Zo, ik heb net level 2 van de 30 day shred gedaan. Helemaal kapot . Vanmorgen weer gewogen, maar geen verschil. Wel in buikomvang, ik ben van 93 cm naar 90 cm gegaan! Ik ga ook op de calorieën letten. Maar omdat ik nog borstvoeding geef wil ik niet al te weinig eten, dat schijnt niet goed te zijn. Ik hoop zo rond de 1800 uit te komen. Dan eet ik toch net iets minder, maar niet extreem weinig.
Level 2 vond ik ook best ff een overgang toen haha. Wel goed dat je bij je buik al 3 cm kwijt bent! Hier was er vanmorgen weer 300 gram af. Heb m'n motivatie volgens mij eindelijk weer volledig terug
Dames ik was er even tussenuit omdat ik op vakantie was en dan doe ik niet aan diëten! We zijn vandaag weer terug gekomen dus ik ga weer starten... Zometeen weer even boodschappen doen en alleen gezonde dingen kopen! Ben volgens mij behoorlijk aangekomen de afgelopen week Iedereen is goed bezig las ik snel dus extra motiverend voor mij weer! 😁
Welkom terug SDonya! Hopelijk heb je een leuke vakantie gehad en valt de schade op de weegschaal toch een beetje mee
Dat is wel lekker zeilbootje dat je wat je buikomvang kwijt bent! Leuke vakantie gehad? Sdonya Nou mijn cyclus is weer op gang. Dus ik heb zo'n vermoeden dat ik daarom zo'n lekkere trek had de afgelopen dagen. Alleen helaas de hoofdpijn doet weer net zo hard mee. Gisteren wel een half uur gefietst en vandaag en half uur gefietst en 80 minuten gewandeld met de kleine meid. Dus zijn weer lekker op weg.
@Sabine, is dat voor het eerst sinds de bevalling? Ik ben nog niet ongesteld geweest dus ben erg benieuwd wanneer dat gaat komen. De afgelopen week dacht ik het steeds, omdat ik de bekende buik krampen had, maar toch nog niks. Sdonya, leuke vakantie gehad? Chiggy, goed zo! Nu volhouden! Dat zeg ik ook steeds tegen mezelf haha .
Ja was voor mij voor het eerst sinds de bevalling. Heb tot 3 maanden borstvoeding gegeven en tot 5 maanden gekolfd. Daarna heeft het dus nog 2 maanden geduurd voor het op gang kwam. Je mag geloof ik na het stoppen met de borstvoeding nog 3 maanden wachten om te zien of het op gang komt. Als het dan niet op gang is gekomen is het aan te raden om een huisarts te raadplegen. Aangezien ik ook erg bezig ben met afvallen had ik wel verwacht dat het wat langer uit zou blijven, maar helaas moet er nu echt weer aan geloven hihi ach wel zo makkelijk voor als we voor een tweede willen proberen, dat je een cyclus hebt waaraan je kan zien hoe of wat.
Goedemorgen! Hier was er weer 300 gram af vanmorgen Ik hoop er voor volgende week zaterdag nog een kilo af te hebben
Ja was erg leuk! Ik heb mij vanochtend gewogen en ik ben bijna een kilo aangekomen. Ik menstrueer wel op het moment dus hopelijk is die extra kilo ook gedeeltelijk daarvan. Ik weeg nu dus 58.5 Gisteravond boodschappen gehaald waarvan voornamelijk groentes dus ik kan in elk geval niet de fout ingaan thuis Herkenbaar die lekkere trek voor en tijdens de menstruatie Sabine! Ik had er vorige week ook erge last van! Goed dat je weer goed op weg bent. Chiggy, wat goed! altijd leuk om te zien vroeg in de ochtend
Gaat de goede kant op Chiggy! Dat valt nog wel mee toch, 1 kg aangekomen op de vakantie, ik was volgens mij toen ook zoiets aangekomen. En ach als je het maar naar je zin heb gehad dat is belangrijker!! Ik wou dat ik dat kon zeggen dat ik 58,5 woog :O Ik ben ook erg benieuwd of de menstruatie zaterdag nog mee werkt in de weging, ik ga er maar vanuit dat ik aangekomen ben en dan kan het alleen maar mee vallen toch Nog twee dagen en dan zullen we het zien. Ik weet nu alleen wel waarom ik even last had van een plotselinge mood swing, ernstig vermoeid en een menstruatie op komst is geen goede combo
SDonya, fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad! Wij gaan dit weekend naar Texel, zo'n zin in! Maar mijn man zit weer met z'n rug, vannacht naar de huisartsenpost geweest, vandaag bloedprikken en foto, hoop dat het op zich meevalt en we kunnen gaan... Sabine, ah verklaart een hoop! Ik werd met 8,5 maand weer ongesteld, maar gaf toen nog wel borstvoeding. Zeilbootje, als je 1,5 jaar borstvoeding zou geven zou het best kunnen dat je niet ongesteld wordt die 1,5 jaar en dat is dan geen probleem. Ik vond het wel enigszins irritant dat ik eigenlijk zo snel al ongesteld werd, aan de andere kant heel fijn omdat ik voor de zwangerschap van de oudste geen cyclus had. Van de jongste ben ik zonder hulp van het ziekenhuis zwanger geworden omdat ik dus opeens wel een cyclus had Chiggy fijn weer wat eraf! Iedereen is weer goed bezig hier geloof ik! Ik ook, gelukkig! En vandaag was het eindelijk weer eens lekker fietsweer . Ik moet alleen wel uitkijken dat ik niet ga emotie-eten als er echt wat met mijn man aan de hand is... en als we wel weggaan opletten met eten en niet denken 'lekker eten en snoepen wan het is vakantie!' Haha en inderdaad zeilbootje, en nu volhouden! En zelf ook doen
Een vriendin van mij gaf ook borstvoeding maar werd 7 weken na de bevalling al gewoon weer ongesteld, dus wat dat te gaat hebben we nog geluk gehad dat hij bij ons pas na 7 maanden en later op gang is gekomen Hopelijk valt het allemaal mee en is er niets ernstig aan de hand met je man!! Ik zal voor jullie duimen. En hopelijk kan het weekendje weg wel door gaan, er even lekker tussen uit zal ook wel fijn zijn.
