Afvallen! Hoe doe jij het?!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door maantje85, 5 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Goedemorgen!

Goed idee om foto's te maken, dat heb ik ook gedaan en het is soms goed te zien dat je wel degelijk vooruitgang boekt :)

Ik heb gister gewoon goed gegeten, en nu volhouden... A.s. weekend is mn zoontje jarig en ik ga m'n best doen me dan niet te laten gaan. Hebben jullie nog ideetjes voor gezonde hapjes? :)

2. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ben echt benieuwd! Meet jij ook je middel of iets? Dat doe ik niet..

Als gezonde hapjes weet ik alleen de standaard dingen zoals cherry tomaatjes met mozzarella en basilicum, wraps met zalm en roomkaas, fruit salade, rauwkost met yoghurt dip, broccoli burgers, aardbeien met poffertjes op een prikker.. Dat soort dingen ofzo?

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    SDonya hoe is het met je dochter?

Hier vanaf gisteravond keelpijn, het koud hebben, werd vanochtend beroerd wakker. Paracetamol genomen en naar mijn werk gegaan (waar haast niets te doen is) en net 2e dosis paracetamol genomen. Als het daarna niet gaat ga ik naar huis. Sporten gaat 'm dus ook niet worden vanavond ;)

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Dankje SDonya, die aarbeien met poffertjes klinken wel lekker, zeker voor de kids :D Ga verder idd maar dat soort dingetjes maken.

Vervelend dat je ziek bent snoopy, beterschap, hopelijk knap je snel weer op!

5. SDonya

SDonya Niet meer actief

Vandaag gaat het gelukkig veel beter, dankjewel snoopy! Jij heel veel beterschap de aankomende dagen!

Is er hier iemand die zijn middel opmeet ofzo? Ik las dat een keer in een ander topic.. Die hielden de cm bij ipv de kilos op de weegschaal. Hoe werkt dat precies?

6. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Ik hou kilos en cm's bij., om de 2 maanden. Er is wel overal van 2-3 cm weg tot nu toe

7. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik meet ook af en toe, hou eigenlijk voornamelijk heupen en middel bij. Oh en bovenbenen :)

8. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Sorry ik heb steeds niets meer van me laten horen, ik durf gewoon niet op de weegschaal...:)

9. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Gewoon doen joh! Kan soms net de motivatie geven er weer flink voor te gaan ;)

Ik heb me net gewogen, was 70,2 kilo.
    Toch 1,6 kilo in een week eraf ondanks het slechte weekend.
    Ik hoop op 30 mei de 67 kg in beeld te zien :)

10. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik ben nu aan het ontbijten met een zelfgemaakte lijnzaadcracker (en 2 gekookte eitjes), echt lekker zijn die vind ik! :)

11. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Zo ik ben ook weer boven water, had het gewoon te druk om op zp in te loggen. De weegschaal was vanmorgen weer vriendelijk na mijn high tea uitspatting en 2 dagen streng opletten: 71.6. Weer een onsje onder mijn vorige gewicht :cool:.

Thanks voor alle lunch tips! vooral de omelet ga ik snel uitproberen :).

Sdonya, hoe is het met je dochtertje? en hoe maak je havermout pannekoeken eigenlijk? heb je daar een goed recept voor?

Ik heb gister zelf muesli repen gemaakt en die dingen zijn lekker :$:D.
    En niet eens zo heel ongezond/ calorierijk. Dus voor de geïnteresseerden: Cocoa and raisin cereal bars | 5:2 DIET RECIPES

Ik ben echt groot fan van een hapjes krokodil :)
    Komkommerkrokodil - Recept - Allerhande - Albert Heijn

Vegetarisch recept - Komkommerkrokodil - Op school trakteren

Voel je je al wat beter?

Wat Chiggy zegt, gewoon doen! (of eerst een week heel streng lijnen en dan er op gaan:p)

Nou, normaal dus niet maar mijn moeder heeft mijn maten genomen in begin januari omdat ze voor haar patroon teken cursus iemand nodig had. Zal als ik klaar ben met afvallen het eens navragen :)
    Tussen door was ik wel 3 cm aan mijn kont kwijt, en dat terwijl ik ook maar 3 kilo kwijt was. Duidelijk geval van opeens 3x in de week gaan sporten :)

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier nu echt ziek, bah... keelpijn, spierpijn, hoofdpijn, lamlendig. Slaap telkens kleine beetjes, kan mijn draai niet echt vinden in bed. In bed lig ik te zweten, uit bed heb ik het ijskoud. Zometeen maar even wat eten, heb alleen nog maar een snoepje en een kop thee op. Ga pap eten, brood is niet fijn voor mijn keel denk ik. Hopelijk ben ik snel beter, zouden dit weekend naar mijn nicht gaan, vanaf vrijdag, maar als ik me zo voel gaat dat 'm niet worden...

13. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Beterschap snoopy!

14. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Ahh snoopy, wat balen! Gewoon niet aan afvallen denken, eerst maar opknappen!

15. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Hoi Dames, daar was ik ook weer.
    Om de een of andere reden kreeg ik geen melding meer op de mail dat er nieuwe berichten waren. Vond het maar vreemd dus vandaag toch even gekeken, en berichten zat, hihi.
    Volgens mij gaat het wel goed met iedereen!

Snoopy, balen dat je ziek bent!! Goed uitrusten en aansterken dan voel je je hopelijk vrijdag weer een stuk beter!!

Hier gaat het nog steeds goed. Mijn man had vorige week zaterdag paaseitjes gehaald en ik kan me er heel goed aan houden om er maar 1 of 2 per dag te pakken :D
    Gister avond een keer extra sla gegeten omdat mijn man niet thuis at. Dus ben heel benieuwd wat de weegschaal a.s. zaterdag te melden heeft :p 30 minuten per dag home trainer gaat ook goed en gister voor het eerst sinds lange tijd 3x 3 sets van 20 buikspieroefeningen gedaan en 3 sets van 20 sqauts. Nu best wel spierpijn dus morgen weer de oefeningen. Wil die drie keer per week gaan doen.

16. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    Niet dat ik nog veel mee praat... Ben toch 8 kilo afgevallen, waar ik heel blij mee ben! Maar ik mag van de lijst!! :D

17. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Netjes Suzanneke!

Hier weinig puf gehad om te wegen en gaat even niet zo lekker hier in huis.
    Merk dat ik dan minder aan sporten toe kom en wat meer ga eten.
    Pfff ben bang dat ik het nooit ga redden meer :x
    Maar goed weer meer sporten en minder eten zal het hem hopelijk weer doen.

Iedereen is zo te lezen lekker bezig:D
    Snoopy, beterschap

18. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Volhouden Supi!!! Het zal niet altijd van een leien dakje gaan maar als je dan eenmaal weer wat kwijt bent zul je je een stuk beter gaan voelen! Vervelend dat het niet zo goed gaat thuis, eerst zorgen dat dat weer lekker loopt zodat je je weer kan focussen op het afvallen ;)

19. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Goed bezig Suzanneke!!

20. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Nog steeds ziek :(. Heb me wel gewogen vanochtend en ga weer richting de 85. Als ik nog een paar dagen ziek ben ben ik over een paar dagen wel onder de 85 ;)

Deel Deze Pagina