Melaniie: 59,3 kg. Doel: 53,0 kg. Afgevallen: 0,9 kg Wondertjeinmaak: 76.7 kg. Doel: 64,0 kg. Afgevallen: 3.2 kg Alizee: 62,0 kg. Doel: 57,0 kg. Afgevallen: 0,5 kg Bloempjeroos: 64,5 kg. Doel: 60,0 kg. Afgevallen: 2,5 kg Suus1983: 81,5 kg. Doel: 72,0 kg. Afgevallen: 1,0 kg (?) Nijntje1984: 63,0 kg. Doel: 60,0 kg. Afgevallen: 3,5 kg Snoopy1979: 95,5 kg. Doel: 70,0 kg. Afgevallen: 4,4 kg Roosje24: 77,6 kg. Doel: 75,0 kg. Afgevallen: 1,5 kg Draak86: 88,0 kg. Doel: 75,0 kg. Afgevallen: 2,2 kg Suzanneke: 76,3 kg. Doel: 65,0 kg. Afgevallen: 3,7 kg Fayenne : 74 kg. Doel 68 kg. Afgevallen : 4 kg
Wil ook graag meeschrijven,. ik ben twee weken geleden begonnen met powerslim. Mijn doel is 78 kg ik ben nu 6,5 kg kwijt (begonnen op 113)
Even niet bijgelezen. Hier een moeilijk weekend. Gisteren verjaardagsfeestje met als avondeten pasta... Vanavond frietjes beloofd aan de kindjes. Dan maar wat minder eten. Ben thuiswel actiever dan op het werk dus verbruik wel wat meer. Verder niet meer gewogen. Morgen weer terug volle moed ertegenaan
Geweldig hoor allemaal afvallers Ikzelf ben eens 10 kilo afgevallen dankzij Sonja. En nu 6 maanden na de zwangerschap zal ik er maar weer aan moeten geloven. Alleen is het moeilijk bij te houden zonder weegschaal! Onze digitale is ermee opgehouden, en de batterij was niet leeg haha Het liefst ga ik weer hardlopen, heerlijk gevoel geeft dat. Dan heb ik ook het gevoel of het sneller gaat. Lekker normaal blijven eten en regelmatig eten om het lichaam bezig te houden haha. Succes dames!
Muokie connie je kleding is ook een goede graatmeter natuurkijk. Ik mag nu wel een maatje kkeiner wany me broeken zakken af. Ik val altijd snel af aan me taille en me borsten dat laatste is iets minder. Nijntje friet moet kunnen hoor. Ik eet ook frietjes en een frikandel heerlijk de dag erna weer even wat strenger het moet wel te doen blijven.
Ja ik wil 's avonds ook gewoon met de kinderen mee-eten. Meisje wil altijd hetzelfde als mij, als zij dan hetzelfde heeft wil zoonlief ook. Dus eten gewoon allemaal hetzelfde Heb maar een halve frikandel gegeten. We hadden goulash bij de frieten, zelfgemaakte en de saus waren allemaal verse groenten. Dus al bij al nog relatief gezond Heb me niet meer gewogen maar vanmorgen kreeg ik voor het eerst sinds ??? (meer dan een jaar?) mijn riem in het laatste gaatje zonder dat mijn riem spant op mijn buik. Joepie!! Vandaag weer flink gestart met havermout.
Nijntje wat goed! En ach soms een keer friet moet kunnen.. En fijn he om dan te merken dat je het ook echt ergens voor doet . Laurie, jij gaat hard! Wat houdt dat Power Slim in? Hier vanochtend even nog wat verven, dan naar school weer terug naar huis en nog even verven.. Afgelopen weekend niet veel meer geverfd.. Samen met dl werkt dat niet echt.. Gisteren een heerlijke soep gemaakt met heel veel groente en rundvlees, vulde goed en smaakte heerlijk. Eetlijstje voor vandaag: O: magere kwark, meuslie en bosbesssen T: Wortels L: 4 boterhammen met kipfilet en 30+ kaas T: Nix (verwacht pas laat thuis te zijn en op die boterhammen kan k wel vooruit). D: Wokgroente met wat pijnboompitten erdoor en zalm T: 2 luchtige crackers met cottage cheese en jam Caloriën: 1340 Misschien iets aan de lage kant, maar hier heb ik mijn buik zeker aan vol..
Gister raclette gegeten en heel netjes maar 4 plakjes op en verder veel sla, augurkjes en komkommer. Maar toch weer aangekomen. Zat ook wel veel zout in. Ik hou gewoon 91.1 aan en ik verwacht dat ik daar de komende dagen wel weer op zit. Ivm de regen niet naar mijn werk gefietst, wel naar school en weer naar huis gelopen, in totaal 20 minuten, is toch iets . Ben wat eten betreft blij dat het weekend weer voorbij is Mijn menu van vandaag: o: havermoutpannenkoek t: appel, cashewnoten l: 2 speltboterhammen, jam en rookvlees, sinaasappel t: wortels, cherrytomaten, halve eiwitreep a: 2 speltboterhammen, jam en monchou t: digestive koekje met chocla, kwark met muesli (na sporten) Totaal 1450 calorieen.
