Oog...chocolade! Zo puur mogelijk en met ongezouten noten is een klein stukje per dag eigenlijk heel gezond hoor! Ik weeg meestal woensdag en zaterdag. Misschien een lijstje maken? Aimee85 Wo 21/05 84.3
Is goed, doe ik het ook op woensdag en op zaterdag. Spannend hoor! Ga me morgen gelijk wegen ☺️
Spannend allemaal! Heel veel succes zelf vorig jaar 18 kg afgevallen en toen uit mezelf een eisprong met resultaat! Ben er nog steeds beduusd van.
Marti wat goed!!!! Zulke verhalen vind ik altijd de mooiste. Dan voelt her stoch echt als een wonder denk ik Jaa heb me gewogen en ben erg blij: 81,7 dus 1,3 kilo eraf! Nu weekendje weg en zal er vast wat bij komen. Zaterdag 24 mei 2014: 1) Mennehh: 81,7 kg. (-1,3) 2) Aimee: Spannend, Aimee! 😀☺️
ik ben zins donderdag ook aan het diƫten. wij zijn ruim 1,5 jaar geleden begonnen voor een 2e kindje maar dit wou niet lukken bij een gebrek aan cyclus. onderzoeken gehad bij de gyn en het bloed was goed. enige wat ze zagen was de eerder genoemde kralenketting. vanwege mijn ernstige overgewicht is afvallen de eerste stap. weeg nu 107 en mijn eerste doel gaat 80 kilo worden. ben bij een diƫtiste geweest en ben nu begonnen met een koolhydraat en eiwitrijk dieet. moet zeggen dat het me heel erg goed af gaat. de tijd tussen de afspraak bij het ziekenhuis en eerste keer diƫtist was ik al begonnen alle snoep en suikers die ik toen nog wel eens at weg te laten en de overgang daarna naar helemaal koolhydraat vrij ging me erg gemakkelijk af en heb nu eigenlijk geen honger meer gehad en ook niet de contante drang naar zoetigheid. nu volgende week donderdag wegen en kijken wat het resultaat zal zijn.
Zaterdag 24 mei 2014: 1) Mennehh: 81,7 kg. (-1,3) 2) Aimee: 84,4 (+ 0,1) Jammer, iets erbij. Hier vandaag uit eten voor vriendin har verjaardag en morgen bbq met familie. Wil er na streven om tussen de 300 en 500 gram per week af te vallen. Ivm pcos is meer waarschijnlijk niet haalbaar. Ben soms al blij als ik op gewicht
Welkom Denise, ga je met ons meedoen? Hier kunnen we elkaar een beetje steunen! Aimee, wat vervelens dat pcos ook zon invloed op gewicht heeft. Echt balen!!! Maar we blijven sterk! Misschien is Karin de Zoete ook wel ietd voor jou. Je kunt het online bestellen. Hier is het tot nu toe hard gegaan, maar dat komt echt door het dieet. Zonder dieet zou ik nooit 1,5 kilo zelfs nog geen kilo afvallen. Dus dit is wel even een goede boost. Nu weekend weg en ook niet aan dieet gehouden. Wel netjes gegeten. We shall see
Doe graag mee als jullie dat goed vinden. Vandaag op de weegschaal gestaan en het gaat super Zit nu op 101,9. Mijn eerder genoemde was 107 toen we de uitslag bij de gyn kregen 2,5 week terug. Na die sfspraak heb ik me nooit meer gewogen maar wel gestopt met alle ongezonde tussendoortjes. Dat heeft blijkbaar ook mee geholpen want lijkt mij gek dat ik 5 kilo in 4 dagen ben afgevallen.
