Afvallen en dan eindelijk zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mennehh, 16 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    Ben weer verder afgevallen 95,6 dus 0,6 minder zins woensdag

2. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    83,6! Whowhoe! Ben er heel erg blij mee, door mijn teentje niet zo mobiel, maar wel gestart met anders eten en ondanks dat ik ook wel heb gesnoept zit ik na een week weer onder mijn gewicht van voor de vakantie!

Ben benieuwd of deze trent blijft bij jou gaat het ook lekker hard Denise! Jammer Menneh, volgende week gaat het vast beter!

PS. Zondag wordt ik 29, ik vier het volgende week naast chips staat ook komkommer, wortel en bleekselderij met humus op het menu voor de gasten :) haha die zullen schrikken van mijn healty wat of life!

3. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    Dat gaat ook goed aimee. Knap hoor.

Menneh: dat is wel even een tegenvaller maar toch iets eraf

4. mennehh

mennehh Niet meer actief

Hallo meiden,

Vanmorgen toch nog een keer gewogen en was zelfs weer zwaarder! 78,5. Ik merk dat dit behoorlijk mijn gevoel beïnvloed. Daarom heb ik er even voor om mij de komende 1,5 week niet te wegen. Ik weet dat ik goed bezig ben. Ik blijf wel gewoon meelezen hoor en reageren op jullie resultaat. En dan om 13 juli ga ik me weer wegen. Ben erg benieuwd her is ook wel heel spannend mij een tijdje niet te wegen.

Groetjes

5. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Oo dan zul je blij zijn dat je je gal kwijt bent :D, dat was ik ook toentertijd. Jaren later ook goed afgevallen en ineens was ik zwanger!
    Helaas zitten due kilo's er weer aan mja.....

Heel veel succes en eerst lekker opknappen!

6. mennehh

mennehh Niet meer actief

Dank je beebje, ik kan niet wachten tot dat ding eruit is hahaha.
    Viel je na de operatie af?

7. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Ja ik was erg ziek na de operatie en ben in twee weken tijd 6kg afgevallen, maar ik at niet. Dus toen ik me weer goed voelde en kon eten kwam ik weer 3 kg aan in 3 dagen of zo... Ik heb na de operatie erg veel last van mijn darmen gehad en je lichaam moet er natuurlijk ook aan wennen zonder gal. Ook moet je even uitvinden wat je wat je wel en niet kan verdragen met eten. Maar daar heb ik geen last van gelukkig.

Hopelijk gaat het bij jou gewoon beter! Maar het eerste wat ik zei toen ik wakker werd na de operatie was dat ik blij was dat t kreng eruit was :D

8. mennehh

mennehh Niet meer actief

Ja echt hè hahahahaha
    Nou ben benieuwd! ☺️

9. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Start wegen: 21 mei 2014
    Start gewicht: 84.3

Za 24/05 84.4
    Wo 28/05 84.4
    Za 31/05 83.3
    Wo 04/06 83.9
    Za 07/06. 83.7
    Vakantie
    Ma 23/06 84.1
    Za 28/05 83.6
    Wo 02/07 83.3

Ik ben best blij, eigenlijk al 6 weken bezig, maar ik zie grote stappen sinds ik bij mijn voeding en drinken let op de hormoonfactor (sinds 23 juni dus). Voelt ook erg goed!
    Nu ongesteld en dinsdag begonnen met de eerste kuur clomid! Ik hoop natuurlijk in de eerste ronde dat het gelijk raak is :)
    De afgelopen dagen wel veel gesnoept, o.a. door verjaardag maar dat ik met al die ongie krampen gewoon iets lekkers wil eten!

Hoe is het met jou Denise?

En lukt het Menneh om niet op de weegschaal Te staan?

10. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    Hier gaat het ook goed 95,2. Dit keer 0,4 maar ben daar wel tevreden mee aangezien ik zaterdag en zondag gewoon heb meegegeten met het avond eten wat ik normaal dus niet zou doen vanwege de hoeveelheid koolhydraten
    Maar goed zolang ik nog wel afval vind ik dat prima.

Merk nu alleen dat ik steeds meer last krijg van kramp in mijn kuiten snachts dus weer trouw mijm vitamines slikken en magnesium erbij. Hopen dat het dan weer over gaat.

11. mennehh

mennehh Niet meer actief

Haha ik heb mijn man de Weegschaal laten verstoppen haha

12. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL

hahaha!!!!

