Even uit nieuwschierigheid hoelang heeft het bij jullie geduurd? Heb veel berichten gezien dat het heel snel was, maar ook wat langerduurd. even kopieren en invullen: Leeftijd vrouw: Leeftijd Man: Rookt: Drinkt: Hoelang aticonceptie gebruikt: Welke vorm van anticonseptie: Na hoeveel rondes was het raak: bij voorbaat bedankt voor het invullen
zal zelf wel even begingen Leeftijd vrouw:20 Leeftijd Man:25 Rookt:man Drinkt:manbijna dagelijks vrouw soms Hoelang aticonceptie gebruikt:4 jaar Welke vorm van anticonseptie:4 jr pil, 3maanden mirena Na hoeveel rondes was het raak: Nog niet vorige maand pas gestopt met mirena, nu op voor de officele eerste ronde.
Hallo Linnie Bij ons was het bij ronde 4 raak, zijn nu bezig met wondertje 2 en zit nu in de 1e ronde. Ben nu 25 en mijn man is nu 31
Leeftijd vrouw:26 Leeftijd Man:33 Rookt:Beide (ik ben gestopt bij posi test) Drinkt:Nee Hoelang aticonceptie gebruikt:10 jaar Welke vorm van anticonceptie: Stederill 30 Het was raak in de 2e ronde.
Leeftijd vrouw: 29 Leeftijd Man: 33 Rookt: niet Drinkt: niet Hoelang aticonceptie gebruikt: 14 jaar Welke vorm van anticonseptie: laatste 2 jaar prikpil, daarvoor microgynon (geloof ik) Na hoeveel rondes was het raak: 2
Leeftijd vrouw: 25 (moment van zwanger raken net 24) Leeftijd Man: 26 (moment van zwanger raken 24) Rookt: nee Drinkt: nee Hoelang anticonceptie gebruikt: 7 jaar Welke vorm van anticonseptie: de pil Na hoeveel rondes was het raak: 7 maanden Nu voor 2e kindje zijn we beland in ronde 6 en heb 5 maanden de pil geslikt.
Mijn 1e zwangerschap (zoon 14 maanden nu) Leeftijd vrouw: 24 Leeftijd Man: 25 Rookt: nee Drinkt: zelde Hoelang aticonceptie gebruikt: 10 jaar Welke vorm van anticonseptie: micrigion 30 (ofzoiets Na hoeveel rondes was het raak: 1x
Leeftijd vrouw: 28 Leeftijd Man: 35 Rookt: vrouw af en toe ( en bij positest gestopt ) Drinkt: man niet, vrouw zelden Hoelang aticonceptie gebruikt: bij de 1e 15 jaar Welke vorm van anticonseptie: mycrogynon 50 Na hoeveel rondes was het raak: bij de 1e in ronde 1, we zijn nu in ronde 4 aanbeland.
Leeftijd vrouw: 24 Leeftijd Man: 25 Rookt: man ( 7/8 )vrouw( 5/9) Drinkt: man Hoelang aticonceptie gebruikt: 14 jaar Welke vorm van anticonseptie: Pil ( Diana 35) Na hoeveel rondes was het raak: Na 9 mnd niet ongie gworden, en diagnose is PCOS, dus onder behandleing bij UMCG
even kopieren en invullen: Leeftijd vrouw: 26 Leeftijd Man: 29 Rookt: Vriend rookte 15 jaar maar tijdens de bevruchting al 2 maanden gestopt. Ik rook niet. Drinkt: Man bijna iedere dag een biertje bij het eten. Ik drink zelden. Hoelang aticonceptie gebruikt: 11 jaar Welke vorm van anticonseptie: De pil stedril 30 Na hoeveel rondes was het raak: Na 2 rondes. We hebben wel bijde overgewicht en vaak zeggen ze dat het daarom ook moeilijker gaat. Maar bij ons was dit gelukkig niet het geval
Wow meiden, wat leuk deze topic. Ga deze vaker bekijken. Zitten best opbeurende getallen bij moet ik zeggen. Super hoor. ben benieuwd naar alle andere berichten. Wij gaan voor de eerste, maar zal toch het lijstje maar even invullen. even kopieren en invullen: Leeftijd vrouw: 25 Leeftijd Man: 28 Rookt: beide niet Drinkt: Man af en toe een biertje. Ik drink zelden. Hoelang aticonceptie gebruikt: 5 jaar Welke vorm van anticonseptie: De pil microgynon 50 Na hoeveel rondes was het raak: Nog druk bezig We zitten in ronde twee. Ben benieuwd wanneer het raak is.
Leeftijd vrouw: 24 Leeftijd Man: 28 Rookt: beide niet Drinkt: beide zelden (met de feestdagen een glaasje ) Hoelang anticonceptie gebruikt: 5 jaar Welke vorm van anticonceptie: Pil (verschillende merken)/Nuvaring Na hoeveel rondes was het raak: Volop bezig Wij zijn ondertussen in de 13e ronde...
Leeftijd vrouw: 21 Leeftijd Man: 26 Rookt: Allebei niet Drinkt: Man soms, ik zelden. Hoelang aticonceptie gebruikt: +/- 8 jaar Welke vorm van anticonseptie: De pil, microgynon 30 Na hoeveel rondes was het raak: Nog bezig, nu in ronde 4
even kopieren en invullen: Leeftijd vrouw:24 Leeftijd Man:27 Rookt:ja probeer te stoppen man rookt Drinkt:man zelden ik nu nie meer haha Hoelang aticonceptie gebruikt:na mijn eerst kindje weer 2 en half jaar Welke vorm van anticonseptie:mirena spiraal Na hoeveel rondes was het raak:2 ronde
Bij mijn 1e zwangerschap was ik 29 en raak in ronde 2. Mijn vriend was 27. We roken beide niet en gebruikten alleen condooms. Mijn 2e zwangerschap was raak in ronde 1. Ik was 30 en mijn vriend 28. En we rookten nog steeds niet. Mijn vriend drinkt af en toe een biertje, maar meer ook niet.
Leeftijd vrouw: 29 Leeftijd Man: 33 Rookt: beide... ga maandag stoppen! Drinkt: nee Hoelang aticonceptie gebruikt: 15 jaar Welke vorm van anticonseptie: pil Na hoeveel rondes was het raak: Druk bezig... hoop vandaag!
Leeftijd vrouw: 31 Leeftijd Man: 36 Rookt: Nee Drinkt: Nee Hoelang aticonceptie gebruikt: 15 jaar Welke vorm van anticonseptie: pil Na hoeveel rondes was het raak: bij de 1e ronde 3 bij de 2 ronde 1
Leeftijd vrouw: 25 Leeftijd Man: 27 Rookt: man Drinkt: niet tijdens zwschap. Anders heeeeeeel af en toe Hoelang aticonceptie gebruikt: 12 jaar Welke vorm van anticonseptie: pil, microgynon 30 Na hoeveel rondes was het raak: 10e (na 6 mnd ontpillen)
Leeftijd vrouw: 24 Leeftijd Man: 24 Rookt: Nee Drinkt: Man (drinkt regelmatig een biertje) Hoelang aticonceptie gebruikt: 5 jaar Welke vorm van anticonseptie: pil (Lovette) Na hoeveel rondes was het raak: nog bezig (ronde 3)