Ik ben eronder! *juich* Nu kan ik met jou mee gaan doen, moet nog 2,7 kilo. Een kijken hoever ik kom voor 1 juni hmm die ga ik eens opzoeken Misshcien kun je anders om de dag minimaal een half uurtje sporten? dan hoef je niet iedere dag en hebben je spieren ook soms een dagje rust om bij te komen Wel lekker bijna vakantie! Waar ga je heen in Frankrijk? Wij gaan in juni naar het zuiden, ergens tussen Marseille en Montpellier. Ik kijk nu al uit naar al het lekkere franse eten Lovepeet, netjes hoor -25 kg dan krijg je die -5 er ook vast weer af
Ik eet nog steeds wel koolhydraten hoor maar veel minder dan eerst ik eet nog steeds havermout en in de avond pasta of rijst etc! Zometeen eet ik een pistolet bij de soep Heerlijk! Geniet van je vakantie! Hopelijk gaat er nog wat af en kom je vol energie terug uit Frankrijk
Vanmorgen weer gewogen en jawel... Er stond 65,2 op de weegschaal! Enorm blij want mijn oude gewicht komt steeds verder in beeld. Coay, gefeliciteerd! Wat fijn dat je er onder bent! Missym, nog even doorzetten, dan heb je er op vakantie profijt van. Waar gaan jullie heen?
Hallo hallo, Ik zie dat dit al een topic is van vele pagina's lang , maar ik vroeg me af of ik ook mag "instappen". 6 maanden geleden werd ik mama van het liefste jongetje ooit . Voor ik zwanger geraakte heb ik even wat hormonen moeten nemen wegens PCO. Ondanks deze aandoening had ik thans nooit overgewicht. Toen ik stopte met de pil woog ik 57kg, toen ik zwanger werd zat ik op 61kg. Op het eind van mijn zwangerschap woog ik een 75kg. En vrij snel zijn daar 10kg van weg gegaan. Intussen sta ik nu dus al een tijdje op 65kg en wil ik toch graag nog een kilootje of 7 kwijt. Ik ben natuurlijk niet dik maar het ergste is dat mijn figuur vreselijk veranderd is, en dan niet eens zozeer op mijn buik maar wel op mijn heupen/benen:x... Daarom ben ik afgelopen donderdag gestart met Infraligne. Ik weet niet of dat (zo heel) bekend is in Nederland, maar het is dus een dieet dat je volgt (normaal eten, max 1500kcal/dag) in combinatie met oefeningen die je 2x/week doet in een met infrarood verwarmde cabine. Je wordt eerst gemeten en op basis daarvan krijg je dan een programma. In totaal ben ik over heel mijn lichaam zo'n 26cm teveel. Niet alarmerend maar ik hoop dan ook dat ik op 20 beurten deze cm's zal kwijt zijn, en op de juiste plaatsen natuurlijk. Gisteren ben ik gestart met het eetplan en ook al is dat niet eens echt zwaar, ik heb het zo lastig om niet tussendoor te zitten snoepen ... Ik ga toch echt mijn best doen en ben me ervan bewust dat het nu in de eerste plaats een doorbreken van de slechte gewoontes is... Zo, nu heb ik mezelf even voorgesteld en ga ik hier eens wat lezen tussen jullie verhalen . En als er mensen zijn in een vergelijkbare situatie als mezelf; reageer gerust. We kunnen enkel maar een steun zijn voor elkaar!
