Begin- en eindstanden week 30/31/32/33/34/35/36/: Bloempje22, 1.65 cm, cambridge dieet, doel 84 kg: 99/96.5/93.1/91.6/90/88.1/ denise89, 1.71 cm, koolhydraatarm dieet, doel 80 kg: 91.3/91.1/92.2/92.3/ mennehh, 1.67 cm, gezond eten, doel 75 kg: ?/78.3/78.3/79.8/79.4/80/ iez, 1.58 cm, calorie-arm dieet, doel 62kg: 69/69.5/68.8/69.4/69.2/69.3/70/ Zus9, 1.72cm, oer-dieet, doel 65 kg: 73.8/73.4/72.4/71.5/71.4/70.5/70.4/ Hartediefje1988, 1.75 cm, eigen dieet, doel 80 kg: 100/99.1/99/99/99/100.6/ Aimee85, 1.68 cm, hormoonfactor dieet, doel 75 kg: 83.9/83/83/83.8/ miekje1991, 1.68cm, gezonde voeding & bewegen, doel 65 kg: 77.8/78.4/ Sam, 1.59cm, Sonja Bakker, doel 74 kg: 94/?/
Ik ben er weer! Ik heb al op de weegschaal gestaan en ik dacht....ik eet goed, niet te veel snoepen veel meer bewegen als normaal (was in de 4 weken zwangerschap maar 1 kilo aangekomen) en dan val ik vast wel meer af.... nou de weegschaal vanmorgen zei van niet!! Bah...maar het is nog geen donderdag he? Dus ik kan nog ff 4 daagjes het ritme weer oppakken en hopen op een supersnel afslank wonder!! Vandaag begonnen met medicatie om mijn menstruatie op te wekken, zodat ik weer verder kan met de clomid...als het goed is wordt ik over 12 dagen dan ongesteld en heb ik 14 dagen daarna een eisprong, dus nog 26 dagen (of iets meer) de tijd.... Ga volgende week maandag voor het eerst naar acupunctuur, kijken of zij mij kan helpen met motivatie, ook vanavond naar club yoga hopen dat ik daardoor ook wat meer in de afval motivatie cyclus kom... Go girls! Deze week is het vast beter voor diegene die iets zijn aangekomen!
Hey meiden, Wat een stilte hier! Nou ik ben wel afgevallen, maar liefst 0.9 kilo! Helaas wel met de eindstand 85....dus denk dat ik 80 over 4 weken niet ga redden. Dus nu nog 1,2 kilo van de vakantie eraf! Maandag ga ik naar een acupuncturist...erg benieuwd of die wat kan helpen! hoe is het bij jullie?
Nou Aimee, dat is toch bijna een kilo in een week tijd! Super toch! Als je zo doorgaat kun je je doel nog best bereiken! Zet hem op! Ik heb een soort stilstand bereikt ofzo.. Weer 70,4kg vanmorgen. Gelukkig niet aangekomen, maar dus ook voor de tweede week op rij niet afgevallen. Vorige week dacht ik dat het wellicht door m'n eisprong kwam, sommigen vrouwen schijnen dan wat vocht vast te houden oid. Deze week geen verklaring; heb goed gegeten en bewogen, maar helaas geen gewicht eraf Nou ja, we gaan maar weer vrolijk verder en wie weet wat de weegschaal me volgende week weer brengt! Het is hier inderdaad verder heel stil! Is iedereen nog bezig met haar dieet of schiet het er (weer) een beetje bij in?
Wat goed Aimee. En zus zolang je niet aankomt is niets aan de hand, gewoon je best blijven doen. Ik woog 68,5, dus vakantiekilos zijn eraf en zelfs ietjes meer. 😊
Hier nog steeds 100,6 helaas maar werk er ook niet echt aan nu. Vanmorgen vroeg weer bij de huisarts geweest. Eindelijk goed geholpen. Inwendig onderzoek, uitstrijkje en kweekjes afgenomen. Over een week en over 2 weken uitslag. En volgende week zaterdag een echo by de gynaecoloog in het ziekenhuis eindelijk! Dus nu afwachten en uitslag afwachten van alles. Eindelijk straks misschien een oorzaak van alles wat er aan de hand is.
