Dank je Sabine! Het zijn ook echt schatjes Hebben jullie ook problemen met het toevoegen van nieuwe producten in my fitness pal? Als ik iets nieuws wil opzoeken geeft hij een error aan. Gisteren een update gehad volgens mij.
Snoopy, dat ziet er heerlijk uit, die vakantiefoto's. Krijg gelijk zin in de zomer als ik dat mooie weer zo zie en dat strand! Ik ga morgenochtend maar weer eens wegen, eens even zien of ik nog wat ben afgevallen de laatste tijd .
@Sabine1315 aan crash dieet doe ik niet meer hoor, wel eens geprobeerd maar het was niets voor mij, ik gaf na 2 dagen honger leiden al op ha ha. Ik probeer idd mijn levensstijl voorgoed te veranderen, door gezonder te eten, met regelmat, meer water drinken en elke dag bewegen, tot nu toe lukt het aardig, ik val niet af maar mijn lichaam is zeker veranderd. @Snoopy wat is het mooi daar op Texel! En zo te zien hebben jullie meisjes het naar hun zin...leuke meiden heb je!
Dan ben je al super goed bezig toch, Alizee, en het is ook wel fijn dat je wel merkt dat je lichaam veranderd. Alleen kilo's kwijt raken is ook niet alles. Vanmorgen even stiekem tussendoor op de weegschaal gaan staan, 63kg rond, dus nog niet echt wat kwijt. Nog even hard mijn best doen om zaterdag wel echt weer wat kwijt te zijn
Succes Sabine! En Alizee, wat goed dat je je hele levensstijl aanpast. Vind ik namelijk nog niet meevallen!
Hallo Dames, Gisteren weer gewogen en de weegschaal had genade 62,3kg dus ik ben weer wat afgevallen Inmiddels staat de teller al op 8,6kg kwijt Volgende week hopelijk die 61 weer in beeld. Ik wil nu wel wat meer focus gaan leggen op oefeningen, want die verslonsen iedere keer. Weer de squads en buikspieroefeningen goed gaan oppakken. Ik denk dat ik ma/wo/vr ga fietsen en wandelen (als het weer het toelaat) en op di/do/za oefeningen doen en wandelen (als het weer het toelaat). Dan hou ik de zondag vrij om mijn lichaam de tijd te geven te herstellen. Hoe gaat het bij jullie? Ook goede/leuke resultaten behaalt? Wondertjeinmaak: 74.1 kg. Doel: 60,0 kg. Afgevallen: 5.8 kg Alizee: 62,0 kg. Doel: 57,0 kg. Afgevallen: 3 kg Bloempjeroos: 64,5 kg. Doel: 60,0 kg. Afgevallen: 2,5 kg Suus1983: 81,5 kg. Doel: 72,0 kg. Afgevallen: 1,0 kg (?) Nijntje1984: 61,7 kg. Doel: 60,0 kg. Afgevallen: 4,8 kg Snoopy1979: 95,5 kg. Doel: 70,0 kg. Afgevallen: 10,6 kg Roosje24: 77,6 kg. Doel: 65,0 kg. Afgevallen: 10.4 kg Draak86: 88,0 kg. Doel: 75,0 kg. Afgevallen: 9,8 kg Fayenne : 71,5 kg. Doel 65 kg. Afgevallen : 6,5 kg Sabine1305: 70,9 kg. Doel: 60 kg. Afgevallen: 8,6 kg Zusje84: 71,8 kg. Doel: 58 kg. Afgevallen: 5,2 kg Supi: 91,5 kg. Doel: 80 kg. Afgevallen: 0,2 kg Esther1991: 81 kg. Doel: 74 kg. Afgevallen: 1 kg Mama tuttebel: 88,1 kg. Doel: 65 kg. Afgevallen 8 kg Cosy: 79 kg. Doel: 68. Afgevallen 9.2 kg Zeilbootje: 67 kg. Doel: 64 kg. Afgevallen: 1,8 kg MissyM: 84 kg Doel: 68kg afgevallen 9,5kg
Ik heb mezelf gister gewogen en zat op 64! Dus eigenlijk mijn eerste doel al gehaald. Wil mijn doel nu bijstellen naar 62 kg, want dat woog ik voor de zwangerschap. Sabine, succes weer. Lastig om vol te houden dat sporten en bewegen. Maar fijn dat er weer wat af was
Ik blijf hier al weken hangen.. Val soms af, maar op andere dagen weeg ik weer een kilo zwaarder... Word er moe van! Vandaag de teugels nog maar strakker aangetrokken.. Ontbeten met een groene smoothie van spinazie en mango. Als lunch spinazie/linzencurry tussendoor een gekookt ei en tomaat/komkommer/feta En vanavond nog geen idee... (eet bij mijn moeder, daarna avond4daagse lopen) Vind het gewoon écht niet leuk! Ik wil nog zeker 6 kilo afvallen, maar het lukt gewoon niet terwijl ik echt mijn best doe. Vanmorgen woog ik 74. Nu 10 kilo af sinds december/januari..... Terwijl ik dinsdag 73,2 woog... Morgen is officiële weegdag..
