Afvallen! Hoe doe jij het?!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door maantje85, 5 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    1 kilo per week is in het begin misschien wel te doen, maar hier gaat het allang niet zo snel meer helaas.

Zeilbootje, mag je gewoon vragen hoor ;)
    Ik ben al moeder, heb een zoontje van 4 en ben hier terechtgekomen toen ik zwanger was ;)

2. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.772
    1.363
    113
    Dat kan natuurlijk ook, niet aan gedacht! Hopelijk wordt het wat met je date. Misschien helpt het bij het afvallen? Ze zeggen dat je bij verliefdheid minder honger hebt ;).

3. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Zou wel lekker zijn dolce als je 1 kg per week kunt afvallen. Ik vraag me dan alleen wel af hoe het daarna zal gaan. Vaak als je heel snel afvalt zit het er ook heel snel weer aan.

Hier gaat het vooralsnog goed. Deze week al lekker 3 keer wezen wandelen, naast mijn half uurtje op de hometrainer. Vandaag ook nog even een wandeling maken. Woensdag maar even over geslagen, vanwege de blaren op mijn tenen. Was dinsdag ruim 8 kilometer gaan wandelen op mijn nieuwe schoenen *oops* niet zo handig.
    Ben heel erg benieuwd wat de weegschaal morgen te melden heeft :p Voor de oefeningen heb ik helaas bijna geen tijd gehad deze week, want dochterlief slaapt nog maar 2 keer per dag. Ach ja daarentegen extra beweging door de wandelingen dus dat is ook al wat.

En chiggy heb je nog wat van je date gehoord?

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    M'n date en ik bellen elke dag! Eergister bijna 2 uur, gister een uur, vandaag ook al een paar keer... haha!

Hier gaat het ook lekker. Was vanmorgen 69,5 kilo dus weer iets er af! :D Ik ga wel vanavond of morgen een dagje naar m'n moeder en ze stopt ons graag vol met ongezond (en lekker :p) voedsel. Ga m'n best doen daar niet aan toe te geven!
    Ben benieuwd wat jouw weegschaal morgen zegt Sabine, maar zo te lezen gaat het bij jou ook lekker.

5. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Leuk!!! Dus de klik is er in ieder geval zeker!!

Kijk dat is mooi, altijd lekker als er weer wat vanaf is.
    Aan de beweging zal het in ieder geval niet liggen hier ;)
    En aan het eten ook niet, heb de hele week netjes gedaan.
    Alleen een paar chipjes 's avonds, omdat het bakje op de bank stond. Kan me tegenwoordig gelukkig wel inhouden en het bij een paar laten :)

6. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Nou ik weet niet wat mijn weegschaal vorige week had... Maar... ik ben deze week 1,5kg afgevallen :O 64,1kg dus eindelijk onder die 65kg :D Nog 2,1kg voor ik mijn eerste tussendoel heb bereikt. Daarna door voor de 60kg :D Oefeningen deze week bijna niet gedaan, omdat ik tijd te kort kwam. Wil eerst mijn gewicht op het goede punt hebben en ga daarna tijd vrij maken/houden om de oefeningen te doen voor de delen waar ik dan nog niet tevreden over ben. Zal voornamelijk buikspieroefeningen zijn.

Wondertjeinmaak: 74.1 kg. Doel: 60,0 kg. Afgevallen: 5.8 kg
    Alizee: 62,0 kg. Doel: 57,0 kg. Afgevallen: 2 kg
    Bloempjeroos: 64,5 kg. Doel: 60,0 kg. Afgevallen: 2,5 kg
    Suus1983: 81,5 kg. Doel: 72,0 kg. Afgevallen: 1,0 kg (?)
    Nijntje1984: 61,7 kg. Doel: 60,0 kg. Afgevallen: 4,8 kg
    Snoopy1979: 95,5 kg. Doel: 70,0 kg. Afgevallen: 10,6 kg
    Roosje24: 77,6 kg. Doel: 65,0 kg. Afgevallen: 10.4 kg
    Draak86: 88,0 kg. Doel: 75,0 kg. Afgevallen: 9,8 kg
    Fayenne : 71,5 kg. Doel 65 kg. Afgevallen : 6,5 kg
    Sabine1305: 70,9 kg. Doel: 60 kg. Afgevallen: 6,8 kg
    Zusje84: 71,8 kg. Doel: 58 kg. Afgevallen: 5,2 kg
    Supi: 91,5 kg. Doel: 80 kg. Afgevallen: 0,2 kg
    Esther1991: 81 kg. Doel: 74 kg. Afgevallen: 1 kg
    Mama tuttebel: 88,1 kg. Doel: 65 kg. Afgevallen 8 kg
    Cosy: 79 kg. Doel: 68. Afgevallen 8,3 kg
    Zeilbootje: 65,2 kg. Doel: 64 kg. Afgevallen: 1,8 kg
    MissyM: 84 kg Doel: 68kg afgevallen 9,5kg

7. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.772
    1.363
    113
    Wat fijn Chiggy dat het zo goed gaat tussen jou en je date! Gaan jullie ook weer afspreken? Knap dat je zo lang kunt bellen, dan heb je vast veel om over te praten :).