welkom Dolce en succes met het afvallen. Vanmorgen weer gewogen en helaas maar 0,2kg eraf. Baal behoorlijk want heb de afgelopen week echt super mijn best gedaan. Naast iedere dag een half uur sporten ook nog twee keer een lange wandeling gemaakt. Heb alleen iedere dag een lichtbruine boterham gegeten ipv een volkoren cracker, omdat onze dochter daar de korsten van krijgt. Maar dat ga ik dus niet meer doen. Maar goed volgende week weer een kans. Voorlopig nog niet onder de 65 in ieder geval. Wondertjeinmaak: 74.1 kg. Doel: 60,0 kg. Afgevallen: 5.8 kg Alizee: 62,0 kg. Doel: 57,0 kg. Afgevallen: 2 kg Bloempjeroos: 64,5 kg. Doel: 60,0 kg. Afgevallen: 2,5 kg Suus1983: 81,5 kg. Doel: 72,0 kg. Afgevallen: 1,0 kg (?) Nijntje1984: 61,7 kg. Doel: 60,0 kg. Afgevallen: 4,8 kg Snoopy1979: 95,5 kg. Doel: 70,0 kg. Afgevallen: 10,6 kg Roosje24: 77,6 kg. Doel: 65,0 kg. Afgevallen: 10.4 kg Draak86: 88,0 kg. Doel: 75,0 kg. Afgevallen: 9,8 kg Fayenne : 71,5 kg. Doel 65 kg. Afgevallen : 6,5 kg Sabine1305: 70,9 kg. Doel: 60 kg. Afgevallen: 5,3 kg Zusje84: 71,8 kg. Doel: 58 kg. Afgevallen: 5,2 kg Supi: 91,5 kg. Doel: 80 kg. Afgevallen: 0,2 kg Esther1991: 81 kg. Doel: 74 kg. Afgevallen: 1 kg Mama tuttebel: 88,1 kg. Doel: 65 kg. Afgevallen 8 kg Cosy: 79 kg. Doel: 68. Afgevallen 7.8kg Zeilbootje: 67 kg. Doel: 64 kg. Afgevallen: 1 kg.
Wondertjeinmaak: 74.1 kg. Doel: 60,0 kg. Afgevallen: 5.8 kg Alizee: 62,0 kg. Doel: 57,0 kg. Afgevallen: 2 kg Bloempjeroos: 64,5 kg. Doel: 60,0 kg. Afgevallen: 2,5 kg Suus1983: 81,5 kg. Doel: 72,0 kg. Afgevallen: 1,0 kg (?) Nijntje1984: 61,7 kg. Doel: 60,0 kg. Afgevallen: 4,8 kg Snoopy1979: 95,5 kg. Doel: 70,0 kg. Afgevallen: 10,6 kg Roosje24: 77,6 kg. Doel: 65,0 kg. Afgevallen: 10.4 kg Draak86: 88,0 kg. Doel: 75,0 kg. Afgevallen: 9,8 kg Fayenne : 71,5 kg. Doel 65 kg. Afgevallen : 6,5 kg Sabine1305: 70,9 kg. Doel: 60 kg. Afgevallen: 5,3 kg Zusje84: 71,8 kg. Doel: 58 kg. Afgevallen: 5,2 kg Supi: 91,5 kg. Doel: 80 kg. Afgevallen: 0,2 kg Esther1991: 81 kg. Doel: 74 kg. Afgevallen: 1 kg Mama tuttebel: 88,1 kg. Doel: 65 kg. Afgevallen 8 kg Cosy: 79 kg. Doel: 68. Afgevallen 7.8kg Zeilbootje: 65,2 kg. Doel: 64 kg. Afgevallen: 1,8 kg. Heb het lijstje weer even aangepast!
Zeilbootje: kun je mijn gewicht nog aanpassen naar: 8.3? dan hoef ik niet weer de hele lijst te kopiëren
Wondertjeinmaak: 74.1 kg. Doel: 60,0 kg. Afgevallen: 5.8 kg Alizee: 62,0 kg. Doel: 57,0 kg. Afgevallen: 2 kg Bloempjeroos: 64,5 kg. Doel: 60,0 kg. Afgevallen: 2,5 kg Suus1983: 81,5 kg. Doel: 72,0 kg. Afgevallen: 1,0 kg (?) Nijntje1984: 61,7 kg. Doel: 60,0 kg. Afgevallen: 4,8 kg Snoopy1979: 95,5 kg. Doel: 70,0 kg. Afgevallen: 10,6 kg Roosje24: 77,6 kg. Doel: 65,0 kg. Afgevallen: 10.4 kg Draak86: 88,0 kg. Doel: 75,0 kg. Afgevallen: 9,8 kg Fayenne : 71,5 kg. Doel 65 kg. Afgevallen : 6,5 kg Sabine1305: 70,9 kg. Doel: 60 kg. Afgevallen: 5,3 kg Zusje84: 71,8 kg. Doel: 58 kg. Afgevallen: 5,2 kg Supi: 91,5 kg. Doel: 80 kg. Afgevallen: 0,2 kg Esther1991: 81 kg. Doel: 74 kg. Afgevallen: 1 kg Mama tuttebel: 88,1 kg. Doel: 65 kg. Afgevallen 8 kg Cosy: 79 kg. Doel: 68. Afgevallen 8,3 kg Zeilbootje: 65,2 kg. Doel: 64 kg. Afgevallen: 1,8 kg. Kon hem niet meer bewerken, dus ik heb de lijst toch nog maar een keer geplakt!
