plassen, plassen en plassen

Discussion in 'Zwangerschap' started by Dorianne, Nov 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

Oct 27, 2009
    1,608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Hallo Dames,

Ik ben bijna 32 weken zwanger. Ik weet dat meer plassen echt bij de laatste weken hoort maar ook om de 15 minuten?
    Ik ga naar het toilet, plas 5 druppels en 15 minuten heb ik weer het gevoel dat ik moet plassen. Vaak ga ik dan niet want het heeft toch geen zin maar is dit normaal? Of trapt de baby zoveel tegen mijn blaas? ;)
    Bij mijn vorige zwangerschap had ik dit niet... Ik heb ook geen pijn bij het plassen!

Groetjes Dorianne

2. evi83

evi83 Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kleine beetjes plassen kunnen duiden op een blaasontsteking. Misschien voor de zekerheid even naar je urine laten kijken.
    Verder herken ik het heel erg ;)

3. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,527
    0
    0
    NULL
    NULL
    klinkt als blaasontsteking, en daar hoef je niet altijd pijn van te hebben!
    lever je plasje wel in hoor, ik deed ook eigenwijs, en toen kreeg ik wel pijn, dus dat betekende elke 10 min een marteling op de wc!

4. evi83

evi83 Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik het goed heb onderdrukken de hormonen van je zwangerschap de pijn. Daarom voelen zwangere vrouwen het niet.

5. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Blijf ook lopen en voel een constante druk op m'n blaas....maar is bij mij wel die kleine die erop ligt/danst/weet ik veel wat allemaal.

Met dit soort klachten wel altijd je urine na laten kijken, blaasontsteking sluipt er zo in als je zwanger bent!

6. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Klinkt idd typisch als een blaasontsteking! Heel verraderlijk als het geen pijn doet, maar gewoon vaak aandrang + weinig plassen klinkt al echt als een blaasontsteking.

7. cerberus

cerberus Fanatiek lid

Oct 19, 2011
    3,709
    0
    36
    NULL
    NULL
    hier hetzelfde.... maar geen onsteking...

heb het vooral als ik lig... moet ik echt 7 keer achter elkaar... en ik heb vandaag en gisteren al gehad dat ik geplast had,..... weer moest plassen... (flinke aandrang had) en er gewoon niets meer inzat, maar de aandrang bleef... (??)
    heb dit op deze manier ook nog niet gehad....

iig laten testen...en voor de rest...tja... maar naar wc blijven lopen denk ik...

8. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Klinkt voor mij totaal niet als een blaasontsteking hoor. Ik heb precies hetzelfde! Ik moet om de haverkklap naar de wc, ben ik geweest en loop ik weer verder, voel ik gelijk alweer aandrang. Vooral tijdens het lopen, als ik zit niet. Maar als ik bv lang in de auto heb gezeten, gaat het goed, maar zodra ik uit moet stappen kan ik bijna niet lopen van de aandrang! Terwijl het ook maar een paar druppels zijn!

Share This Page