Sabine, wauw, goed dat je zoveel bent afgevallen!

Hier stond de weegschaal helaas op hetzelfde als vorige week. Ik had van de week een cake gekregen en je raad het al... Toen ml thuiskwam was er nog maar 1 plakje over. Dat zal vast niet goed zijn geweest voor de lijn ;).

8. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Ik denk inderdaad niet dat dat zo goed is voor de lijn ;) extra goede reden om er de aankomende week lekker voor te gaan! :)

9. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Spannend Chiggy! Wat leuk dat jullie een (telefonische) klik hebben :)
    Sabine, wat goed zeg!! Gefeliciteerd!
    Zeilbootje, das jammer maar er is ook niets bij toch? Volgende week beter ;)
    Hier een hele drukke week gehad en ondanks het pakje sinaasappel schillen met chococoating toch weer een nieuw getal op de weegschaal: 70.2 :)
    Op naar de 69 :D

10. SDonya

SDonya Niet meer actief

Even snel een zwaai van mij! :)

Ik lees mee maar heb het een beetje druk! Ik kom snel weer even reageren op iedereen!

11. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.772
    1.363
    113
    Nieuwe week, nieuwe kansen. Gisteren een oranje tompouce gegeten, maar verder heb ik me aardig kunnen beheersen. Ik moet er even flink tegenaan deze week, wil namelijk graag onder de 65 kg komen! Wie doet er mee?

12. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    Sorry, ben een tijdje niet geweest....
    Druk, druk, druk.

Ik zie dat een aantal een mooie dalende lijn hebben op de weegschaal? Mag ik ook jullie weegschaal? Ik blijf maar tussen de 66,9-67,2 hangen.

Nu moet ik wel zeggen dat ik vandaag een enorme snaaidag heb. En tsja, dat is ook niet echt goed voor de lijn....

13. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Zeilbootje, ik wil wel meedoen :) heb ook twee tompoezen op het afgelopen weekend :)
    Vandaag dik een uur pilates gedaan en 30 minuten gefietst, hopelijk is de schade dan beperkt als ik weer op de weegschaal sta.

Zusje, weer zwanger! Al kan ik me voorstellen dat je nog niet gelijk staat te springen wil ik je toch voorzichtig feliciteren :) hopelijk gaat het deze keer beter!
    Op zich is rond de 67 niet slecht toch? Weet niet hoe lang je bent/ wat je bmi is?
    Kan me voorstellen dat streng lijnen bij een beginnende zwangerschap niet heel gemakkelijk/ handig is.

14. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Hoi hoi! Hier ook een paar drukke dagen gehad en een beetje onregelmatig gegeten. Vanaf vandaag allemaal weer normaal.
    Gister woog ik 69,3 kilo dus weer een beetje er af :D

15. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Dat is wel lekker chiggy dat er toch weer wat vanaf is :)
    Hier gaat alles goed, weer lekker iedere dag een half uurtje op de hometrainer en een flinke wandeling.
    Morgen het weer maar even afwachten of we weer kunnen wandelen.
    Dochterlief is een beetje van slag af, waarschijnlijk door het sprongetje/tandjes, dus zijn de wandelingen extra fijn!

16. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.772
    1.363
    113
    Wat knap dat je elke dag een half uur op de hometrainer gaat! Ik zoek eigenlijk nog een soort sportprogramma om thuis te doen, soms hoor je wel van die filmpjes op facebook enzo. Iemand een goed idee? Vind het vooral lastig volhouden ;)

17. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Zodra mijn dochter naar bed gaat voor haar eerste slaapje spring ik meteen op de hometrainer. Dat is het enige slaapje waarbij ik zeker weet dat ze langer dan 30 minuten slaapt. Anders komt er vaak niks meer van. Ik kan je helaas niet helpen bij de zoektocht naar filmpjes.

18. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    30 days shred van Jillian Michaels is wel fijn om mee te beginnen vind ik. Het volhouden is idd het lastigste!

19. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    ik kom je achterna hoor! zit eindelijk onder de 70 kg :cool:, een historisch moment (al zeg ik het zelf)
    Hoe is het met je "date" nog veel aan het bellen?

20. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Als je op zoek bent naar bootcamp/ cardio tips kan ik je niet helpen. Ik zit zelf meer in de pilates hoek ;)
    ik ben begonnen met de blogilates van Cassey Ho (https://www.youtube.com/user/blogilates) en een andere voor beginners (https://www.youtube.com/watch?v=2GEjVdP2YGk)
    momenteel doe ik meer intermediate oefeningen van winsor pilates en eigenlijk alles wat ik op youtube kan vinden wat langer dan 20 minuten duurt :p

Deel Deze Pagina