Afvallen en dan pas geholpen worden?!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door pindarella86, 23 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pindarella86

pindarella86 Actief lid

3 sep 2011
    412
    0
    0
    klassenassistent
    emmen
    #1 pindarella86, 23 sep 2015
    Laatst bewerkt: 23 sep 2015
    Hallo, ik heb een vraag..
    Vorig jaar zijn wij gestart in het ziekenhuis om te proberen zwanger te worden..
    Nu is bij mij PCOS vastgesteld aan de hand van de vele eitjes in mijn eierstokken.. Mijn bloedwaarden zeggen dat het niet zo is..
    Wat houd dit in??

Nu hadden ze gezegd dat ze me pas zouden helpen als ik 10 kg zou afvallen.. Ik dacht appeltje eitje dat doe ik even.. Dit is tot op de dag van vandaag nog niet gelukt.. Heel veel tegenslagen gehad.. Moed opgegeven.. Houd dit nog steeds in dat ze me niet kunnen helpen??
    Moet ik het hierbij Laten? Onze kinderwens is zo groot.. Maar ze helpen me pas verder als ik 10kg ben afgevallen..
    Is dit eerlijk en waarom moet dat, ben verder hartstikke gezond.
    Ik hoop dat u antwoord heeft op mijn vragen.

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Pinderella,

wat vervelend voor jullie. Ook vervelend dat ze nog geen definitieve diagnose kunnen stellen. Waarschijnlijk dus omdat ze eerst willen zien of je lijf bij 10 kilo minder nog steeds hetzelfde beeld geeft en dat bv mogelijke behandelingen meer succes zullen hebben. Maar ik moet er een beetje naar gissen. Heb je al een second opinion in een ander ziekenhuis overwogen. Daar heb je recht op en kan toch weer meer antwoorden geven. Als ze daar uiteindelijk hetzelfde zeggen, heb je misschien niet het gevoel dat je voor niets bezig bent en lang moet wachten. Dan is de drive bij je misschien weer terug om af te vallen.

Groetjes BRigitte

Deel Deze Pagina