hallo allemaal, ik heb een vraag wij zijn sinds een paar maanden ook bezig om ons eerste kleintje te krijgen maar nu zit ik met een vraag hebben meer vrouwen er last van dat de vagina een beetje gaat ruiken als de man er telkens in klaar komt? ik hoop dat er iemand antwoord op kan geven. groetjes moi
nee geen last van. Probeer eens lactcyd. misschien dat het daar mee weggaat. Misschien dat je het sperma ruikt dat heeft ook altijd een aparte geur vindt ik zelf. Het is maar net wat de man eet.
waar kun je de geur mee vergelijken?heb dat dus ook soms en {sorry voor de details}ruikt naar rotte vis?
dit is heel normaal hoor! Sperma heeft zeker een apart geurtje, maar gebruik anders gewoon inlegkruisjes..met te veel badderen en evt vaginale douche schijn je het zaad weg te spoelen! succes
ja inleg kruisjes gebruik ik zeker al maar was benieuwd of meerdere vrouwen hier last van hebben en of dit in iedergeval geen kwaad kon om zwanger te worden. ik hoopte dat die geur dat niet zou belemmeren. x moi
Ik vind het geurtje nou ook niet bepaald fris.. en ruik het soms echt bij mezelf.. maar volgens mij geen belemmering tot het zwanger worden.. alhoewel ik nog steeds niet zwanger ben!? nee hoor, het kan echt geen kwaad!
Is normaal. Maar absoluut NIET met lactacyd ed spoelen! Dat raad de gyn sterk af. Daarmee verstoor je de natuurlijke zuurgraad van de vagina die nodig is. Anders zijn dadelijk alle zwemmers al meteen dood bij binnenkomst.
misschien is het een goed idee om allebei (nog) meer water te drinken? ik heb wel eens gehoord dat daarmeeook nare luchtjes aan je onderkant kunnen verminderen veel succes
Helemaal mee eens. Lactacyd is killing voor sperma. Misschien eens op je afscheiding letten, misschien heb je wel een schimmelinfectie. Veel spoelen met gewoon water, niet met allerlei middeltjes. Als het blijft zou ik even naar de ha gaan. Maar het hoeft helemaal niets te zijn hoor, het lijkt mij alleen niet echt fijn voor jou en voor je partner..
Ik ben het met jullie allemaal eens, als je niet inwendig spoelt met warm water ruikt het niet fris van onderen.... en als je wel gaat spoelen met warm water dan spoel je al het zaad weg, en verwijder je al het baarmoederslijm waarin de eitjes naar je baarmoeder zwemmen inlegkruisjes kan je dan wel gebruiken maar dat verandert nix aan de geur :s
hier ook die nare geur ben dus niet de enige gelukkig hahahahha dus je moet het spoelen met koud water daaronder zodat die zaadjes niet dood gaan?
nou hetnis idd niet fijn voor je zelf en partner misschien is het inderdaad een goed idee om meer te gaan drinken ..... dat doe ik soms ook echt te weinig. lactacyt en vaginale douch gebruik ik niet omdat ik hoor dat het niet zo goed is voor je zuurgraad gelukkig ben ik niet de neige hier....
Je moet inderdaad echt NIET met lactacyd spoelen! Hele foute tip helaas! Heb zelf niet dat ik vies ga ruiken van onderen, maar wel dat ik zijn prutje niet lekker vind ruiken. Haha, betrap me erop dat ik nu vies zit te kijken...oepsie...maar t ruikt naar pindasaus, maar dan heel vies ehehe
Ik bedoel ook niet spoelen gelijk na de sex. Gewoon bij het douchen. Na de sex zou ik even blijven liggen zodat het tijd heeft om verder te zwemmen. Alles wat achterblijft heb je niet nodig. Je kan dus gewoon douchen erna. Ik zou ook niet inwendig spoelen trouwens. Het lijkt me niet echt de bedoeling..
je moet sowieso niet spoelen met lactacyd.. of je nu geklust hebt of niet.. is superslecht voor de zuurgraad in de vagina.. bovendien kan dit juist schimmelinfecties veroorzaken als je daar gevoelig voor bent, en dan kan je daar weer iets voor halen bij de dokter, en wordt het probleem nog groter.. ik zou ook niet spoelen met water van binnen, ( niet met een lege lactacydfles gevuld met water bijv) maar gewoon met een nat washandje proberen schoon te maken zover je kunt
bij mij is het toch echt duidelijk een sperma lucht..inlegkruisjes zullen idd niets aan de geur doen, maar je kan je wel om het uur verschonen, waardoor de geur niet de hele dag om je heen hangt! Kans op een schimmelinfectie heb je als je altijd een geurtje hebt, maar dat is bij jou toch niet het geval?