Afvallen en strak in het vel met P90x

Discussie in 'De lounge' gestart door 2011, 30 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2011

2011 Actief lid

16 feb 2011
    141
    0
    0
    Hallo allemaal,

Vandaag ben ik begonnen met de (hopelijk) laatste strijd tegen de overtollige (zwangerschaps) kilootjes.....dochter bijna een half jaar en moet eigenlijk nog 12 kilo kwijt....:x:x

Ik wil dat gaan doen met het fitnessprogramma P90x.
    Iemand ervaring of zin om mee te doen???

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik heb het een tijdje geprobeerd maar ik trok het niet om elke avond een uur eraan te besteden, mijn jongste is 's avonds nog veel aan het spoken dus ik kwam er niet aan toe. En sommige onderdelen vond ik echt niets, met al dat opdrukken en gewichtjes. Ik vond cardio, synergetics en legs WEL fijne programma's en ik was van plan die dus 3 keer in de week te doen maar nu is mijn laptop gecrasht dus gaat het ff niet. Maar op zich is het een superprogramma voor home fitness, het is echt heel inspannend.

3. Mama1978

Mama1978 Actief lid

10 jun 2009
    348
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heb wat filmpjes bekeken ervan op youtube en ziet er goed uit! Ik ga alleen over twee weken op vakantie voor drie weken dus ik kan nu nog niet beginnen. Maar als ik terugben ga ik het misschien ook wel doen! Maar is het echt 7 dagen per week? En waar kan je die dvd's kopen? Is het duur in aanschaf al die gewichten? Waar heb je die vandaan?

4. Triskele

Triskele Niet meer actief

is best pittig ik heb moeten stoppen van mijn dokter maar goed ik ben niet al te lang geleden geopereerd dus geen normale situatie.

5. MissJG

MissJG Actief lid

26 okt 2011
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hej! Ik had er nog nooit van gehoord maar na een youtube filmpje lijkt het me wel wat! Hoe heten die filmpjes die je hebt gedownload??
    En zitten er ook niveaus bij?? Ik ben namelijk zo conditieloos als maar kan haha! Liefs mij!

6. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Als je haar volgt 5 keer per week dan word je ook strak. En alle filmpjes zijn gewoon op youtube of facebook te vinden.

En het kost max 20-25 min van je tijd.
    Zuzka Light's channel - YouTube

7. Mama1978

Mama1978 Actief lid

10 jun 2009
    348
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de dvdtjes besteld via marktplaats! Nu nog de rest. Wat heb je allemaal nodig? Matje, wat voor gewichten? Waar koop je zo'n deurhangding? Kan dat bij een sportzaak? Wat zijn de kosten totaal voor de spullen die je erbij nodig hebt?

8. 2011

2011 Actief lid

16 feb 2011
    141
    0
    0
    Oh leuk! Ga je maandag mee beginnen?? En dan na de vakantie gewoon weer verder, haha. Ik heb van die elastieken gehaald, moet je maar eens kijken op een van die dvd's, kan me nu nog echt niet optrekken aan zo'n deurding, hahaha, misschien over 90 dagen ;). En dan een matje en gewichtjes.
    @MissJG, mijn conditie is ook dramatisch hoor! Ik ga gewoon beginnen, dan kan het alleen maar beter worden, hihi
    Nog een paar daagjes..heb er zin in!

9. mijnhumpie

mijnhumpie Actief lid

12 jul 2012
    417
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hmm... lijkt mij ook wel wat. Ik wil ook graag weer wat doen, heb een conditie van 0.0 en merk gewoon dat het "niks doen" mij niet goed doet.. Maar het is lastig voor mij om naar de sportschool te gaan. Mijn man is vrachtwagenchauffeur en 's avonds vaak laat thuis en werkt in het weekend ook regelmatig. Dus met een kindje wordt het lastig om dan tijd te vinden voor de sportschool....

Ik ben dus ook wel benieuwd waar je alle benodigde materialen hebt gehaald? Via internet besteld?

10. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    Is echt pittig .. ik heb 30day shred van Jillian gedaan nouja 2 weken..
    Was ook zwanger (wist ik niet)
    Vondt het wel leuk en beter en viel wel wat vanaf en kreeg echt spierballen hahaha

11. Mama1978

Mama1978 Actief lid

10 jun 2009
    348
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga even op mp kijken of er nog gewichtjes enzo in de aanbieding zijn. En anders van het weekend even de sportzaak in. Ik heb die youtube filmpjes nu al meerdere keren bekeken en ik word steeds enthousiaster! (zit met glas wijn en reep chocola op de bank... aaargh dat wordt afkicken!)

12. 2011

2011 Actief lid

16 feb 2011
    141
    0
    0
    Vandaag D-day.....ik ben benieuwd, vanavond de eerste sessie....
    Weet niet of ik morgen wat kan schrijven, kan zijn dat ik spierpijn tot in mijn vingers heb :)
    Heb er in ieder geval nog steeds zin in... Mama1978, nog wat gevonden op mp?

Deel Deze Pagina