Afvallen! Hoe doe jij het?!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door maantje85, 5 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    Melanie, wat fijn dat je je fotoos terug hebt! Jammer van je telefoon maar daar is nog overheen te komen!

Nijntje, irritant dat stil staan! Ik zou beginnen met wat spieroefeningen. Je wordt er strakker van en je spieren verbruiken meer energie in rust waardoor je de hele dag door meer kcal verbrandt. Ik ben zelf bezig met 30 day shred, een half uurtje per dag knallen maar ik merk het verschil in alles!

Hebben jullie als je op een dag veel hebt gedaan dat he echt veel vermoeider bent dan anders of zin hebt om te snacken? Ik wel.. Vandaag hele dag in de weer geweest en een half uurtje geshred en ben dood op, zou zo naar bed kunnen gaan..

2. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.154
    3.031
    113
    Nederland
    Ja heel fijn!:)

Ja vermoeider sowieso. Maar komt ook omdat mijn werkdagen al om 06.00 beginnen en eindigen om 16.00 met een uur reistijd in totaal.

Ik shred alleen als mijn vriend sport, maar hou jij ht tempo van die meisjes aan of ga je nog sneller dan hun? Ik hou hun tempo aan maar soms bn ik bang dat dat te "langzaam" is voor een halfuur intens sporten.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Welkom nieuwe meiden!

Hier gaat het goed, gisteren gesport, nu een rustdag, wel naar mijn werk gefietst. Nu bananenbrood aan het bakken, super lekker vind ik en gezond! Vanochtend was er weer wat af, hoop morgen misschien weer op 91,1 te zitten...
    Ik heb last van chronische hyperventilatie en krijg daar soms bijna-paniekaanvallen van. Ben al wel onder behandeling daarvoor. Vandaag voor het eerst helemaal geen last van gehad en voel me alsof ik de hele wereld weer aan kan. Voelt zo goed!

Ik gebruik ook myfitnesspal, vind het fijn werken.
    Na het sporten heb ik niet veel honger, eet dan vaak wel iets met eiwitten. Als ik na een drukke dag eindelijk zit heb ik vaak wel zin km te snoepen, maar dan neem ik een grote kop thee en 1 koekje. Soms 2 ;). Maar mijn behoefte om te snoepen is echt veel minder geworden. Neem af en toe wat tictacjes en elke dag een koekje, maar heb nog lekkere chocolaatjes in mijn tas zitten maar heb niet de neiging om ze te eten :)

Melanie, fijn dat je je foto's in ieder geval nog hebt!

4. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.154
    3.031
    113
    Nederland
    Vandaag vetpercentage weer gemeten. Alleen ben vergeten wat het nou was haha:) Ik begon met 31.1% en vandaag was het 30.6% OF 29.6%

vd week nog maar eens meten wat het nou was.:D

Er is iig wat vanaf, tjakkaaa:):)

5. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Er zijn zoveel groepjes over afvallen en ik weet niet meer of ik hier wel of niet gepost heb...Hmm :p

Ik wil me hoe dan ook graag hier aanmelden! Vooral na Kerst, teveel gegeten en ook zeker teveel gedronken, haha..Ik weeg nu 72 kilo (oops..) en ben 1.65, wil graag ongeveer 5 kilo kwijt maar het liefst 10 :)

Op dit moment schop ik al het frisdrank de deur uit en drink ik water. Ik heb niet enorm veel tijd om te sporten ivm de situatie waar ik nu in zit maar ik doe al heel braafjes de trap nemen ipv de lift. Ook heb ik geen auto en krijg ik binnenkort mijn fiets terug dus het grote plan is om na m'n werk toch wel een halfuurtje te gaan fietsen, minimaal :)

6. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Ik weeg me laatste tijd op verschillende 2 plekken. Ze geven allebei wat anders aan. De ene gaf 75.1 aan en andere plek gaf 74.5 aan. Welke moet ik nou aanhouden pff moeilijk... Allebei op laminaat en ik heb ook opgelet dat die goed ligt.

