Ik heb een vraag. Ik heb 6 dagen voor mijn ovulatie met mijn vriend gevreeën. Ik ging er vanuit dat het dus niet raak zou zijn en dat we het volgende ronde weer moeten proberen. Nou heb ik toch wel een aantal dagen wat last van zwangerschapskwaaltjes, zoals hele erge rommelende darmen, krampen, veel last van lucht, wat moe, hoofdpijn en sinds gister eeg gevoelige/branderige tepels en sinds vandaag echt gevoelige borsten. Heb al wel een aantal dagen dat ik echt merk dat ze er zitten. Heb dit nog niet eerder gehad voor mijn nod. Normaal alleen de gevoelige tepels na mijn ovulatie. Heb ik ook dit keer gehad, maar nu is het dus weer terug gekomen. Het rare vind ik, dat naar mijn idee, ik een hele kleine kans zou hebben deze ronde dat het raak zou zijn. Morgen is mijn nod en normaal daalt een dag van tevoren mijn temperatuur, maar die is ook nog niet gedaald. Een test wil ik nog even mee wachten om te kijken of mijn temperatuur morgen of overmorgen nog daalt. Maar ik ben zo nieuwsgierig naar jullie ideeën! Ik heb liever geen commentaar dat ik een test moet doen wil ik het zeker weten, want dat weet ik ook. Mijn vraag is puur of het, ondanks de 6 dagen voor ovulatie toch raak zou kunnen zijn?
Ik denk niet dat je zwanger bent van 6 dagen voor ovulatie sex. De kwaaltjes die je noemt kun je ook hebben als je dus gewoon ongesteld wordt.
Ik weet zeker dat mn ei pas 6 dagen daarna geweest is, omdat ik mijn bbt temp. Daarom ging ik er ook vanuit dat het niet zo was, maar door die kwaaltjes nu twijfel ik toch. Vervelend lichaam, haha.
Het kan zeker wel! Er zijn genoeg gevallen van bekend waar het wel zo was! Zelfs op de site van Clearblue staat: gemiddeld leeft het 2-3 dagen, maar als het zaad gezond is, dan kan het wel 5 dagen leven. Er zijn zelfs cijfers van dat het een week leefde.