Kijk eens aan!!!! Super goed van je!!! Dan mag je zeker trots zijn. Wij gaan op woensdag en zaterdag hier ons gewicht melden. Dan stimuleren we elkaar om goed bezig te blijven 😛
Pfffff, heb net begrepen dat het nog wel 8 wekenlang duren voordat ik geopereerd word. En vervolgens nog een maand moet wachten om zwanger te worden. Lekker zeg! Ik word morgen gebeld door de arts en ik ga wel even vragen wat de mogelijkheden zijn. Ben nu dus beetje chagerijnig
@Denise goed joh! Ik hou van snoepen helaas en Ben misselijk, maar snoep dan nog graag.! Kam dus tussendoortjes soms net weerstaan, maar dat zou bij mij ook vast wel helpen. @menneh dat is echt balen! Hoop dat je morgen wat beter nieuws krijgt zeg! Hier het weekend op zaterdag uit eten geweest en de rest van de dag niet veel en vooral gezond gegeten. Gister, ben verzot op stokbrood met kruiden boter, maar ook salade gegeten en beetje vlees . Van mijn zusje drie boeken van hormoonbalans geleend en ga me daar de komende tijd in verdiepen ! Om na mijn vakantie mee te beginnen! Op naar een goede week meiden! Ik ga voor iets in de 83
Ik vind het wel weer spannend hoor om morgen te wegen. Denk dat ik wel iets zwaarder ben.. We zullen zien! En jullie al nieuwsgierig? De arts gesproken en hij geeft aan dat ik juli word geopereerd. Zwanger worden zou wel kunnen maar wordt niet aangeraden. Dus wachten.. Maar daarna mag ik gelijk zwanger worden. Dus dan gebruik ik die tijd maar om nog flink af te vallen Groetjes,
Snoepen was ook altijd mijn struikelblok vooral de chocolade. Ik at dan in 1x een hele reep en dan was ik al misselijk bij de laatste 3 blokjes(repen van de lidl dat zijn grote blokken dus reken 1/4 van de reep over) maar toch moest die reep op. Zelfde als met m&s. Was erg moeilijk om dat te weerstaan maar het is me wel gelukt 3 weken lang ondanks de drang. Nu nog geen week aan mijn nieuwe dieet van de diƫtist en ik heb totaal geen behoefte meer aan suikers. Sterker nog als ik nu zoetstof inn mijn thee doe vind ik het smerig en de snoepjes veel te zoet hihi. Met dit dieet heb je ook niet dat honger gevoel en is het prima uit te houden tot je volgende eetmoment. Ben erg nieuwschierig morgen of ik alweer meer richting de 100 kom.
Hey Denise, Ik heb precies hetzelfde als jij. Snoepen is echt al jaren een proble bij mij. Zelfs na misselijk te zijn van een reep chocolade begon ik gew uur later aan de volgende. Voor mijzelf weet ik dat ik veelal snoep en met name chocolade als excuus gebruikte om andere gevoelens of emoties te parkeren. Het gevoel hebben alsof het me "overkomt" wat natuurlijk onzin is. Nu ik met dieet bezig ben, heb ik zelfs bik het begin extreem hoofdpijn gehad. Gewoon aan t afkicken van suiker pffff. Maargoed blijft moeilijk en de verleiding is af en toe wel erg groot. Ik wil nu met dit dieet eigenlijk meters maken om vervolgens ook echt mijn eetpatroon aan te passen. Dit zal gedurende er dieet al plaatsvinden. Ik zal dus niet meer terug gaan naar mijn oude gewoontes. Hoewel er natuurlijk best eens gesnoept mag worden.
Tuurlijk mag dat wel eens. Dat ben ik ook zeker wel van plan als ik mijn doel bereikt heb. Momenteel ben ik er echt helemaal af. Koolhydraten zetten zich ook om in glucose en wanneer je lichaam dat niet verwerken kan word dat omgezet in vet. Die zelfde glucose zorgt ook constant voor nog meer trek in zoete dingen. Je hebt ook erg snel weer zin in eten. Nu ben ik helemaal afgekickt en kan zelfs bon bons overslaan. Taart zal lastiger zijn maar het uiteindelijke doel weegt daar meer tegen op. Als een 2e kindje ons gegund is eet ik daar wel taart op. Gevoelens en emotie eten hoeft niet een excuus te zijn het is een manier van verwerken. Het helpt alleen maar zo kort hihi. Deed het zelf ook altijd maar was er zat van en ben hulp gaan zoeken voor de oorzaak en eerst mijn verleden verwerkt. Er blijven wel nieuwe momenten komen die moeilijk zijn maar kan nu wel bedenken dat eten niet helpt en dat dat het juist erger maakt. Vanaf dat moment werd ik vooral een suikerverslaafde gezelligheidseter. Hihi
Denise wat leg je het mooi uit! In ons hoofd zit het helemaal goed, dus we kunnen echt gaan knallen!! Nou ik heb mij gewogen en blij verrast: Mennehh: 81,5. (-0,2 kg. Totaal -1,5 kilo) Aimee: Denise: Kom maar op meiden, laat doe mooie resultaten maar zien! Liefs
Mennehh: 81,5. (-0,2 kg. Totaal -1,5 kilo) Aimee: 84,4 (0) Denise: He, jammer niets er af, heb wel ontbeten voor het wegen, omdat ik het vergeten was. Dus misschien is er wel iets af, maar dat zien we zaterdag! Ook waarschijnlijk ongesteld geworden (heb al maanden last van dagelijks bloedverlies en daar al een aantal behandelingen voor gehad, maar het helpt niet) het is vandaag nl meer, Eerder en met krampen. Ik hou bij menstruatie ook altijd veel vocht vast! Op naar de zaterdag! Hoe ging het bij jou Denise? Ow ja, heb het boek de hormoonfactor gelezen en een openbaring! Ga ik echt mijn best voor doen om daar mee te starten!