Afvallen! Hoe doe jij het?!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door maantje85, 5 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.154
    3.034
    113
    Nederland
    Ben er weerr:D manman ik voel me tien kg zwaarder sinds carnaval. Ik durf me ook niet te wegen :)
    Doe ik volgende week wel weer haha

Snoopy ik las je topic idd ik wil best mee doen maar ik eet bijna nooit chocola dus voor mij een "makkie" niet eerlijk dus:p hoewel de paaseitjes op tafel me roepen.. Haha

Nijntje eind volgende week 61 in beeld zou toch echt top zijn! U can do it!!

2. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Hier vandaag lekker aan het hardlopen geweest. Heerlijk!

Vanmiddag wel een warm broodje gehad. Maar goed had mijn zusje te logeren en ze had er zin in. Eet anders erg moeilijk. Vandaag wel gewoon 1200cal binnen gekregen.

3. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw

Hoe was carnaval?? Hopelijk valt het mee met de kilo's.

Hier doe ik ook niet mee snoopy. Ik kan er erg makkelijk vanaf blijven. Zou niet eerlijk zijn hihi.

4. fayenne

fayenne Bekend lid

3 sep 2013
    935
    0
    0
    NULL
    Wondertje inmaak spannend ! Succes met je bedrijfje.

Melaniie de schade zal vast meevallen je zal het er wel af gefeest hebben hahaha.

Suzanneke fijn dat het beter gaat met je knie !!

Snoopy sorry dat ik nog niet heb terug beantwoord op je pm met de mobiel is dat zo lastig.
    In elk geval dank je wel ;)

Nou vanmorgen gewogen nog steeds 72 kg helaas niks eraf maar heb ook.weinig tot niks gedaan aan me dieet.
    Heb ook 2 rose gedronken en wat hapjes en ja dienzijn gewoon slecht ;)
    Dit weekend komt mijn zus dus komt het er ook.niet vsn maar ik ben al onwijs blijdat die 6 kg er af is !
    Ik hoop voor de paasvakantie er toch nog 3/4 kg af te hebben dan durf ik wel in bikini ;) we gaan naar landal die week althans ik en de kinderen ( situatie met man is niet veranderd helaas)

5. fayenne

fayenne Bekend lid

3 sep 2013
    935
    0
    0
    NULL

Ik ben eigenlijk geen chocolade eter maar drink in de winter elke avond een kop warme choco en die kan ik niet missen hahaha

6. fayenne

fayenne Bekend lid

3 sep 2013
    935
    0
    0
    NULL
    Heb mezelf aangepast en me doel ook.
    Wil 65 kg wegen rond de zomer.
    Moet lukken

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja tuurlijk blijft het balen. Ik zei gisteren tegen mijn man: als je op gewicht bent is een halve kilo aankomen niet zo erg, als je aan het afvallen bent wel!

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja als je zelf ziek bent is het helemaal lastig als je kinderen hebt. Ik heb gelukkig alleen maar gehoest en hoest nog steeds ;). Lisa is wel weer ziek, koorts, lamlendig en slijm overgegeven... hangt nu bij mij op schoot, hoop niet dat ik het ook krijg...

Gaat goed zonder chocola, verlang er wel naar maar het lukt prima. Nog even volhouden ;)

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Je zit nog steeds met je dochtertje die zoveel huilt toch, snap best dat je geen tijd hebt om hier te schrijven. Wel goed dat je tussendoor toch oefeningen doet! Fitnessblender is inderdaad ideaal voor korte oefeningen tussendoor! Je hebt ook apps met korte oefeningen.worden o.a. seven, is misschien ook wat voor jou.

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Haha zou me ook niet durven te wegen denk ik ;). Ik zag ook al paaseitjes in de winkels liggen maar vind het nog een beetje vroeg! Misschien toch maar halen voordat alles alweer weg is straks.

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Een warm broodje moet kunnen toch. Hier komt er weinig terecht van goed eten met een zieke Lisa. Heb sowieso al erg laat ontbeten en minder dan mijn planning was. Maar goed, alles voor 't jong ;)

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh geeft niets hoor, vond het al lief dat je mij een pb stuurde ;)

Een paar kilo voor Pasen moet vast wel lukken! Ik sta alweer een paar dagen stil, erg frustrerend. Maar goed, stond 3,5 week geleden ook zo lang stil en opeens ging het er weer af. Zou misschien toch met een cyclus te maken kunnen hebben (die ik niet heb met de mirena, maar misschien doen mijn hormonen toch wat). Ik eet in ieder geval meestal netjes en sport genoeg, dus meer kan ik niet doen...

13. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Oorspronkelijk geplaatst door wondertjeinmaak Bekijk bericht
    Melaniie: 58.4 kg. Doel: 53,0 kg. Afgevallen: 1.8 kg
    Wondertjeinmaak: 75.1 kg. Doel: 64,0 kg. Afgevallen: 4.8 kg
    Alizee: 62,0 kg. Doel: 57,0 kg. Afgevallen: 2 kg
    Bloempjeroos: 64,5 kg. Doel: 60,0 kg. Afgevallen: 2,5 kg
    Suus1983: 81,5 kg. Doel: 72,0 kg. Afgevallen: 1,0 kg (?)
    Nijntje1984: 62,2 kg. Doel: 60,0 kg. Afgevallen: 4,3 kg
    Snoopy1979: 95,5 kg. Doel: 70,0 kg. Afgevallen: 5,9 kg
    Roosje24: 77,6 kg. Doel: 65,0 kg. Afgevallen: 5,3 kg
    Draak86: 88,0 kg. Doel: 75,0 kg. Afgevallen: 4,6 kg
    Suzanneke: 74,8 kg. Doel: 65,0 kg. Afgevallen: 5,2 kg
    Fayenne : 72 kg. Doel 65 kg. Afgevallen : 6 kg

Hoi meiden, lang niet geschreven. Hier gaat het goed ondanks ik ongesteld ben val ik gelukkig af. Woog vandaag 72.3 kg
    Heb het even aangepast en mijn doel naar 65 kg gedaan.

14. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    Het wordt een beetje rustiger hier, ik ook niet meer zo actief geweest met lijnen afgelopen dagen. Vind het moeilijk om de draad weer op te pakken na de carnaval, ook flink verkouden geweest dus niet echt fit... Voel me sinds vandaag weer een stuk beter, zoutoplossing en stomen heeft gisteren geholpen..

Vanochtend toch maar weer op de weegschaal en ik ben weer op mijn oude gewicht 74,8! Dat had ik echt niet verwacht, ben nu wel weer veel gemotiveerder.. Het moet kunnen!

Hier net een koolzuurautomaat binnen gekregen, dat motiveert weel om lekker water (met bubbels) te drinken.. Op naar de 70!!! =D (moet lukken voor Pasen...?) Hopelijk wordt het snel mooier weer, heb echt zin om lekker in het zonnetje te gaan lopen/fietsen enz..

@ Roosje, jij gaat ook goed zeg! Fijn dat je ondanks je menstruatie af blijft vallen!

@Fayenne, wat vervelend met de hele situatie met je man.. Hopelijk komt er voor jullie beide een goede oplossing..

@Snoopy, ik las laatst ook ergens dat het heel gewoon is om na een paar kilo af te zijn gevallen even stil te staan. Je lichaam moet er gewoon even aan wennen.. Inderdaad niet te veel zorgen om maken!

15. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.154
    3.034
    113
    Nederland
    Carnaval was vooral erg ehm.. Slecht:D ontbijt in de mac, pizza als avondeten en de nodige wijntjes.
    Resultaat plus een kilo:$

Maar verder wel gezellig dus was wel waard. Dag 1 maastricht was mwohhh, té druk. Dag 2 eindhoven was wel errug leuk:)

16. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.154
    3.034
    113
    Nederland
    Wauw suzanneke wat goed van je!

17. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.154
    3.034
    113
    Nederland
    Fayenne moet lukken toch die paar kilo voor pasen? Je bent al zo ver goed hoor van je!

Snoopy haha ja zou ze maar inslaan bij ons Zijn de kilo zakken al bijna op.. Gaat echt snel pff. Balen dat je even stil staat maar gaat strx vast weer snel omlaag!

Wondertje ik heb je fb even bekeken ziet er leuk uit succes!

Ik ga na t weekend weer beginnen. Heb weken geen punten geteld en dat ging goed maar nu naar carnaval heb ik me ook nog laten gaan. Plus n kilo en das nait best.:/ Ook al weken niet gesport geen motivatie pff maar maandag draad weer oppakken.

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Yes yes yes, doel voor volgend week al gehaald: 61,9! Wow, ben blij! En tel de kcal niet meer echt, let wel op wat ik eet maar niet zoals in het begin.

19. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Goedemiddag,

Ook ik kom mij maar even melden op dit forum.
    Voor de zwangerschap wilde ik al graag weer gaan afvallen, maar toen bleek ik in de eerste ronde al meteen zwanger en heb ik het afvallen maar even laten varen :)
    Tijdens de zwangerschap ben ik in totaal 19 kilo aangekomen, in het begin bijna niks en op het laatst ging het hard i.v.m. veel vocht vasthouden. Nu zit ik op de 70,9 kilo en blijf daar een beetje rond hangen. Ik woog 68 voor de zwangerschap maar wil graag terug naar ongeveer 60 a 62 kilo.
    Mijn doel is dus om ongeveer 9 a 11 kilo af te vallen.
    We hebben een hometrainer thuis staan en daar probeer ik zo veel mogelijk op te fietsen, iedere dag drie kwartier als het lukt.
    Het schiet er nog wel eens bij in, omdat ik overdag veel met de kleine meid bezig ben. Als zij op bed ligt moet ik snel kolven, omdat ik niet weet hoe lang ze zal slapen. Daarnaast nog het huishouden en in de avonden vaak klanten staan (ben nagelstyliste met een studio aan huis).
    Dus druk druk druk, vandaar eerst maar even proberen door gezonder en regelmatiger te eten en te gaan stoppen met snoepen in de avond :p
    Zodra het kolven weg valt kan ik ook wat regelmatiger gaan sporten en oefeningen overdag gaan doen.

20. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Op de valreep toch nog 700 gram afgevallen afgelopen week :). Heb wel slecht gegeten afgelopen dagen, niet teveel calorieën maar wel meer gesnoept dan normaal. Vanaf morgen weer normaal (weer werken). Lisa is gelukkig weer beter! Ik ga (weer eens) proberen even niet te wegen, werkte de afgelopen week best frustrerend en als je week later weegt en dan toch 700 gram kwijt bent is dat toch fijner ;)

Deel Deze Pagina