zijn van de suiker? Hopelijk vindt je, na een tijdje rust, ook de motivatie om het op te pakken mennehh!! Aimee: fijne vakantie! Geniet ervan!
Balen mennehh, hopelijk gaat je lichaam zich herstellen van je dieet en gewoon weer afvallen nu je gewoon gezond eet. Ik woog 69,3 tot nu toe maar 0,5 kilo aangekomen deze vakantie. Nog 5 dagen vakantie en dan mag ik terug naar Ned Aimee veel plezier. Welldone Zus9
Sorry dames ik heb het ontzettend druk allemaal haha maar dacht er net aan om me gewicht nog door te geven. Ik woog vanmorgen 88.1 ben alleen weer ongesteld geworden
Hallo dames, ik ben inmiddels terug van vakantie. Ik woog 70 kg donderdag dus behoorlijk aangekomen tijdens mijn vakantie. Maar we gaan er weer tegenaan om die kilo's weer weg te werken