Ik ga komend jaar op een gezond gewicht komen! (ik heb "proberen" uit de zin gehaald, want ik ga het halen!) Ik ben er zo ongelofelijk klaar mee. Dus ik wil ook graag bij het clubje.
Zou ik ook bij de club mogen? Ik heb gelukkig geen extra kilo's overgehouden aan mijn laatste zwangerschap, maar ben wel zwaarder dan voordat ik voor de eerste keer zwanger was. De laatste zwangerschap last gehad van zwangerschapsdiabetes en wil daarom nu zorgen dat ik op een gezonder gewicht kom.
Ook ik zou graag bij het clubje willen! ga vanaf donderdag ww weer oppakken en dit keer gaat het me lukken (maar een stok achter de deur kan nooit kwaad
Waar kan ik dit clubje vindenA. Ik hoef niet veel kilo's kwijt, maar na 2 zwangerschappen is mn buik niet meer in proportie met de rest. Daarnaast heb ik een hoog cholesterol en ben zwaar snoep verslaafd Ik wil e ht mn eetpatroon wat gezonder krijgen, minder snoepen in ieder geval. Ik hou het alleen nooit veel langer dan 2 weken vol Zou echt een stok achter de deur zijn als ik ervaringen of vorderingen kan delen!
Ik doe ook mee, ondanks dat ik hoop snel zwanger te worden! In totaal wil ik het liefst 25 kilo kwijt, maar ben al blij met 10! Veel succes allemaal en een heel gelukkig en liefdevol 2013!
IK DOE OOK MEE..! Zit nu mijn laatste witte wijntjes te drinken en dan is t klaaaar..2013 gaat in het teken staan van gezond eten, meer bewegen en minstens 15 kilo afvallen. Ik ben eigenlijk tegen goede voornemens, maar we waren begin december begonnen en was na 3 kg lichter toch te zwak en die zitten er nu dus weer aan helaas. Een mooie gelegenheid om weer te starten! Aan alle meiden die meedoen: Succes, we kunnen het!
Ik doe ook mee vanaf morgen. Was dit jaar begonnen en uiteindelijk rond de 7 kilo afgevallen maar nu er weer allemaal bij en nog meer. Wil er ongeveer 15 vanaf. Ga het eerst zo proberen door te sporten op de wii en eetpatroon aanpassen. Dat lukte dit jaar ook best goed met die 7 kilo.
Ook ik wil me aanmelden als lid! Er is bij mij al iets van 20 kilo af maar wil nog 20 kilo kwijt. Ga er op letten wat ik eet, gezonder en niet snaaien. Heel veel succes allemaal!
Mag ik ook bij het clubje. Hier twee jaar terug ruim 30 kilo afgevallen dmv Cambridge. Helaas zijnet er allemaal weer aan. Ga nu woensdag het boek van Sonja Bakker kopen van Lidl. Maar wat mede afvallers zou heel fijn zijn.
Ik vind dat jojo-en een drama. Kom telkens net iets meer aan dan ik afviel. Voor mij dus geen crash-diëten meer van 500 kcal ofzo per dag. En sporten is ook niet echt mijn ding: de meest dure fitness-clubs ben ik toch na een paar maanden helemaal zat. Mijn valkuilen zijn het makkelijke eten, geen zin hebben om 's avonds nog eens boodschappen te doen en te gaan koken. Dus vaak een makkelijke maaltijd waardoor ik later op de avond weer trek krijg. En al heb ik verse groente in de koelkast, dan ben ik soms te moe/ te lui/ te lamlendig om het klaar te maken. Mijn doel is vijf kilo. Niet veel, gaat er met een crash-dieet zo af, maar dat is niet blijvend...helaas. Wat zijn jullie tips? Tellen jullie calorieën? Lees je de kcal's op de verpakkingen?
Ja vreemd hoe kan zoiets... Je buik niet meer in proportie ik heb dat ook. Maar dan van 1 zwangerschap ben na het helaas moeten stoppen met de bv 4 kilo kwijt. En tijdens de zwangerschap maar 6 kilo aangekomen, die er gelukkig na de bevalling weer af waren. Maar mijn buik wil ook maar niet terug naar het normale.... Iemand tips ? Buikspieroefeningen lijken niet te helpen. Tevens zijn na het bv geven mijn borsten ook niet meer wat ze waren had al weinig en nu is het gaan hangen maar das een ander verhaal
Ik zou ook graag mee willen doen. Mijn doel is om dit jaar minimaal 35 kilo af te vallen. Dan ben ik op de helft en de andere helft wil ik volgend jaar voor gaan.