Afvallen en dan eindelijk zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mennehh, 16 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben op diverse toeristische plekken geweest, Waar het erg druk was. Karlovy vary, ceske krumlov, kutna hora. Is denk ik te druk voor een kind met ass. Maar de prikkelverwerking is natuurlijk per kind verschillend. We gaan nog naar Praag en de regio ceske raj, waar je kan klimmen en wandelen tussen rotsblokken.
    Maar je kan veel doen hoor in Tsjechië ze hebben daar ook op diverse plekken dierentuinen en indoor speelparadijs.
    Camping briza is ook een aanrader, net over de Tsjechische grens, klein, Nederlands en geschikt voor gezinnen oa. An meer, klein zwembad en speeltuintje Ligt lak bij de grote plaats Heb en ongeveer. 30min tijds van karlovy vary

Wanneer ga je?

2. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    Genoeg te beleven dus. Zal vast wel goed komen. Zal die camping ook nog eens opzoeken misschien leuk voor volgend jaar

Wij gaan van 9 tot 23 augustus.

3. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    Oja vanochtend ook nog gewogen. Niks afgevallen maar ook niet aangekomen. Dus nog steeds 95,2. Nu maar weer even goed mijn best doen. Heb afgelopen week ook niet genoeg en regelmatig gegeten dus zal daar zeker mee te maken hebben

4. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    Weer gewogen vanochtend en zit nu op 94,3 dus weer 0,9 eraf

Hoe gaat het bij jullie?

5. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou....4 dagen taart eten, avondje gourmetten en 2 dagen onverwachts brood moeten eten is niet goed voor mij....haha...

hier 83.3...dus 0.5 erbij! Maar ik ga nu weer goed gezond doen en hoop dat het zaterdag dan weer 0.5 er af is!

6. mennehh

mennehh Niet meer actief

Hmmmmmm ik heb er voor gekozen maar een keer per week op zaterdag te wegen. Maar denk dat ik ben aangekomen want ik heb echt zitten schansen al een paar dagen 😳

Aimee wanneer zou jij kunnen weten of je zwanger bent in de eerste ronde? Ohhh vind het zo spannend voor je!

Denise ben jij nu ook al echt aan het proberen zwanger te worden of echt eerst afvallen? Shame on me, ik weer her niet meer 😔

7. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lief dat je het vraagt menneh ik weet niet of mijn ba nee klopt, maandag was er geen ei groei te zien, morgen moet ik weer. Ze kunnen tot dag 20momitoren of je ei gaat springen, dan moeten we dus klussen....ik heb geen idee na hoeveel dagen je na een eisprong kan testen, volgens mij na 14 dagen, maar misschien weet denise dat?

8. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    Hier gewoon bezig met zwanger worden intussen maar dat wil nog niet lukken. Er is geen eisprong te bekennen volgens het bloedonderzoek. Zit nu ook alweer op dag 38 van mijn cyslus. Hier afwachten tot menstruatie en dan eventuele groei van eitjes te volgen/ontdekken. Als er dan niks gebeurt dan zal het denk ik ook iets van clomid worden. Maar goed dat hebben we nog niet besproken verder. Ik heb me voorgenomen niet vooruit de denken en hem er ook niet naar informeren. Hij loopt de standaard opties toch af en dan heb ik liever niet steeds valse hoop.

Als je een eisprong hebt gehad zou je idd 2 weken er na kunnen testen. Dat is dan als het goed is ook de dag dat normaal gesproken je menstruatie begint.

Een keer in de week wegen zou voor mij miss ook beter zijn. Van woensdag tot zaterdag val ik weinig tot niks af en zaterdag tot woensdag gaat het juist snel

9. mennehh

mennehh Niet meer actief

Hey meiden wat denken jullie. Ala mijn eisprong nou vlak voor de operatiedstum zou vallen bv. echt 1/2 dagen ervoor. Zou ik er dan gewoon voor kunnen gaan?
    Zat te denken dat als ik dan geopereerd word het eitje mogelijk aan het delen kan zijn en zeker nog niet is genesteld. Dus volgens mij kan de narcose dan geen kwaad?

Oeeee zou wel spannend zijn want dan kunnen we komende maand ook voor het echt gaan klussen... Word gewoon euforisch als ik er aan denk hahaha

10. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooeew...menneh, ik zou het niet weten maar als narcose op de bloed band zou kunnen werken, zou ik er wel voor gaan want de bloed band komt volgens mij pas na 8weken enne...meestal kom je er toch pas achter als je vier weken verder bent.