Haha ja we hebben dan inderdaad geluk gehad! Nadeel was bij mij dat het in de vakantie gebeurde en had natuurlijk niets bij me, want ja, ik werd voor de bevalling ook niet ongesteld. Maar heb me prima gered toen met franse tampons Mijn man krijgt de uitslag begin van de middag, hoop ook echt dat het meevalt. Ze denken aan een spier die overbelast is, maar vannacht had hij zo'n pijn, ik vroeg ook aan hem, is het misschien niet iets anders? Maar hij voelt echt die spier en de huisarts vannacht ook. Maar goed hoop dat het dus een kwestie van uitsluiten is en we morgen gewoon lekker weggaan! Hij zegt zelf, of ik nou thuis pijn heb of lekker relaxed op vakantie. Belangrijkste is dat hij veel kan lopen en kan zitten of liggen wanneer hij wil, dus dat komt wel goed. Hij mag niet rijden, want hij zit weer aan de diazepam, maar goed, die 2,5 uur naar Texel is prima te doen voor mij natuurlijk en op het eiland zelf valt er niet zoveel te rijden Maar goed, heb er wel een beetje buikpijn van, hoop snel op een goede uitslag!
Zo, net terug van een lange wandeling. 9,5km gewandeld met de kleine. Zij heeft heerlijk geslapen en ik heb weer heerlijk in de zon gelopen. Laat je het ons weten snoopy hoe het afloopt? Ook al is het uitsluiten is het wel fijn om te weten dat het echt niets anders is.
Alsof het in de lucht hangt... Vanmorgen ongesteld geworden voor 't eerst sinds de bevalling! Op zich vind ik het wel fijn, want we willen graag rond augustus gaan proberen voor een tweede, maar dan moet ik natuurlijk wel weer een cyclus hebben . Weten jullie hoe het zit met je gewicht? Ben je als je ongesteld bent zwaarder of juist daar vlak voor? Heb me al een halve week niet gewogen dus ben benieuwd wat de weegschaal morgen zegt . Sterkte Snoopy, hopelijk snel een goede uitslag voor je man!
Dat is wel heel toevallig zeilbootje! Wij willen rond de eerste verjaardag van onze dochter ook weer gaan proberen voor een tweede dus ik vind het inderdaad ook wel heel fijn dat het nu weer op gang is gekomen. Is toch een stuk makkelijker als je een cyclus hebt. Ik heb geen idee hoe het zit met het gewicht. Ik heb morgen mijn weegdag en dan is het 1,5 week geleden dat ik heb gewogen. Mijn man zei al, sla lekker een keertje over en weeg volgende week pas als je niet meer ongesteld ben. Maarja ik heb nu 1,5 week niet gewogen en ben wel heel nieuwsgierig naar wat de schade is van vorige week.
De röntgenfoto van mijn man was gelukkig goed, maar ze hebben alleen naar zijn hart en longen gekeken. Jammer dat ze niet ook even naar zijn wervels hebben gekeken. Maar waarschijnlijk is het toch een verkrampte spier in zijn rug. Hij is nu naar de huisarts, even advies inwinnen en vragen om extra pijnstilling. Of we naar Texel gaan weten we nog steeds niet, alles staat wel zo goed als klaar alleen de kleding wacht ik nog even mee. We zullen zien. Wel heel sneu voor de kinderen, als ze uit school komen weten ze pas of we weggaan (gaan dan ook meteen weg, dus hun spulletjes die mee moeten hebben ze al wel klaargelegd) of dat we dit weekend thuis blijven... had er zelf ook zo'n zin in, maar ja. De jongste vraagt telkens aan papa: en gaan we? Zo sneu... het ergste vind ik nog dat het bijna over was, en na een dag werken weer helemaal terug bij af, erger nog. Hij heeft gisteren wel heel weinig bewogen en daar was ik wel een beetje boos over, want dat is niet goed. Hij heeft nu naar de huisarts gewandeld en dat ging goed, is een half uurtje lopen. Ben benieuwd welk advies de huisarts geeft, gaan of niet gaan of zelf bepalen...
Gelukkig is daar niets uit gekomen. Nu maar hopen dat het snel weer beter gaat met je man!! Beterschap en hopelijk krijgt hij een goede pijnstiller en kunnen jullie alsnog een weekendje weg