Ik wil graag een fles pap geven aan mijn dochter. Ik geef tot nu toe alleen borstvoeding dus wil een flesje afgekolfd melk gaan geven. Maar heb hier en daar gelezen dat Bambix niet bind met borstvoeding en waterig wordt maar dat biobim dat wel doet . Deze is te koop online of natuurwinkels. Iemand ervaring met 1 van de 2 met borstvoeding?!
Ja, ik! Ik heb geprobeerd pap te maken van bv met bambix en dat loste gewoon op! Niks pap. Terwijl met kv het keurig een dikkig papje werd. Heel apart om te zien.
Ik vond biobim ook niet echt lekker binden (andere geen ervaring). Plus mn dochter vond het vies. Dus dan geen pap.
Gebruik hier ook Bambix (toch de enige pap die altijd in huis is omdat ik het zelf nog steeds heerlijk vind!), de pap is inderdaad erg waterig met bv maar heb het idee dat het niet erg is. Het blijft op het lepeltje en de kleine man slobbert het goed vanaf, toen we van de week wat geprakte banaan probeerde leek het hem ook niet uit te maken dat de textuur dikker was maar misschien hebben we daar gewoon veel mazzel mee! Ik zie het maar zo; het gaat om de voedingswaarde (straks dan natuurlijk, nu is het voornamelijk beetje proeven en oefenen), en niet om hoe het eruit ziet