Het bewegen vind ik niet lastig vol te houden, de specifieke oefeningen wel. Om de een of andere reden hou ik dat even vol en dan vergeet ik het een keer of komt het er niet van en dan is het meteen weer over. Dus vandaar dat ik mezelf nu vaste dagen geef waarop ik het wil doen zodat het hopelijk beter vol te houden is. Dat is echt balen missym, kan me heel goed voorstellen dat je er helemaal moedeloos van wordt. Sport je er ook nog naast of let je alleen op de voeding? Hopelijk weeg je morgen weer wat minder dan vorige week dinsdag.
Ik probeer 3x per week een uur te lopen en minimaal 15-20 minuten per dag oefeningen te doen. Op vrije dagen is dit meer... Verder let ik dus vooral op wat ik eet.. Maar het gaat zo verdomd traag
Ok, dan zou je toch wel mogen verwachten dat je ook afvalt, zo te lezen ben je goed bezig. Dan is het helemaal balen als je zo lang stil blijft staan...
Heb nieuws over mijn man, vandaag had hij een mri en de pijn in zijn rug wordt veroorzaakt door een ontsteking. Ze gaven nu aan 6 weken in het ziekenhuis aan een infuus . Eventueel wel met infuus naar huis ofzo maar was niet helemaal duidelijk hoe of wat. Morgen wordt hij opgenomen en dan weten we hopelijk meer... Hier ging het op zich wel goed met eten, maar had al weinig puf omdat ik alles in huis moest doen de afgelopen weken. En straks dus ook echt alleen thuis met de kinderen, natuurlijk op bezoek bij papa en ook nog gewoon werken. Pfff pittig en weet niet of ik het goed eten vol ga houden.... ben toch wel een emotie eter maar kan 2 kanten op gaan. Vandaag ging in ieder geval goed, totaal geen eetlust meer na het nieuws
Ah Snoopy wat vervelend, dikke knuffel voor jou! Hopelijk wordt jouw man snel beter... Hier gaat het redelijk, niet meer afgevallen helaas maar ik doe mijn best om niet te snoepen en gezonde dingen te eten en dat gaat goed. Alleen 2 l water drinken per dag blijft een enorme uitdaging, ik vergeet het steeds en ik vind het niet lekker.
Jeetje snoopy heftig hoor! Wel fijn dat ze eindelijk de oorzaak weten maar 6 weken opgenomen worden :O Dat is nogal wat. Heel veel sterkte de aankomende weken en zet hem op hè!
Missym: balen dat je zo je best doet en het er dan niet af gaat. Hoe stond je er vandaag voor? Snoopy: 6 weken? Dat is wel heel lang. Maar met zoveel pijn leven gaat natuurlijk ook niet. Sterkte er mee!
Jee Snoopy! Wat ontzettend naar Hier vanmorgen 73,4... in 2 weken tijd dus 400 gram afgevallen.. Maar goed, ben er nu dus 11 kwijt vanaf dec/jan.. Zal nu wel langzamer gaan omdat het de laatste kilo's zijn?! Denk wel steeds vaker na over dieet shakes.. 2x per dag vervangen. Zou zo fijn zijn als ik mijn eigen zomerkleding pas voor de vakantie (30 juli).
Toch iets eraf, dat is ook wel fijn toch. Beter dan er weer iets bij. Denk inderdaad wel dat het afvallen moeizamer gaat als je eenmaal weer een beetje in de buurt van je "normale" gewicht zit. Met speciale diëten en shakes enzo vraag ik me altijd af hoe het gaat als je ermee stopt, het is natuurlijk heerlijk als je daardoor wat extra afvalt maar als dat er dan ook zo weer aan zit schiet je er eigenlijk niks mee op. Met het aanpassen van je levensstijl val je af en blijf je denk ik ook makkelijker op gewicht.
Helemaal mee eens! Ik heb ook de lange weg gekozen door mijn etensstijl aan te passen en constant te bewegen en ik merk nu na twee maanden verschil. Ik hoop over een jaar echt happy te zijn met mijn lichaam, ik ga in ieder geval mee door, hopelijk voor altijd.
Ik ben nu alweer 2 weken bezig en ben in totaal 1,9 kg afgevallen. Ik moet wel afleren met elke dag op de weegschaal gaan staan want daar maak ik mezelf echt gek mee. Dan ben ik ineens weer een kg zwaarder en de volgende dag weer 500 gram lichter. Ik moet gewoon aanhouden om alleen op de donderdag op de weegschaal te gaan staan. Ik ben donderdag 21 Mei begonnen en woog toen 96,6 kg, verleden week donderdag de 28ste woog ik 95,1 kg en afgelopen donderdag de 4de woog ik 94,7 kg. Ben afgelopen donderdag ook nog eens gestopt met roken omdat ik er genoeg van had dus moet nu dubbel zo consequent zijn wat niet erg gemakkelijk is maar goed! Nog 10 kg kwijt, dan zit ik op mijn gewicht wat ik voor de zwangerschap had maar ik wil 15 kg kwijt, dan zit ik op een gezond BMI want ben 1,78 m en 79 kg is eigenlijk het maximale wat ik moet wegen om nog net een gezond BMI te hebben.