Hier nog geen ei groei te zien, maandag weer terug. Vl kan dan vanaf zondag tot woensdag inkopen voor zijn winkel gaan doen in Denemarken. Ben dan voor het eerst alleen thuis...vaak ga ik dan juist snoepen. Dus helpen jullie Me een beetje? Als er maandag nog geen ei groei is mag ik direct opnieuw starten met een hogere dosis clomid.

We kunnen ook alleen op woensdag het aan elkaar doorgeven, ik merk ook vaak dat woensdag wegen succesvoller is als de zaterdag haha

11. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    Zou zelf wachten tot na de operatie. Wanneer een eicel bevrucht is gaat het zich delen in die periode lijkt het me juist beter dat er geen gemische troep in je bloed zit. Je weet ook niet wat dat met je hormonen doet. Denk dat het je herstel ook niet bevorderd als je zwanger zou zijn. Er veranderd dan zoveel in je lijf misschien werkt dat dan juist je herstel tegen. Denk dat verstandiger zou zijn om te starten als je stabiel bent na je operatie.
    Teminste dat lijkt mij dan. Uiteindelijk zal het het wachten allemaal waard zijn

12. mennehh

mennehh Niet meer actief

Ahhhhhhhh lastig dit aiiii, maar begrijp wat je zegt Denise.

Aimee we gaan je zeker helpen! Als je de neiging hebt om te snoepen laat het weten want dan kunnen we je "ontmoedigen" :)
    Hopelijk is maandag een eitje zichtbaar!

Jeetje het is voor jullie beide ook wel mega spannend!

13. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan

aaah wou je ook niet helemaal ontmoedigen maar denk dat als je helemaal hersteld bent en dan zwanger zou worden je er echt van kan genieten. als je zwanger zou zijn en je herstellende bent staan die ongemakken meer centraal dan je zwangerschap zelf.

tenminste daar zou ik dan bang voor zijn.

wij trekken je wel door die laatste periode heen. ;)

14. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    spannend zeg. hoop zo voor jullie dat er maandag een eitje gegroeid is. gelukkig mag je daarna wel gelijk starten met een hogere dosis.

15. mennehh

mennehh Niet meer actief

Hmmmmmm net gewogen en wat ik al verwachte... 78,8 dus weer aangekomen 😣

16. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook menneh....bah ik ben echt niet streng genoeg geweest afgelopen week. Dus dat moet ik echt weer goed gaan oppakken omdat er eerder wel hielp....vandaag was het 83,5....dus in een week 0,7 aangekomen....grrr en als ik weer clomid moet slikken vanaf maandag en vl Is er niet wordt het volgende week erg moeilijk!!

17. mennehh

mennehh Niet meer actief

Zo meiden, ik ben hard aan de slag! Sporten ☺️

Aimee, we helpen je er doorheen. Hoe gaaf zou het zijn als je straks kan zeggen dat je niets gesnoept hebt! Ik ga deze hele week echt niet snoepen, zelfs geen klein beetje hihi ☺️

18. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Dag dames, ik heb me geabonneerd op jullie onderwerp, want af en toe zie ik interessante dingen voorbij komen.

Ik heb even een paar vragen. Ik las dat één of meer van jullie aangaven suikers niet goed af te breken. Hoe kun erachter komen of je suiker goed of niet goed afbreekt?

Aimee wat is de kernboodschap van dat boek hormoonbalans? Wat zou je volgens hen niet of juist wel moeten eten om af te vallen.

En jullie zijn echt heel goed bezig dames, ga zo door!

19. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    Alle koolhydraten in voeding zet zich om in glucose in je bloed. Wanneer je dit niet verbruikt gaat het zich omzetten in vet. Zelf merkte ik ook dat ik altijd honger had en dat het nooit genoeg was. Met name als ik zoete dingen ging eten of voedsel met heel veel koolhydraten. Veel moe en lusteloos met name na het eten. Het eten van koolhydraten en suikers zijn niet slecht maar het moet in balans zijn met wat je verbruikt.

Op het moment eet ik heel weinig koolhydraten om af te vallen. Straks als ik dichter bij mijn streefgewicht ben dan ga ik over na een andere fase en voeg je weer koolhydraten toe maar je blijft wel afvallen alleen minder snel. Als mijn streefgewicht bereikt is ga ik een balans zoeken naar wat wel en niet kan om stabiel te blijven.

Om te testen of je gevoelig bent voor die suikers/koolhydraten zou je eens kunnen proberen om te suikers te vermijden en koolhydraten te verminderen.
    Ik merkte in 2 weken echt een enorm verschil. Geen honger gevoel mee en veel meer energie.

20. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Bedankt voor je toelichting denise89.

Deel Deze Pagina