Oké!! Het zal vast niet.. En ik zou beter moeten weten... Ik zit maar 6dpo.. Maar ik heb echt heel de dag mega honger!! Het liefste vet of pittig.. Herkent iemand dit?! 😄
Dat heb ik ook sinds de afgelopen week😱 Ik zit nu dpo 11 en ook echt vreetkicken haha mijn vriend zegt eet jij voor 3 ofzo.. Normaal eet ik nooit zoveel haha spannend dus
Hahah inderdaad toepasselijke naam😉 Ik weet niet of het een symptoom zou kunnen zijn maar het zou wel een hoop uitleggen haha
Ik probeer te wachten tot een week na mijn nod( als ik me in kan houden😉 Wanneer wil jij gaan testen?
Ik heb het sinds gisteren inderdaad ook. Na mijn eerste mk ben ik aangekomen en probeer dus voorzichtig wat af te vallen, maar die honger maakt het er niet makkelijker op. Probeer mijn honger/trek dus maar te stillen met fruit o.i.d.
ik doe net zoals jij wachten tot een week na nod wil niet vroeger testen om dan miss een streepje te krijgen en dan uiteindelijk nietmeer zwanger te zijn.. hier ook veel aan het eten..
Ja inderdaad prettygreeneyes zo denk ik ook! En mocht mijn lichaam me voor de gek houden dat mijn menstruatie toch als nog een paar dagen later komt opzetten! Succes met wachten ik duim voor je!
Hier ga ik ook niet testen voor NOD.. zowiezo test ik pas laat positief plus er niks ergers dan de test klaar hebben en dan ongesteld worden.. en als we zwanger zijn.. dan zijn we dat hopelijk een paar dagen later ook nog wel! Mijn NOD is 9 februari.. ben ik heerlijk op vakantie!
Oké.. Ik heb voor NOD getest.. Maar! Zwanger! Dus toch al heel vroeg een kwaaltje gebleken ☺️ En de rest?
Die honger van jullie is een goed teken geweest Ik wil ook erge honger hebben hahaha. Gefeliciteerd Hommel & Meisje1977. Geniet er van.