Viel te proberen haha Hoe is het met jullie? weer een aan frisse start van de week begonnen? Ik ben ongesteld geworden zoals de weegschaal vanmorgen al voorspelde (+0.8 kg ) Vandaag en morgen maar rustig aan doen met lijnen, dwz onder de 1500 blijven en daarna weer aan de slag
Wondertjeinmaak: 74.1 kg. Doel: 60,0 kg. Afgevallen: 5.8 kg Alizee: 62,0 kg. Doel: 57,0 kg. Afgevallen: 2 kg Bloempjeroos: 64,5 kg. Doel: 60,0 kg. Afgevallen: 2,5 kg Suus1983: 81,5 kg. Doel: 72,0 kg. Afgevallen: 1,0 kg (?) Nijntje1984: 61,7 kg. Doel: 60,0 kg. Afgevallen: 4,8 kg Snoopy1979: 95,5 kg. Doel: 70,0 kg. Afgevallen: 10,6 kg Roosje24: 77,6 kg. Doel: 65,0 kg. Afgevallen: 10.4 kg Draak86: 88,0 kg. Doel: 75,0 kg. Afgevallen: 9,8 kg Fayenne : 71,5 kg. Doel 65 kg. Afgevallen : 6,5 kg Sabine1305: 70,9 kg. Doel: 60 kg. Afgevallen: 5,3 kg Zusje84: 71,8 kg. Doel: 58 kg. Afgevallen: 5,2 kg Supi: 91,5 kg. Doel: 80 kg. Afgevallen: 0,2 kg Esther1991: 81 kg. Doel: 74 kg. Afgevallen: 1 kg Mama tuttebel: 88,1 kg. Doel: 65 kg. Afgevallen 8 kg Cosy: 79 kg. Doel: 68. Afgevallen 8,3 kg Zeilbootje: 65,2 kg. Doel: 64 kg. Afgevallen: 1,8 kg MissyM: 84 kg Doel: 68kg afgevallen 9,5kg
Heb mijzelf even op het lijstje gezet! Welkom Dolce! Hoe is het nu Sdonya? Met de ongemakken? Sabine, soms is er ineens een halve kilo af op de weegschaal he! Hoop houden! We gaan naar het Noord-Oosten van Frankrijk Zeilbootje, via topictravel een leuk huisje gehuurd met de familie! Hier de afgelopen week niks afgevallen.. en ja ik doe écht mijn best! Maar zo gaat het steeds, dan val ik een week niks af en op de weeg dag ben ik dan ineens een halve kilo lichter (of de dag daarna). Morgen is mijn weegdag (elke dinsdag) dus ik hoop dat ik morgen in iedergeval minder weeg dan vorige keer (74,5). Nog 4,5 kilo voor ik weer op mijn voor zwangerschap gewicht ben... hopelijk pas ik dan weer een aantal kleren! Hier wel een griepje te pakken nu, al een aantal dagen koorts en hoofdpijn. Bah...
He jakkes, wat vervelend dat je niet afvalt Missym! Hopelijk valt het morgen toch mee op je weegmoment. En lekker vooruitzicht zo'n vakantie! Kan iemand mij motiveren om niet te snoepen vandaag? Ik zit al vanaf de lunch te snoepen, en dat is niet de bedoeling...
