Wat voor oefeningen doe jij SDonya? Cosy welkom en jij ook succes Je bent al aardig wat kilo's kwijt, knap hoor. En je streefgewicht is ook niet zo heel ver meer
Thanks Chiggy, jij bent ook al een eind op de goede weg! Al was dat dipje een beetje jammer natuurlijk. Sport jij er ook nog bij? Ik heb trouwens de my fat secret app op mijn telefoon, erg overzichtelijk. Mijn moeder heeft de fitnesspall en die bevalt haar goed, maar ik wilde perse iets anders, eigenwijs als ik ben edit: ik zie dat jij ook nog 3.9 moet das toevallig!
Nee ik sport niet, zou ik eigenlijk wel moeten doen maar ja Dipje was inderdaad jammer! Want zo snel als je het er aan eet, zo snel gaat het er helaas nooit weer af haha
Nee tenzij het vocht is haha, maar dat eet je er ook niet echt aan. Kun je niet leuks vinden wat betreft sport? Vorige 15 kilo die ik verloor, sportte ik ook niet, alleen wat meer lopen en af en toe zwemmen. Het kan best zonder sporten hoor maar ik wilde nu een betere conditie en wat meer "zen" worden.
Het is lastig omdat ik nogal aan huis gebonden ben. Ik ben alleenstaande moeder en zou natuurlijk thuis kunnen sporten maar mijn appartement is nogal gehorig en heb dan het gevoel mijn benedenbuurman nogal tot last te zijn Ik heb een tijdje thuis gesport maar voelde me steeds zo bezwaard. De dichtstbijzijnde sportschool met kinderopvang is iets van 20 km verderop, dus dat is ook niet echt naast de deur. Het gaat idd prima zonder sporten, maar sporten is natuurlijk gewoon goed voor je. Maar ik heb me er nu maar even bij neergelegd dat het lastig gaat momenteel
Leuk weer wat nieuwe mensen erbij, welkom!!! Gister weer een dipje, bleh!!!! Wilde sporten, toen toch maar niet gedaan, wilde op tijd naar bed. Toen films gaan kijken die op tv waren en 2 films afgekeken, het was toen 00:30 geloof ik. En daarbij ook veel te veel gesnoept! Vanavond wil ik wel gaan sporten en op tijd naar bed
Heb je het al aan de buurman gevraagd? Want thuis sporten is wel erg ideaal! Misschien vindt hij het helemaal niet erg als je het 3 keer per week een uurtje ofzo doet . Als je zoontje wat ouder is (of misschien nu al) kan je misschien gaan hardlopen dat hij dan met je meefietst? Eva vond dat altijd erg leuk! Als ze wat groter worden ren je vaak wel te langzaam is mijn ervaring . Binnenkort ga ik maar eens met Lisa hardlopen, ze kan nu net ecth zonder zijwielen fietsen en kan nog wel wat oefening gebruiken
Ik zoek wat op YouTube en doe het dan... Ik wou ook hier om tips vragen welke filmpjes goed zijn haha! Ik heb gisteren 2 workout filmpjes van nsmbl gedaan! Ik herken je probleem van niet makkelijk kunnen sporten.. Ik ben dan niet alleenstaand maar ik ben 6 van de 7 dagen wel alleen thuis en ik heb dan ook geen oppas voor de kinderen. Ik ga nu heel vaak lopend ipv met de auto en thuis doe ik dan die oefeningen. Ik vind mijn lichaam belangrijker dan mijn onderbuurman haha. Ik verwacht ook niet dat ze gaan klagen, wij krijgen gelukkig nooit klachten van lawaai.. Ook niet na feestjes etc thuis
En inderdaad je kan er in een paar weken een paar kilo bij eten, maar eraf gaan ze niet zo makkelijk helaas...
Ik zoek ook meestal op youtube, heb ook wel dingen gedownload. Ik zoek altijd op 'total body strength workout' en ik doe vaak de workout van Jillian Michaels: no more trouble zones. NSMBL ziet er ook wel leuk uit! Ik vind Shaun T ook leuke dingen hebben (maar niet de insanity ). Fitness blender heeft goede oefeningen, maar dat vind ik zo saai!
Heb je pilates al eens geprobeerd? Dat zijn voornamelijk oefeningen op een matje en das heel geruisloos . Ik ben met deze oefening begonnen. Was helemaal niet zo moeilijk en ik voelde niet zon stijve hark als bij de proefles yoga die ik ook op youtube vond https://www.youtube.com/watch?v=2GEjVdP2YGk Ik ben trouwens niet zo dat ik iedereen aan de pilates wil hebben hoor, ben wel enthousiast dat ik eindelijk een sport heb gevonden die ik ook echt leuk (!) vind!
Stomme dipjes ook, maar soms heb je van die dagen Maar vandaag weer een nieuwe dag met een schone lei
De tip van hardlopen vind ik wel een goede! Ik wil mijn zoontje binnenkort leren fietsen en dan kunnen we idd wel samen op pad gaan! Pilates ga ik ook eens naar kijken! Matje heb ik thuis nog wel liggen
En anders kan hij met zijn fietsje met zijwielen of loopfiets (als hij die heeft) ook wel mee. Risico is wel dat hij geen zin meer heeft en je een eindje van huis bent, maar goed, elke beetje beweging is mooi meegenomen toch? En het is weer langer licht, dus je kan ook na je werk denk ik?
Welkom allemaal nieuwe dames! @ Snoopy, had je die andere thee eigenlijk al geprobeerd? Ik vind hem nog steeds erg lekker. Wissel een beetje af tussen de twee. Hier gaat het nog steeds goed, let weer goed op mijn calorietjes en zit weer iedere dag minimaal 30 minuten op de home trainer. Iedere avond klanten staan dus druk, druk, druk. Ook wel lekker hoor, weer je gewone oude ritme. Zaterdag weer wegen en ben benieuwd of de grammetjes die ik er op de vakantie had aan gesnoept er weer af zijn, in ieder geval ben ik al trots op mezelf dat ik me nog steeds niet heb laten gaan met al die lekkere blokjes kaas in de koelkast
Ja ik heb 'm geprobeerd en hij is ook erg lekker! Ik wissel ook af, ook samen met de groene thee (sinaasappel gember, en vanillie) van de Lidl Goed bezig! Ben ook erg benieuwd of alles er weer af is, hoop het voor je, maar het zal toch wel! En dat is toch heel goed, elke avond klanten! Lijkt me wel pittig met overdag een kleine meid thuis, maar je kan er wel altijd zijn voor haar, is toch ook heel fijn!
Nu word ik toch wel nieuwsgierig naar die thee! hier gaan er ook liters thee doorheen en ben altijd op zoek naar andere smaakjes voor de variatie