Afvallen! Hoe doe jij het?!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door maantje85, 5 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Vanochtend toch maar de dokter gebeld omdat het vrijdag is en ik toch al een aantal dagen last heb. Schijnt toch een bacterie te zijn, dus nu antibiotica. Keelpijn neemt weer toe helaas. Mijn eten tot nu toe vandaag: een appel, een banaan, een boterham met pindakaas en 20 of meer snoepjes ;). Ga nu proberen te slapen na een ibuprofen en paracetamolletje.

2. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Heel veel sterkte snoopy, hopelijk knap je snel op met de antibiotica!!

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Jeetje wat vervelend! Hopelijk werkt de antibiotica snel. Beterschap!

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dank jullie wel! Heb heerlijk geslapen! Voel me best goed nu, heb wel honger ;). Zou de ab nu al werken??? Pijnstillers werkten de afgelopen dagen haast niet dus dit voelt wel goed! Heb ook neusspray gehaald omdat de hoofdpijn misschien ook wel door ontstoken holtes kan komen, ab is voor keelontsteking en holtenontsteking.
    Heb wel ons weekend afgezegd, zouden naar mijn nicht en achternichtjes gaan en een vriendin. Erg jammer dus. Pfff had niet gedacht toch zo ziek te zijn, twijfelde nog om de huisarts te bellen maar ja met het weekend voor de deur... en die heftige hoofdpijn! Ben blij dat ik gebeld heb!

Zometeen lekker een tosti eten! Bijwerking van de ab kan wel zijn minder eetlust en andere smaak, maar goed heb zo weinig op en voel me opeens beter waardoor ik nu wel flink honger heb. Hopelijk smaakt het!

*einde ego modus, echt erg ben nooit zo'n klager ;)*

Hoe ging het met iedereen vandaag? :)

5. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

:) ik denk dat ik daarmee ga beginnen :D

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Chiggy, nog gefeliciteerd met je zoontje trouwens! Hij was gisteren jarig toch?

Ik woog vanochtend 85,3, nog even en ik zit weer op de 84,9! Pff mag ook wel weer! Heb weinig zin in eten dus wat dat betreft zit het wel goed. Voel me wel slap in mijn velletje na een tijdje niet sporten en bewegen ;). Gisteravond voelde ik me heel goed, nu weer wat minder, dus kijk uit naar 14:00, dan mag ik weer de antibiotica :). Hoop dat ie uiteindelijk goed gaat aanslaan, zijn 3 pillen en de kuur werkt 6 dagen. Ga er toch wel vanuit dat ik dinsdag weer aan het werk kan. Bedenk me net dat ik in mijn out of office heb staan dat ik er maandag weer ben :p

7. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Bedankt! Hij was idd gister jarig. Vandaag en morgen nog bezoek dus hopelijk kan ik me een beetje inhouden :p
    Gister wel een cupcake op maar vanmorgen toch 300 gram er af, weeg nu 69,9kg. Heerlijk weer die 69 in beeld :D

Snoopy vervelend dat het nu weer wat minder gaat. Volgens mij duurt het vaak een dag of 2 voordat de antibiotica echt goed zn werk doet dus hopelijk gaat het morgen alweer een stukje beter :)

8. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    @ Chiggy nog van harte gefeliciteerd!

@ Snoopy, hopelijk voel je je vanmiddag weer wat beter!

Net weer gewogen en woog 66,4kg :D Dus de weegschaal is heel lief voor mij :D Vanavond lekker een ouderwets avondje met een vriendin naar de kroeg, en heb wel wat te vieren. 4,5 kilo afgevallen tot nu toe :D nog 6,5 te gaan voor ik mijn doel heb bereikt, maar als ik 62 weeg ben ik al heeeel blij!!

Wondertjeinmaak: 74.1 kg. Doel: 60,0 kg. Afgevallen: 5.8 kg
    Alizee: 62,0 kg. Doel: 57,0 kg. Afgevallen: 2 kg
    Bloempjeroos: 64,5 kg. Doel: 60,0 kg. Afgevallen: 2,5 kg
    Suus1983: 81,5 kg. Doel: 72,0 kg. Afgevallen: 1,0 kg (?)
    Nijntje1984: 61,7 kg. Doel: 60,0 kg. Afgevallen: 4,8 kg
    Snoopy1979: 95,5 kg. Doel: 70,0 kg. Afgevallen: 10,6 kg
    Roosje24: 77,6 kg. Doel: 65,0 kg. Afgevallen: 10.4 kg
    Draak86: 88,0 kg. Doel: 75,0 kg. Afgevallen: 9,8 kg
    Fayenne : 71,5 kg. Doel 65 kg. Afgevallen : 6,5 kg
    Sabine1305: 70,9 kg. Doel: 60 kg. Afgevallen: 4,5 kg
    Zusje84: 71,8 kg. Doel: 58 kg. Afgevallen: 5,2 kg
    Supi: 91,5 kg. Doel: 80 kg. Afgevallen: 0,2 kg
    Esther1991: 81 kg. Doel: 74 kg. Afgevallen: 1 kg
    Mama tuttebel: 88,1 kg. Doel: 65 kg. Afgevallen 8 kg
    Annemie: 102.5 kg Doel: 90 kg. Afgevallen 2.4 kg
    Cosy: 79 kg. Doel: 68. Afgevallen 7.3kg

9. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Snoopy, hoop dat de ab zijn werk goed doet, niets zo stom als je lamlendig voelen op vrije dagen :(

Chiggy, netjes! En nog gefeliciteerd!