Snoopy: Hahaha, ik ben ook blij dat het weekend om is Daarom ook niet op de weegschaal gaan staan Op het werk heb ik het veel minder moeilijk qua eten. Suzanneke: We komen van 2x per week frietjes (tja, je bent Belg of niet ) dus we zijn goed bezig En zoveel heb ik er dan eigenlijk nog niet gegeten en veel saus genomen, omdat toch allemaal groenten waren.
Nijntje je bent belgische ? Waar van Belgie? Ik.woon sinds 9 jaar in belgie en ik ben dol.op de vlaamse frieten bekgische chocolade haha maar ja dat mag niet Gister avond gezondigd. Me man had trekt dus een paar chipies op en 2 stroopwafels oops Vandaag weer streng Mijn menu tot nu toe 2 waldkorn boterhammen met kaas Lunch tostie met kaas en salami Net een smootie gemaakt met fruit en yoghurt En vanavond hutspot met magere rookworst. En nog een appeltje
Zuid-Limburg, niet ver van Maastricht Waar woon jij? Ik heb tot nu toe nog geen tussendoortjes gegeten. Misschien in de wagen dadelijk een rijstwafel voor ik te fel honger krijg. Tot nu toe: O: havermout met halfvolle melk L: 2 volkoren boterhammen met ham Maar heb ook niet echt honger, dus ja. Een strengere dag na een zwaar weekend kan ook niet kwaad denk ik. Vanavond volop smullen van het avondeten
Ik heb vandaag ook de draad weer goed opgepakt O: Yoghurt met cruesli T: Appel en banaan L: 2 Cracottes met zelfgemaakte groentesoep T: Mandarijn en peer D: Hamlapjes met sperziebonen in jachtsaus en aardappels Ik heb echt een baaldag. Hele dag op werk was geen zak aan, druk enzo, en laat ik nu net mijn iphone in de wc vallen! kan wel huilen. Telefoon boeit me niet zozeer maar alle foto's, weg, fotsie! Had alles in Icloud? maar kan niks meer terug vinden via icloud en ookniet via de kabel op de laptop. Alle foto's van dochter met mijn oma kwijt
Oh melanie wat erg maar normaal moey je het via je google account wel kunnen terug vinden vermoed ik. Ik.hoop het voor je en wie weet zijn je fotos nog te redden ia de sd kaart? Nijntje antwerpen erg leuke stad !
Jeetje wat balrn! Ze zeggen je telefoon uit doen en in een bak rijst leggen een paar dagen (weken?). Maar werkt geloof ik niet als je hem al aan hebt gedaan. Verder geen verstand van icloud.
Hoi meiden ik kom ook meekletsen! Ik wil ook afvallen, niet veel maar wel 4/5 kilotjes. Dus kom voortaan gezellig meelezen & reageren.
Ik lees al vanaf het begin mee, maar gister pas weer de energie en motivatie om wat aan de kilo's te doen. Ik ben nog steeds 10kg te zwaar vanwege de laatste zwangerschap. Maar ik heb een hekel aan sporten en doe dat ook gewoon niet... Dus dan gaat het niet zo snel Hier weer begonnen met groene smoothies. Ik vind het niet lekker, maar voel mij wel enorm energievol erdoor. Ik gebruik de app myfitnesspall, iemand anders ook? Vandaag eetplan: O groene smoothie T rijstwafel L pastinaaksoep en een salade A kipfilet met snijbonen
Whiehoee mijn weekend grammen zijn er weer vanaf. vanmorgen 59,2! foto's van iphone heb ik ook weer terug dus tot nu toe kan mijn dag niet stuk. Missym ik gebruik de app icm weightwatchers.
Melaniie: Gelukkig van je foto's! Werkt je toestel nog/opnieuw? Missym: ik gebruik ook myfitnesspal. Hier vanmorgen nog eens op de weegschaal: 63,2. Is het nu nog het weekend wat eraan zit of is het de hagelslag die ik uit frustratie (naaiwerk was helemaal verkeerd gegaan en moest alles terug uittrekken ) gisterenavond gegeten heb? Toch geschrokken van het aantal kcal die erin zitten! Of zit ik op het punt dat het even stabiliseert en ik toch erbij moet gaan sporten? Ik kijk zo hard uit naar die 62... Even doorbijten...
Nee ik heb een nieuwe gekocht via mp haha die wc tel ligt nu bij de maker ivm verzekering. Wat balen dat je stil blijft staan.. Sport je wel of alleen je voeding die je doet? Ik zou er bij sporten word je strakker van en het gaat sneller. En misschien je kcal behoefte opnieuw uitrekenen?