Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen! 1 januari 2011 ben ik begonnen met afvallen. Met als eerste doel -10 kilo. Uiteindelijk -20 kilo afgevallen, in 5 maanden tijd. Daarna stabiel gebleven tot nu eigenlijk. Heb er nu 7 kilo bij, vanwege de zwangerschap, maar al 33 weken, dus verwacht dat het er wel af gaat. Ik heb dit bereikt door eerst paar weken met shakes. Daarna nieuw eetpatroon. En daarna begonnen met hardlopen toen ik bijna -20 kilo was. En het er op die manier af gehouden. Succes allemaal! Als ik het al kan, kunnen jullie het zeker!!
Ik wil in 2013 ook afvallen, ik ga grip op koolhydraten doen . Ik heb dat al eens vaker gedaan en dat beviel me goed.
hier dit jaar al begonnen en deze maand even wat losser gelaten , maar vanaf morgen weer verder . Het gaat bij mij langzaam omdat ik naar afvallen ook mijn lichaam weer moet opbouwen. ik wil ook wel graag in het clubje. even een extra stok achter de deur.
Mag ik er ook nog bij? Ik ben voor mijn zwangerschap 25 kg afgevallen. Nu door de zwangerschap helaas weer veel aangekomen. Dus dat moet er weer af! Ik geef wel nog bv dus echt diëten gaat nog niet zo goed.
Ik doe ook mee. Ga niet via ww of zo iets, gewoon op eigen kracht (echt m'n kop verzetten en niet tussendoor snaaien) en meer bewegen. Denk dat ik nu tussen de 70 en 75 zit dus er moet minstens 5 af. Ben niet zo van het hardlopen maar misschien moet ik er toch maar eens aan. Nog iemand in de achterhoek (aalten-winterswijk) die wil gaan lopen?
En ik ben aangemeld. Hoop dat ik vaak wordt bestookt door emails!! Dat houd me wakker Successs allemaalll
Ja en ook ik doe WEER mee. Ik zeg het elke jaar weer, maar ik heb gewoon die schop onder mijn kont nodig!!! Beginnen is geen probleem, maar doorgaan pffff. Maar ik wil het echt!!! Ik ga ook vanaf morgen beginnen. Gewoon snoepen uit mijn woordenboek halen
Ik heb ook goede voornemens Doe het wel rustig aan ivm de borstvoeding ,wil vooral meer gaan bewegen. Mag ik ook bij de club??
Ik ook? Ik wil 10 tot 12 kilo kwijt. Ga minder snoepen en beginnen met hardlopen vanaf volgende week.
Dat nooit alleen zorgen dat je ook genoeg hebt aan twee snoepjes of koekjes. Een tip pak datgene wat je mag en wat verantwoord is en doe de zak dicht en weg. Ga zitten en geniet dubbel en dwars van het moment! Als ik de snoepjes of koekjes laat staan snaai ik meer!
Ik doe ook graag mee voor de stok achter de deur! Waar kan ik het clubje vinden? Ik moet zo'n 5 kilo kwijt, valt dus mee, maar is ooo zoo moeilijk!
Hmm na 1 koekje wil ik meer en meer en meer. Ik kan wel zeggen dat ik bijv 1 keer per maand een weekendje iets ''lekkers'' mag snoepen. Maar ja hoe stop ik haha. Ik kan wel stoppen, maar ben altijd bang dat ik door ga.
Probeer niet te stoppen want als je het te lekker vind dan zal dat niet lukken. Probeer een of twee koekjes te pakken. Die leg je neer, vervolgens maak je een lekker kopje koffie of thee gaat er voor zitten en gaat genieten. Ik ben nog steeds van mening dat als je dit iedere dag doet (1 of 2 koekjes) dat dat echt geen kwaad kan. De kunst is daarna niet nog eens naar de koektrommel te gaan en nogmaals dit ritueel te doen ... het gaat je lukken zo lukt het mij ook altijd!
Ik doe mee! Ik ben ook afgevallen in t laatste anderhalf jaar ongeveer.. Van 86 naar 69.5. Na de vakantie heb ik er niet meer naar omgekeken en ik durf niet op de weegschaal te gaan staan. Ik gok minimaal zo'n 5 kilo... Vanavond wel lekker oliebollen eten hoor... Maar daarna ga ik er flink tegenaan! Doel; eind juni 57 kilo. Dat zou denk ik rond de 17 kilo worden.. Dat vind ik haalbaar. Iedereen een gelukkig, vruchtbaar en vooral gezond 2013 toegewenst!!!