Sabine, heerlijk he? Zon weegschaal die lief is :)

Hier gaat het nog redelijk, morgen lekker los gaan met de paasbrunch en dan na pasen niet op de weegschaal durven. Das sowieso nu even niet aan te raden, zit vlakbij mijn eisprong en dan houd ik altijd wat extra vocht vast :) de weegschaal heeft dus tot dinsdag vrij denk ik :cool:

10. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.772
    1.363
    113
    Mag ik ook meekletsen? Ik zit nu (3 maanden na bevalling) op 67 kg en wil terug naar mijn oude gewicht van 64 kg. Hoewel de eerste 12 kilo's er zo af waren, ben ik nu al 2 maanden niets meer afgevallen. Ik snoep te veel! Hopelijk wordt het beter nu ik weer ga werken! Of heeft iemand nog andere tips?

11. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Snoopy hoe gaat het nu?

Sabine, goed zeg! Hoe was je avondje uit?

Cosy, lekker hoor een paasbrunch. Moet ook kunnen! Hopelijk heb je er van genoten :)

Zeilbootje, welkom!

Hier de afgelopen dagen veel bezoek gehad en wel wat taart en hapjes op maar niet belachelijk veel. Vanaf vandaag weer in het normale ritme gelukkig :) Zo maar eens een gezond ontbijtje maken ;)

12. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Ja was super gezellig het avondje uit!! Maar ben wel blij dat ik altijd op zaterdag ochtend weeg :p
    Gisteren eigenlijk nog best netjes gedaan met de calorietjes en vandaag ook, ondanks een heerlijk ontbijtje met twee witte afbakbroodjes, toch onder de 1290 kcal gebleven die ik volgens de app mag :)
    Morgen is mijn man nog 1 dagje thuis en daarna weer het oude ritme. Vandaag en morgen dus ook niet sporten, woensdag weer. Dus zal deze week niet zoveel afvallen, maar ach, al is er maar weer iets vanaf.

Hoe gaat het nu met jou, Snoopy? Hopelijk ben je weer wat opgeknapt!

13. SDonya

SDonya Niet meer actief

Oeps! Ben al even niet meer hier geweest! Ik had een paar drukke dagen en daardoor ook 2 dagen niet gesport.. Vandaag ben ik meteen weer begonnen met sporten en gezond eten! Ik kreeg al wat opmerkingen van vriendinnen dat ze zien dat ik dunner ben, ook al zegt de weegschaal wat anders.. :p ik kom later even uitgebreider reageren!

14. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Dat is super, als het andere mensen al op gaat vallen SDonya! :D
    Meestal zien die het pas later dan dat je het zelf ziet en merkt.

Hoe gaat het verder met iedereen hier? :)

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik ben weer helemaal beter gelukkig! Zondag in het bos gewandeld, gister naar de boerderij gefietst om paaseieren te zoeken en vandaag op de fiets naar mijn werk. Wil van de week weer het sporten op gaan pakken.

16. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Fijn dat het weer helemaal goed gaat Snoopy!

17. SDonya

SDonya Niet meer actief

Chiggy, ja maar had ze alweer een tijdje niet gezien dus misschien ook daarom! :)

Snoopy, fijn dat je weer beter bent!

18. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Welkom!! Te veel snoepen is een bekende valkuil :)
    Je naam komt me trouwens heel bekend voor, was je eigenlijk uitgerekend in januari?

Netjes! zit je nu weer in je gewone ritme?

Welke app gebruik jij eigenlijk? ook de fitnesspall?

Ahh fijn van die opmerkingen, die geven lekker een boost he?

Das dan gelukkig na de abkuur best vlot gegaan he? :)

@ sport, hier zondag nog heel enthousiast bezig geweest maar gister had ik gewoon geen puf. Was bij de tandarts geweest, mijn hele wang deed pijn. Wel op de fiets boodschappen wezen doen :)
    Verder vanmorgen maar weer op de weegschaal gaan staan om de schade te bekijken: +0.4 kilo :). brrr dat wordt weer ff flink aanpakken de komende weken ;)

19. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja zeker! Vrijdagmiddag de eerste pil, toen voelde ik me al een stuk beter. Zaterdagmiddag de tweede pil en toen was ik al helemaal opgeknapt! Zondag de laatste pil genomen en het werkt nog 3 dagen door, nu dus hopen dat het na vandaag ook echt wegblijft.

Ik wil eigenlijk vanavond weer sporten, maar moet ook wat dingen regelen voor de collecte, dus hoop dat ik het redt. Maar goed moet er ook maar gewoon tijd voor maken ;). Wel weer lekker op de fiets naar het werk, vanochtend door de dichte mist! Het is wel weer lekker warmer aan het worden!

20. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.772
    1.363
    113
    Klopt! Begin januari uitgerekend, maar eind december bevallen. En nu dus bezig met de laatste kilo's. Gisteren voor het eerst sinds 3 weken weer gesport, had totaal geen zin maar eenmaal bezig ging het wel lekker.

Hoe vaak wegen jullie? Ik heb de neiging om elke dag te wegen, maar dat is misschien niet zo'n goed idee?

Deel Deze Pagina