afvallen, ervaring Kruidvat Shakes

Discussie in 'De lounge' gestart door bijtjuh16, 26 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JongeMama22

    JongeMama22 Niet meer actief

    Maar als jij nog steeds die Shakes gebruikt. Hoe weet je dan dat het gewicht wegblijft als je stopt met de Shakes?

    Uit deze post haal ik uit dat je ze nog steeds gebruikt. Corrigeer me als ik het fout heb.
     
  2. kippiekip

    kippiekip Niet meer actief

    Ik gebruik ze nu niet, ik eet '' normaal '' maar alles wat er nu af is is er nog steeds van af.. Als ik weer zou willen afvallen dan zou ik dus voor de shakes gaan.. Dus vandaar dat ik zeg '' ik blijf bij de shakes ''
     
  3. bijtjuh16

    bijtjuh16 Niet meer actief

    wat een gediscussieer hier zeg.. maar allemaal bedankt voor het antwoorden :) de reden dat ik het eens met shakes wil proberen is omdat ik niet afval als ik gezond eet. Mijn lichaam is schijnbaar teveel aan vette dingen gewend en gaat schijnbaar op de spaarstand als het dat niet meer krijgt.. ik ga het gewoon eens proberen en zie dan vanzelf of het iets voor mij is. Ik wil ook niet constant aan de shakes maar er mee beginnen en daarna verder met bijv. weight watchers
     
  4. debby82

    debby82 VIP lid

    18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha kippiekip... offtopic maar ik moet altijd zo lachen om je reacties :D
     
  5. kippiekip

    kippiekip Niet meer actief

    heel fijn :)
     
  6. Dani11

    Dani11 Niet meer actief

    Pfff idd een hoop onnozel gelul weer! Succes met de shakes, wie weet past dit heel goed bij jou!
     
  7. Belle1981

    Belle1981 Bekend lid

    5 jun 2011
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik dnek dat koolhydraten beperken, gezonde vetten (boter, avocado) gewoon toelaten, geen suiker (is even afkicken) of frisdranken icm. sporten zou moeten werken, maarja, dan moet je je wel toe kunnen zetten om te gaan sporten ;) mij lukt dat prima, maar had ook even een zetje nodig ;)

    Vooral die koolhydraten beperken, heb je dat eens geprobeerd?
     
  8. This is me

    This is me Fanatiek lid

    15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    @ts.

    Ik heb zelf nooit shake's geprobeert.
    Maar ik denk dat je iig wat sneller je gewenste gewicht hiermee kan bereiken.
    En als je daarna je eet gewoonte aanpast en meer beweegt zal je (denk ik) ook niet zo snel terug vallen.
     
  9. JongeMama22

    JongeMama22 Niet meer actief

    Ja maar je zegt net zelf dat je niet sport of niet veel. Omdat je daar niet van houdt. Alleen gezond eten is niet genoeg.
     
  10. This is me

    This is me Fanatiek lid

    15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Met alle respect.
    Ts vraagt duidelijk of er mensen zijn die ervaring hebben met shakes (kruidvat)
    Of men hiermee is afgevallen en in welk tijdsbestek.
    Ts vraagt niet na andere alternatieven.
     
  11. wazigsnuitje

    wazigsnuitje Bekend lid

    12 dec 2011
    855
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb een tijd ook met Shakes gewerkt eerst van de dokter uit geloof het of niet maar vond deze na een tijd best pittig in prijs en was toen overgegaan naar Shakes van kruidvat en vond ze best goed smaak soms wat minder maar zelfde resultaat als die van de dokter ik hoop dat je beetje heb kunnen helpen :)
     
  12. Nic1976

    Nic1976 Fanatiek lid

    27 okt 2009
    4.533
    729
    113
    Gut gut gaat het weer over die shakes. Doe het eens een maand en zie of het voor jou werkt. Het is algemeen bekend (niet alleen hier te lezen maar overal op het internet) dat je er mee af kan vallen en dat er sommige mensen daarna weer meer aankomen. Maar dat het gezond is om maar (circa) 1000 kcal per dag of zo tot je te nemen is verre van gezond. Ja het is maar wat je belangrijk vind.

    Kies wat jij denkt waar je achter kunt staan. Voor mij is dat iedere dag een half uur bewegen en gezond eten.
     
  13. veertje

    veertje Fanatiek lid

    Ik heb nog nooit de kruidvat shakes gebruikt maar wel van andere merken.. Ik deed 2 shakes per dag en at savonds gewoon met de pot mee.. Viel er ongeveer een kilo per week mee af.. Moet binnenkort ook maar weer eens beginnen met wat shakes en de sportschool :)
     

Deel Deze Pagina