Hypotheek/Makelaar/Funda

Discussie in 'De lounge' gestart door Annette1981, 27 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annette1981

11 nov 2016
    77
    0
    6
    Kortom niet het verhuizen op zich waar de andere topic over gaat.
    Ik merk nu ik er zelf in zit wat voor eigen wereldje dit is en hoe je ongemerkt geleefd wordt...Aantal vragen die ik heb;

Hoe kan ik mijn huis het beste in social media/internet onder de aandacht brengen?
    Hoe bevalt jullie makelaar jullie? En hoe actief is deze?
    Wanneer had je de eerste bezichtiging nadat je op funda stond?

2. IkbenTess

IkbenTess Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Onze eerste kijker meldde zich 2 uur nadat de makelaar ons op funda had gezet. We hoefden zelf niks aan promotie te doen. Onze makelaar zette ons op hun fb, website en funda en dat was meer dan genoeg. Actief was zeker, veel contact met ons en heel fanatiek in de onderhandelingen. Na 7 dagen was het verkocht.

3. Annette1981

11 nov 2016
    77
    0
    6
    Dat is heel snel ;) Onze makelaar heeft het inderdaad ook opFacebook gezet en op zijn website. Maar zou ik ernaast nog wat kunnen doen? Mp of twitter

4. IkbenTess

IkbenTess Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Dat zou ik aan je makelaar vragen. Staat het al op funda?

5. Annette1981

11 nov 2016
    77
    0
    6
    Ja het staat sinds vorige week op funda.

6. IkbenTess

IkbenTess Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Je kunt het delen op fb, maar ik zou de rest echt overleggen. Heb je al een kijker? Ik heb begrepen via topics hier en op het viva forum dat wij echt extreem snel kijkers hadden (was eerste keer huis verkopen voor ons, wist ook niet wat normaal is) en dat een week echt nog niet lang is. Hebben jullie haast om te verhuizen? Hebben jullie een digi of gewone makelaar?

7. Koon

Koon Niet meer actief

Onze makelaar heeft niet veel hoeven doen haha. Zaterdag op funda, de eerste kijkers melden zich direct. Maandag 1e bezichtiging, woensdag de 2e (zelfde koppel) en donderdag verkocht. Die zaterdag daarna stond er een open huis gepland ivm de grote interesse, maar die ging dus niet meer door...
    Wij stonden op funda, facebook, eigen website van de makelaar. Maar je moet ook gewoon geluk hebben. Wij wonen in een gewilde wijk, sommige huizen gaan boven de vraagprijs weg. Maar anderen staan weer langer te koop.
    Wij hadden trouwens echt een hele goede fotograaf. De meeste foto's vind ik echt schandalig slecht.

8. Annette1981

11 nov 2016
    77
    0
    6

Ja helaas wel om medische redenen ik heb een progressieve longziekte en een lage longinhoud. De trap is voor mij bijna niet te doen. Wij hebben een mooi huis gezien vlakbij onze huidige buurt met een slaapkamer beneden en een badkamer beneden en voor de kids boven gewoon genoeg ruimte. Nu kan ik nog iets doen en zelf regelen...

9. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ik heb het zelf gedeeld op fb. En vrienden uit mijn lijst gingen het ook weer delen. Maar bij ons is het sowieso absurd gegaan, de dag voor het op funda zou komen hadden we al 7 bezittingen, dag er na (zaterdag) kwam het op funda, maandagochtend werd ik gebeld dat er nog 21 bezichtigingen bij gekomen waren. In de 2 dagen er na kwam het totaal op 37. 2 dagen mijn huis uit geweest, 2 dagen bezichtigingen.
    Geïnteresseerden konden tot gister 12u bieden en het is inmiddels dan ook verkocht onder voorbehoud!

Ik ben heel blij met onze makelaar, alles wat ze gezegd heeft is uitgekomen, we hebben heel leuk contact en ze bellen zodra er nieuws is.

10. Annette1981

11 nov 2016
    77
    0
    6
    Dat is super ik hoop dat het bij ons ook snel verkocht is zodat ik verder kan maar heb nog niks gehoord.

11. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Het ligt natuurlijk aan:
    Woon je in een gewilde wijk, woonplaats
    Zijn er andere woningen in de buurt te koop
    Is je huis neutraal genoeg
    Mooie foto's

Zet anders je funda linkje neer of stuur hem in een pb