@Denise, goed bezig! straks haal je me nog in :)

Menneh, wanneer wordt je geopereerd ookal weer?

13. mennehh

mennehh Niet meer actief

Jullie zijn goed bezig!
    Ik wordt einde juli/begin augustus geholpen. Tot die tijd mag ik niet zwanger raken. Dus dat is wel frustrerend.

Heb besloten dat ik naast dieet ook wil gaan sporten! Ga mij vandaag inschrijven ☺️

Wel gesnoept de afgelopen dagen, dus maar goed dat ik pas 13 juli ga wegen. Anders zou ik echt chagrijnig zijn 😜

Spannend aimee eerste ronde! Hopen dat het gelijk raak zal zijn!

14. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Start wegen: 21 mei 2014
    Start gewicht: 84.3

Za 24/05 84.4
    Wo 28/05 84.4
    Za 31/05 83.3
    Wo 04/06 83.9
    Za 07/06. 83.7
    Vakantie
    Ma 23/06 84.1
    Za 28/05 83.6
    Wo 02/07 83.3
    Za 05/07 82.8

Whaaaa! Dit getal heb ik lang niet gezien op de weegschaal! Wouw! Ik heb echt het gevoel dat het stoppen met herbalife, zuiveldrinken en tarwe eten heeft geholpen!!
    Ondanks dat ik ook echt wel 3zakjes m&ma heb gesnoept en normaal zwaarder ben als ik menstrueer!

@menneh, frustrerend he, als dat niet mag van het ziekenhuis.
    Ik hoop aan de ene kant dat het gelijk raak is natuurlijk, maar val nu zo goed af, dat ik het ook wel prettig zou vinden om onder de 80te/wegen als ik zwanger wordt maandag eerste follikelmeting....spannend!

15. mennehh

mennehh Niet meer actief

Wouw Aimee wat goed zeg! We gaan lekker, we blijven in ieder geval zakken.
    Ik heb mij vanmorgen toch ook gewogen 😳, was weer 1 ons kwijt en weeg nu 78,2..
    Ik denk dat ik een drempel tijdelijk heb bereikt. Hoop dat er volgende week wat meer af is ☺️

16. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Soms heb je dat, heb je eerder dit gewicht ook gehad, voor langere tijd, bij mij was 2jr Geleden het ook heel moeilijk om onder de 78 te komen, is ook niet gelukt....ff doorzetten!

17. mennehh

mennehh Niet meer actief

Voor het laatst 1,5 jaar geleden gewogen. Heb daarvoor wel lichter gewogen. Ben altijd wel vol geweest maar nooit echt zo zwaar als de laatste 2 jaar. Woog altijd rond de 63 kilo. Het zit bij mij ook bijna allemaal op mijn buik en daardoor extra raar hoe het eruit ziet.

Hey Denise waar ben je? ☺️

18. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    Hier ben ik. Vergeten te wegen vannochtend aangezien ik vrijdag oas om 22:00 uur klaar was met werken en vannochtend alweer om 8 uur moest beginnen werken.
    Dus te moe, le lang in bed gebleven en haasten. Dus helaas geen weegmoment maar ik doe hem morgen ochtend even

Hihi toch weer de weegschaal gevonden? Hihi. Wow aimmee wat ga je lekker snel.
    Gaat goed dus.

We hebben onze vakantie geboekt. Gaan naar tsjechie van 9 tot 23 augustus. Kindvriendelijke camping dus dat is helemaal super. Alles staat daar in teken van de kids. Helemaal zin in dus.

19. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey, Tsjechië Leuk!!!! Wij gaan weer in augustus, indien je in een Tsjechische mijn of grot gaat, niet op je slippers he?

Waar ga je precies heen?

20. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    hihi zal er aan denken. we hebben nog niet echt uitgezocht wat we allemaal gaan ondernemen. dit met name omdat niet alles geschikt is voor ons zoontje met een ass. hebben in ieder geval wel gezocht naar een camping die helemaal gericht is op kinderen en dat komt daar vast goed als ik de site en recensies mag geloven. moeten zelf natuurlijk ook een beetje een vakantie gevoel hebben. nog tips wat je echt een keer zou moeten doen of zien?

de camping ligt in oost-bohemen.
    luze heet de plaats.

Deel Deze Pagina