Begin- en eindstanden week 30/31/32/33/34/35/36/37: Bloempje22, 1.65 cm, cambridge dieet, doel 84 kg: 99/96.5/93.1/91.6/90/88.1/ denise89, 1.71 cm, koolhydraatarm dieet, doel 80 kg: 91.3/91.1/92.2/92.3/ mennehh, 1.67 cm, gezond eten, doel 75 kg: ?/78.3/78.3/79.8/79.4/80/ iez, 1.58 cm, calorie-arm dieet, doel 62kg: 69/69.5/68.8/69.4/69.2/69.3/70/68.5/ Zus9, 1.72cm, oer-dieet, doel 65 kg: 73.8/73.4/72.4/71.5/71.4/70.5/70.4/70.4/ Hartediefje1988, 1.75 cm, eigen dieet, doel 80 kg: 100/99.1/99/99/99/100.6/100.6 Aimee85, 1.68 cm, hormoonfactor dieet, doel 75 kg: 83.9/83/83/83.8/85/ miekje1991, 1.68cm, gezonde voeding & bewegen, doel 65 kg: 77.8/78.4/ Sam, 1.59cm, Sonja Bakker, doel 74 kg: 94/?/
Krijg nog altijd de mailtjes van dit topic en vind het erg leuk om jullie te blijven volgen. Mag zelf niet mee doen al zal ik wel goede resultaten boeken. Helaas niet door diëten maar omdat ik hele dagen enorm misselijk ben. Ondanks dat ik wel eet blijf ik nog steeds afvallen. Zit nu op 90,5 en hoop dat het daar bij blijft. Maar goed bij deze schrijf ik me gelijk uit voor de mailnotificatie. Aangezien ik nu niet meer actief kan en en mag afvallen. De problemen waar ik nu tegen aan loop hier niet thuis horen en niet voor iedereen fijn zijn om te lezen als je nog bezig bent met zwanger worden. Zal jullie af en toe nog blijven volgen in stilte en weer inhaken als alle kilo's erweer af moeten. Succes dames het gaat jullie zeker lukken
Meiden, er was toch een reden waarom ik de laatste week niet ben afgevallen denk ik .. Ik heb net positief getest! Ik blijf wel met jullie meekletsen hoor! Ik wil nog steeds mijn voedingspatroon blijven volhouden, maar nu gewoon met wat extra calorieën erbij in de vorm van een extra boterham en fruit ofzo.
Gefeliciteerd Zus! Hier gister aar acupunctuur geweest zal er morgrn meer over vertellen maar hoop op een positief resultaat donderdag!
Jeetje wat een goed nieuws lees ik hier! Zus gefeliciteerd!!! Wouw! Ik vind het wel heel bijzonder om hier een ieder zo om de buurt zwanger te zien worden hoor ☺️☺️☺️
Nu wij nog....(voor mij weer...hopelijk snel' Wooow! meiden ik weet niet hoor...ik heb afgelopen week yakult gebruikt omdat ik merk dat mijn spijsvertering niet goed loopt maar ook de acupunctuur heeft daar op geprikt....ik ga sinds maandag veel naar het toilet en dacht ik ga op de weegschaal staan.....83,8!!! Dat is echt een record voor mij ookal zijn het vakantie kilo´s ben ik in 6 dgen 1,2 kilo afgevallen terwijl mijn weekend er als volgt uitzag: -Vrijdag boboti bij een vriend met als toetje appeltaart, in de avond 2 wijntjes een bak met nacho's met kaas en een ijsje vn de mac (kan niet op de naam komen). - Zaterdag chinees met de familie o.a. lekker vette gebakken banaan! - Zondag, de rest van de gebakken banaan opgegeten chips, appeltaart en lasagne met als toetje ijs. Dus echt een vet weekend gehad!!! Dit voelt goed! Maar tja ik weet niet of dat komt door mijn eet gedrag, de yakult of de acupunctuur met de yakult ben ik gestopt. Even mijn ervaring van de acupunctuur maandag: Acupunctuur was erg interessant. Ze luisterde eerst naar mijn verhaal, huilen natuurlijk goed he bij iemand die ik niet ken...daarna moest ik op de bank liggen en voelde ze aan mijn polsen en zette ze drie naaldjes 2 onder mijn navel en een in mijn rechter scheenbeen. Ze legde uit dat ze kon voelen dat mijn milt zone negatief Was die heeft ze dus geprobeerd positief te maken met die naaltjes verder vertelde ze ook dat ik geen zuivelproducten meer moest nemen en suiker moest uitbannen en groente uit Nederland van het seizoen moest eten en zoveel mogelijk warm. Ook adviseerde ze mij om deze cyclus af te maken en daarna even te stoppen omdat de hormonen zorgen voor de onbelans. Dus hoop dat de ronde raak is, want weet niet of ik haar advies op wil volgen. Ik geloof namelijk ook in de medische wetenschap en het is nu eenmaal duidelijk dat ik de clomid nodig heb. Moet over 4 weken weer terug komen (dus dat is na mijn eisprong!) Spannend!
Goed bezig Aimee! Ik geloof wel in de acupunctuur, maar dat komt ook omdat ik een zus heb die in de 'alternatieve' hoek werkzaam is. Ze is overigens ook fysiotherapeut en bioloog, dus ze is niet zo'n zweverig typ! Door haar heb ik zelf mogen meemaken dat de oosterse geneesleer ook effectief is! Neemt niet weg dat je de westerse wetenschap ook gewoon moet gebruiken. Werk zelf natuurlijk op de intensive care, haha! Ik ben altijd van een gulden middenweg tussen beiden! Ik hoop voor jou dat het je de gewenste effecten gaat opleveren en dat je daarnaast heel snel zwanger mag zijn!
Oh ja, vanochtend gewogen en ik woog 68,5, dus net zoveel als vorige week. Heb deze week ook niet echt mn best gedaan. Want was moeilijkere week, deze week was 1 jaar geleden dat mijn zoontje overleed. Maar we gaan weer hard werken voor die kilo's eraf.