Nou hier ook! Maar dan na 4 zwangerschappen..ben gewoon helemaal slank maar dat kleine buikje blijft gewoon. En nu ben ik er klaar mee:x. Jongste is nu 14 maanden en ik vind het welletjes. Wil deze zomer weer in bikini..had vorig jaar ook wel gekund maar ik vind het zelf gewoon niet mooi. Buikspieroefeningen moet ik wel doen..zelfs gewoon normaal mijn buik inhouden levert al buikpijn op. Daar had ik vroeger helemaal geen last van. Van het eten komt het ook niet..ik eet nl niet veel. Ben gewoon geen eter. Plaatselijk vet is heel moeilijk weg te krijgen maar misschien heeft iemand een goede tip?
Ik wil ook heel graag bij de club! ben er ook helemaal klaar mee, vandaag de laatste over gebleven lekkere dingen eten en dan moet de knop om. Wil ook graag weer zwanger worden in 2013 maar dan moet er eerst heel wat af!
Sonja bakker is goed te doen. Heb het een tijdje geprobeerd daar mijn man moet afvallen. Zelf ben ik niet te dik maar heb wel meegedaan (solidariteit). Ook vond ik het niet zo duur voor 35 heb je heel je week menu gehaald aan boodschappen en snoepen mag niet. Was zelfs toen nog minder aan boodschappen kwijt dan normaal Helaas zit mijn man nu medisch in een traject om af te vallen maar anders waren we blijven Sonja'en
Ik wil graag mee doen, want van een Pluu-tje is allang geen sprake meer Ik wil graag minimaal 20 kg kwijt en dat wil ik doen door gewoon te eten, maar alles wat ik eet op te schrijven en zorgen dat ik een evenwichtig eetpartoon creeer van ongeveer 1800 cal. per dag. Jammer voor de Katja, de Lays en de CocaCola, etc. zij zullen hun winstverwachtingen voor 2013 moeten bijstellen Beweging krijg ik "genoeg": ik woon bijna naast de sportschool, maar loop er altijd met een hele grote boog om heen...
Ja ... ik wil ook meedoen. Zit te twijfelen of ik me aan ga melden bij de Weight Watchers of dat ik het gewoon zelf ga doen. Ik vind de WW namelijk erg duur. Ik denk dat je per maand ongeveer 40 euro kwijt bent. Vind ik toch een hoop geld. En ik weet dat ik het ook zelf kan!
Yup hier ook...na 2 zwangerschappen ben ik echt helemaal klaar ermee en nu gaat het gebeuren. In juni gaan we op vakantie en dan wil ik me gewoon echt weer op mijn gemak voelen in het zwembad en in zomerse kleren. So far, so good, hahaha. Ik gebruik trouwens het boek Het geheim van slanke mensen als leidraad en houd mijn eten bij via de eetwijzer van Mijn Voedingscentrum waarbij ik 1200-1400 cal. als leidraad neem. Het fijne daaraan vind ik dat je je hele dag van tevoren kan plannen en ook gewoon iets lekkers erbij kan plannen als je daar ruimte voor hebt. Ben ik vorig jaar al een keer mee begonnen en dat ging heel goed maar toen gingen we een huis kopen en nou ja alle stress daaromheen....maar nu is het klaar
Herkenbaar! Ik moet zeker wel 30 kilo afvallen ... pfff! Goede tips ... ik ga zo even kijken naar dat boek en de site van het voedingscentrum. Volgens mij is dat hetzelfde principe als de WW. En het heeft vooral te maken met: Knop omzetten en gaan met die banaan! Waar een wil is, is een weg! En ik ga 'm dit jaar bewandelen ... Maar wel pas vanaf 7 januari. Dan is mijn zwangerschapsverlof voorbij en gaat het 'gewone' leven weer beginnen.
Ja, hier ook!! Ben vorig jaar al 12 kg afgevallen, helaas zit het er nu allemaal weer aan.... + extra Ik ga er weer voor! Moet toch zeker 20 tot 25 kg afvallen...
Heb me ook op een ander topic aangemeld, maar wil ook meedoen met dit clubje. Hoe meer motivatie hoe beter, heb dat hard nodig, wil voor de zomervakantie (juni) 10kilo kwijt. Dus doe graag mee met jullie
Ik doe ook mee!! Ik wil 15 kilo kwijt voor augustus aangezien we dan voor een 2e kindje willen gaan ... Wel al aangemeld voor fitness waar ik 2/3 x in de week wil zijn
Ik doe ook mee! Ik wil het liefste 10 kg kwijt. Vanaf morgen weer werken, dus dan is het ook wat makkelijker lijkt wel. Toch wat meer in een ritme. Welk dieet gaan jullie volgen? En sporten jullie ook? Voor mijn zwangerschap sportte ik 3 a 4 keer per week, maar sinds de kleine er is en sinds mijn vriend een eigen bedrijf heeft lukt het niet om naar de sportlessen te gaan. ( ik deed bodyvive, balance en attack) En alleen fitnissen vind ik niet leuk.
ik ga ook mee doen ik wil de laatste 15 kilo er af hebben afgelopen 14 maanden heb ik er al 45 afgehaald hahaha dus moet 15 in een jaar zeker lukken
Ik wil heel graag met jullie mee kletsen! Ik wil ook zeker 10 kilo afvallen, maar ben daarnaast ook aan het proberen om zwanger te worden!! Misschien is het leuk, om een lijstje bij te houden en dan elke week bijschrijven hoeveel ieder is afgevallen?