Hoi dames, Na een poosje rondneuzen op dit forum heb ik besloten om een account aan te maken om gezellig mee te kletsen. Na een missed abortion en een vroege miskraam hebben wij begin 2017 een prachtige dochter gekregen, we dachten altijd compleet te zijn na 1 kindje maar sinds enkele maanden is de twijfel toe geslagen en wordt de wens eigenlijk alsmaar sterker. Sinds twee maanden hebben wij de condooms aan de kant gedaan maar gaat mijn man nog wel 'voor het zingen de kerk uit' natuurlijk ontzettend onbetrouwbaar. Er bewust voor gaan wouden we later dit jaar, we hebben onlangs ons huis verkocht dus er komt eerst een drukke periode aan. Mijn cyclussen zijn eigenlijk altijd volgens het boekje alleen de afgelopen 2 maanden waren ze enorm kort en zat ik op 25 dagen. Wanneer ik uit ga van de laatste 2 cyclussen ben ik vandaag 2 dagen overtijd, sinds gister avond heb ik ook wat menstruatiepijn dus heb er vanmorgen een testje tegen aan gegooid helaas was deze negatief dus ik zal wel weer richting mijn oude cyclus gaan. Ik ben trouwens best wel teleurgesteld dat de test negatief was. Vanmiddag wil ik eens met mijn man gaan praten hoe hij er nu in staat, hij leek ook teleurgesteld bij de negatieve test dus wellicht geeft hij groen licht om er volop voor te gaan. Vind het wel allemaal ontzettend spannend! Mijn vorige bevalling was een en al horror en heb daardoor de eerste maanden dat mijn dochtertje er was een postnatale depressie gehad, ik ben best bang voor herhaling van zo'n traumatische bevalling. Maar ik houd mezelf maar voor dat geen enkele bevalling het zelfde is. Liefs
Spannend Kaspertje22, ik hoop dat het snel raak is voor jullie! Amelie, we wachten toch even tot wij gesetteld zijn in onze nieuwe woning. Ik wacht trouwens nog steeds mijn menstruatie af. Heb nu al sinds donderdag menstruatie krampen, mijn borsten voelen wel hetzelfde als in een zwangerschap maar goed heb vrijdag negatief getest dus ga er vanuit dat de menstruatie snel zal door breken. Bij mijn laatste 2 zwangerschappen testte ik ruim 1 week voor nod al duidelijk positief.
Wat spannend. En ik zou zeker iets doen met je geboorte ervaring. Bij mij heeft een cursus hypnobirthing erg geholpen. Veel succes
Hoi hoi, Wat een verhaal zeg! Fijn dat na de ellende jullie een kindje hebben mogen krijgen. Super spannend hè de stap voor een tweede. Ik wens je heel veel succes met alles. Liefs saar
Spannend! Nog eventjes wachten dus voor jullie ervoor gaan! mijn menstruatie is ook altijd wel regelmatig met 28 dage. de laatste keer was het drie weken en drie negatieve testen verder (gebruiken condooms), zijn net verhuisd en willen misschien eind dit jaar voor een tweede gaan. Geen idee waarom het ineens 3wk later was, ik ben door de verhuizing wel erg druk geweest. Misschien zou dat ook zo bij jou kunnen zijn?
Bedankt voor de tip Nan87 Dank je wel Saar, het is zeker weer heel erg spannend allemaal. Wat vreemd LadyH88, je hoort het vaker dat stress de boel tegen houd. De verhuizing is voor mij eigenlijk een verademing, tot we over gaan duurt ook nog wel enkele weken. Wat drukte en stress betreft valt het dus eigenlijk wel mee. Ben overigens nog steeds nog niet ongesteld geworden, zondag nog een testje gedaan en deze was wederom negatief. Menstruatiekrampen lijken ook wat af te nemen, vaak zijn ze er bij inspanning of na het plassen voel me eigenlijk gewoon weer zwanger. Bizar hoe je lijf je voor de gek kan houden.
Goedemorgen, Mijn menstruatie is nog steeds niet door gebroken maar zwanger ben ik ook niet. Dinsdag nog eens een testje gedaan en deze was zoals de vorige twee testen negatief. Woensdag zag ik wat spotting bij het afvegen, dus verwachte mijn menstruatie dezelfde dag of de dag daarna nog wel. Vervolgens nog 2 x spotting gehad en gisteren na mijn ontlasting (obstipatie) leek de menstruatie te zijn doorgebroken maar dit stopte direct weer. Sorry voor de details. Inmiddels weer niks te bekennen van een menstruatie behalve het zeurende menstruatiepijn wat ik nu al sinds 25 januari heb. Iemand die dit herkend vanuit een regelmatige cyclus?