Cosy, die 2,7 kilo voor 1 juni moet lukken toch! Ik wil 2,9 op 30 mei. We gaan er voor Dolce, welkom! Missym, balen joh. Beterschap! Zeilbootje, niet doen Of koop zo'n zakje suikervrije dropjes van Klene (zijn in verschillende smaken), die helpen hier erg goed als ik echt flinke snoepdrang heb. Hier gaat het eigenlijk allemaal best goed. Zaterdag een date gehad en einde van de avond half bakje patat op, verder geen alcohol dus ik was tevreden Wel overdag iets meer/ongezonder gegeten (door de zenuwen )
Dankje Missym! Had even een baalmomentje en zat even niet zo lekker in mijn vel. Gister avond even een keertje lekker een paar chippies gegeten en vanaf vandaag weer goed bezig. Ik ga er weer voor. Volgens mij val ik een paar weken goed af, blijf ik even stil staan en val vervolgens (als het goed is) weer goed af. We gaan het zaterdag zien of er dan wel of niet wat af is. Aan de andere kant misschien maar goed ook, als het er heel snel af is zit het er meestal ook zo weer aan. Beterschap voor jou in ieder geval en hopelijk ben je morgen toch nog wat afgevallen! Succes Chiggy en Cosy, gaat jullie lukken!! En netjes gedaan hoor chiggy!! Was het een leuke date?
Herkenbaar Sabine, hier gaat dat ook zo! Die momenten van stilstaan blijven lastig vind ik. Mijn date was echt heeeel leuk! Ik hoop 'm snel weer te zien
Ja zo hebben we allemaal ons momentje toch, als je dan zo je best doet en je toch al niet lekker in je vel zit dan is het allemaal extra vervelend. En als ik dan bijvoorbeeld mijn schoonzusje zie, super slank maar wel super ongezond leven. Het is af en toe echt niet eerlijk verdeeld! Leuk!! Ben erg benieuwd!! Ga voor je duimen dat je hem snel weer ziet
Erg he, van die mensen die alles maar kunnen eten en geen gram aankomen Als ik dat zou kunnen zou ik het wel veeeeeel moeilijker vinden echt gezond te leven ben ik bang
Ja!! Ik denk dat ik dan inderdaad ook meer moeite zou hebben met gezond leven. Als je toch geen grammetje aankomt. Maar vaak zijn die dunne meiden die zo ongezond leven, van binnen niet zo gezond. Of gaan ze op latere leeftijd ineens heel erg uitzetten.
Dank jullie wel voor de lieve welkomstwoordjes . Ik ben gisteren voor de tweede keer de oefeningen gaan doen. Ik was 400g afgevallen, 64,9kg. Is natuurlijk niet veel, maar dat had ik ook niet verwacht. Het "dieet" is goed vol te houden maar het tussendoor van de snoep blijven valt me toch zwaar . Eind mei trouwt mijn zus, wat zou het toch fijn zijn om tegen dan toch een paar kilootjes kwijt te zijn. Ik heb echter geen idee van wat ik mag verwachten en wat realistisch is. Er wordt weleens gezegd van 1kg/week, maar daar hoop ik maar niet té erg op . Ik zie hier een hoop meiden die erg goed bezig zijn!!! Dikke duim en doe zo verder! Het is niet gemakkelijk en vergt heel wat karakter hè . Ik had nog 1 vraagje: ik wil ook best in zo'n lijstje opgenomen worden met Doel/Gewicht/Afgevallen. Hoe gaat dat?
Je kunt gewoon het lijstje kopiëren en plakken en dan jezelf toevoegen! Of als dat lastig is kan je het hier ook van jezelf neerzetten en dan voegt iemand je wel even toe. Ik heb vandaag weer gewerkt dus lekker gezond gegeten. Hopelijk is er zaterdag bij mijn weegmoment weer iets af . Chiggy, spannend! Misschien te prive, maar waarom zit je op een zwangerschapspagina als je aan het daten bent? Of zit er ook een kindje aan te komen?