Hallo meiden, ik kom hier weer wekelijks mijn gewicht opgeven. Ben behoorlijk zwaarder geworden denk zeker 82 kilo. Dus mag weer hard aan de slag! Donderdag weer wegen ben erg benieuwd! @hartediefje jeetje dat jij nog steeds bloed joh! Ik vind het echt niet normaal. Heb je wel het gevoel dat je goed wordt geholpen?
Vandaag al gewogen na een week niet echt te hebben gegeten en overgeven helaas bleg! Stond op 98.3!!!! Heb wel 3x opnieuw gedaan geloofde het niet...
Zo dat is zeker goed!! Ik heb geschreven dat ik ook mee zou doen weer, maar heb vanmorgen een positieve test in mijn handen gehad. Hopen dat alles goed gaat.. Maar voor nu 4 dagen voor tijd een zeer duidelijke test ben ik heel blij mee! ☺️
Mennehh! Ik zag je test al voorbij komen in het testen-topic! Zo begon het bij mij ook en nu alweer bijna 6 weken! Hopelijk lopen jou testen ook heel mooi op! Ik blijf hier gewoon meelezen en af en toe meekletsen hoor. Want ik vind het ook een uitdaging om de kilo's tijdens de zwangerschap te beperken en niet toe te geven aan vreetbuien en dergelijke! Morgen weer weegdag dames!
Ik heb vandaag veel te veel gegeten ziet er tegen het wegen op, maar ja eigen schuld, dus moet ik Facen dat ik Zwaarder ben
Menneh gefeliciteerd!!! Top hoor. Hoop snel x aan te sluiten als.van de ellende de af ben. Tenzij mw.echo gelijk had en er echt wat bewoog.
Dank je wel meiden! Ik blijf ook hier want ook ik heb de missie niet te veel aan te komen tijdens zwangerschap. @hartediefje: oeeee wat spannend meis! Ik hoop echt dat je snel van de ellende af bent want ik vind het zo lang duren. Denk dat ik net als jij gillend gek zou worden!
Zo ik heb mij vanmorgen gewogen! 81,1 kg. Nu er voor zorgen dat ik zeker in het begin niet aankom 😛
Hier 98,3!!! De pil is er al.uit, bang dat toch deels mee.te.maken heeft. Hebben 1x vergissing gemaakt.... Maar kijken wat eruit komt. Had een dag bloedvrij en ja na zo lange tijd laat.je dan gaan dus wel ff spannend hier. Nu ook geen bloed meer sinds gisteren middag!
Dag dames, goed bezig hoor! Ikke was zoals ik al bang voor was 68.6. Vreselijk. Maar eigen schuld. Dan volgende week beter.
Komt goed Iez als je het maar weer oppakt. Geeft niet als je een keer een weekje iets zwaarder bent. Waarschijnlijk volgende week dubbel er af.
Dat hoop ik dan maar....dat gebeurd als ik 1 dag in de week niet sport en 2 dagen meer eet. Hopelijk komt het idd weer goed volgende week.
Goedemorgen dames, ik heb mij weer gewogen. Ik ben een paar ons lichter: 80,7 zag ok vanmorgen op de Weegschaal. Snap niet hoe het kan, want eet juist veel en gezond. Ik hoop ook maar dat het dan niet zoveel kwaad kan. Hoe gaat het bij jullie?