hallo allemaal, 19 maart ben ik voor het laatst ongesteld geweest wel na 2 weken een positieve ovu test maar schijnbaar niet iets goed gegaan met mn eisprong. nu nog steeds niet ongesteld maar wel op 3 mei weer een stilstaande smiley dus m'n ei is 3/4/5 mei geweest. nu had ik gister ong 10dpo ineens een klein beetje bruinige afscheiding 1 malig en nu niks meer maar wel vanaf gister onder in m'n buik een soort kramp pijn gevoel en is nog niet weggegaan. zelfs met lopen en zitten voel ik het. het is geen ongi-kramp maar heb dit nog niet eerder gehad. het zit echt helemaal onder in m'n buik en voel ook m'n rug. vanaf zondag zou ik ongi kunnen worden dus ben benieuwd! wat denken jullie?
Haha kan maar wacht liever nog ff wat daagjes lijkt wel alsof k in mn onderrug en buik boven benen spierpijn heb.
ik had dinsdag avond ook een btje bloedverlies (cyclusdag 29) en daarna ongi achtige krampen en even een vlaag van misselijkheid toen ik in bed lag daarna.. (die dag ervoor en diezelfde dag ook pijn in boven benen, en nog meer symptomen!) Ik weet mijn cyclus niet (zie onderschrift) heb nu een gemiddelde gepakt wat voor mijn gevoel deze maand is.. We wachten nog netjes af.. Ben benieuwd bij jou! SUcces!!
Idd wachten netjes af maar haat wachten. Zit helaas niks anders op. heb jij altijd zo een onregelmatige cycles?