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Goed hoor Melanie!

Kaala, welkom! Ik sport thuis, heb wat workouts gedownload en zoek ook regelmatig wat op youtube. Dus kan het doen wanneer ik wil ;) Ik fiets naar mijn werk als het weer het toelaat (4 dagen per week, 6 km enkele reis).

Grrrrr hier weer 200 gram erbij. Zo kom ik natuurlijk nooit op mijn gewicht van afgelopen vrijdag (weeg nu 91.6 ipv 91.1)!!! Baal baal baal maar we gaan vrolijk verder. Ik voel me prima, eet gezond, beweeg veel, dus tja zal er toch wel af moeten gaan. Worstel alleen nog met mijn calorieeen. Wil niet te weinig eten maar misschien eet ik wel teveel... Maar voel me wel goed met ongeveer 1600 calorieen dus zou dat het liefste willen. Nog even zo volhouden en dan kijk ik wel of het aan moet passen.

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zou 74.5 aanhouden :p

9. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    @melanie, ik doe gewoon mn best, mijn conditie was heel slecht.. In het begin van de 10 dagen ben ik blij als ik de meisjes vij kan houden.. Nu merk ik dat ik het makkelijker volhoud en ga wat sneller of als jillian nog uiy aan het leggen is begin ik vast.. Volgens mij is dat intens genoeg..
    Goed dat je vetpercentage is gedaald!

@kaala welkom! Succes de komende weken! Alcohol is echt slecht he! Alle beetjes helpen, er zijn inderdaad genoeg work outs op internet die je makkelijk thuis kunt uitvoeren.. Ik zou het je aanraden.. Ben vorig jaar 10 kg afgevallen zonder te sporten maar ik ben er nu pas 4 kwijt en zie er bijna hetzelfde uit..

@snoopy, als je elke dag minder eet dan dat je verbrand kan dat bijna geen vet zijn.. Komt je menstruatie eraan? Dan hou je ook vaak vocht vast.. Ik vorige keer 2kg extra.. Noujaa! Niet opgeven in elk gev!!

Hier gaat het ook echt goed! Ben wel moe dus slaap beter dan eerst (fijn!) en zin om te snacken.. Ik weet nu wel waardoor ik dit gewicht heb bereikt, als ik na ga hoeveel kcal ik at en hoe weinig ik deed.. Heb gister een jurkje gevonden dat ik 4 jaar gelegen droeg toen ik 63 kg woog.. Nu heb ik het opghangen en is het mn doel er van de zomer weer in te komen.. Alleen jammer dat mn borsten zo enorm zijn gegroeid na de zwangerschap, hopelijk worden die ook wat kleiner.. Heb nu F, echt niet fijn, ook niet voor mn rug.. Een D vind ik meer dan genoeg..

10. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Haha ja idd heb ik gelukkig gedaan ook bij my fitness pall aangepast:D
    Lekker motivatie toch.. Deze week zie jij wel de 90 misschien als je paar dagen heel goed oplet geen koekjes etc. Trouwens je kan je kcal wel beetje verminderen niet heel veel. Bijv tussen 1400-1500

11. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal :) Ook voor de tips, ik ga vandaag met squats beginnen

Balen, Snoopy! Maar als het erbij kan kan het er ook weer af.

Ik ben op dit moment ongesteld en ik weet dat ik dan altijd minimaal wel een kilootje of 2-3 vasthou dus heb ik me niet gewogen vanochtend. Heb wel zo lunch en geen idee wat ik ga eten.

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb een spiraaltje en wordt nooit ongesteld, maar goed kan natuurlijk van alles zijn waardoor het nu zo schommelt. Morgen kan er ook zomaar weer een halve kilo af zijn, dat is het nadeel met elke dag wegen ;). De komende tijd geen etentjes en verjaardagen enzo, dus ik ga me netjes aan de 1400-1600 calorieen houden. Vindt 1400 alleen wel zo weinig met de beweging die ik heb (over het algemeen 50 km per week (4 uur) fietsen en 3 keer 45-60 minuten krachttraining/cardio).

13. Thesaurus

Thesaurus Nieuw lid

20 jul 2013
    3
    0
    0
    Hoi Hoi,

Wat een gezellige groep hier.

Ik zou ook wel wat kilo's kwijt willen zeker nog 15 kilo. Ik ga als ik geen borstvoeding meer kan geven het zelfde doen als mijn man. Die is sinds 1 januari 2015 op een gezonde manier al 12 kilo kwijt. Maar omdat dit te veel kilo's zijn in te korte tijd zou dat slecht zijn voor de voeding. Tot het zover is voor mij, lees ik graag met jullie mee hoe jullie de kilootjes kwijt raken. Misschien hebben jullie nog tips voor mij behalve gezond eten want dat doe ik al ;).

Groetjes Daantje

14. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @Suzanneke, powerslim is ook een koolhydraat arm dieet. Die volg je onder begeleiding van een diëtiste.

Nu 2,5 week bezig en 7,5 kilo kwijt.

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Even niet bijgelezen. Dochter heeft buikgriep en zit alleen op mobiel...

Vanmorgen gewogen: 62,4!!! Yes yes, eindelijk die 2 erbij! Ga wel eens kijken voor wat buikspieroefeningen. Want buik is door zwangerschappen en striemen een blubbertje geworden ;) Maar ach, ik voel aan veel dingen dat ik nu 4 kg kwijt ben. Dit geeft weer moed om verder te doen ;)

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wow, mooi is dat!

17. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Hey hey.. ben ik weer even..
    Het gaat best goed zo te lezen met iedereen. Af en toe jezelf verwennen mag best. En volgens mij alleen maar goed om het vol te kunnen houden
    Hier blijft het ook langzaam maar gestaag goed gaan.
    Val ongeveer 1 kilo in de 2 a 3 weken af nu en na een dag zondigen blijft het er ook af. Soms een paar gram erbij maar over het algemeen redelijk stabiel en ik heb niet echt het idee streng te lijnen. Moet wel oppassen dat ik doordat het zo lekker is om het te zien zakken dat gewicht niet te veel doorsla en te weinig ga eten..

18. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Melaniie: 59,3 kg. Doel: 53,0 kg. Afgevallen: 0,9 kg
    Wondertjeinmaak: 76.7 kg. Doel: 64,0 kg. Afgevallen: 3.2 kg
    Alizee: 62,0 kg. Doel: 57,0 kg. Afgevallen: 0,5 kg
    Bloempjeroos: 64,5 kg. Doel: 60,0 kg. Afgevallen: 2,5 kg
    Suus1983: 81,5 kg. Doel: 72,0 kg. Afgevallen: 1,0 kg (?)
    Nijntje1984: 63,0 kg. Doel: 60,0 kg. Afgevallen: 3,5 kg
    Snoopy1979: 95,5 kg. Doel: 70,0 kg. Afgevallen: 4,4 kg
    Roosje24: 77,6 kg. Doel: 75,0 kg. Afgevallen: 3.1 kg
    Draak86: 88,0 kg. Doel: 75,0 kg. Afgevallen: 2,2 kg
    Suzanneke: 76,3 kg. Doel: 65,0 kg. Afgevallen: 3,7 kg
    Fayenne : 74 kg. Doel 68 kg. Afgevallen : 4 kg

19. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zou dan gaan sporten. Dan kan je gewoon hetzelfde blijven even maar ga je toch afvallen. Afvallen met borstvoeding kan best, maar niet 12 kilo in een maand ;). Kan toch ook niet gezond zijn, 12 kilo in een maand???!!!

20. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Goed bezig! Beterschap voor je dochtertje!

Deel Deze Pagina