Goede bezig Drieka, en succes met het stopen met roken! Hier weer wat aangekomen. Afgelopen week een beetje stout geweest en eigenlijk iedere avond wel weer wat chippies meegegeten met mijn man. Weeg nu 62,7kg dus er is 400gram bij. Heb een bakje champignons in huis gehaald om 's avonds wat te pakken als ik trek heb. A.s. maandag weer uit eten om te vieren dat we alweer 4 jaar zijn getrouwd en 8 jaar samen zijn. Daarna is het voorlopig weer even over met de verjaardagen en avondjes uit. Eind juni nog een verjaardag van het zoontje van een vriendin, maar dat is overdag dus dat zal een bakkie koffie zijn en misschien een stukje taart. Dus dat is nog wel te overzien. Vandaag weer mijn oefeningen gedaan, dus deze week netjes de di/do/za oefeningen vol gehouden. Kijk het nog even een weekje aan wat er gebeurd als ik niet iedere dag een half uur op de home trainer zit, zonder snoepen , of ik dan nog wel af val. Mijn ideaal beeld is om weer terug te gaan naar 58kg, dat woog ik ook weer na een jaar intensief trainen op de sportschool voor onze bruiloft. Maar 60-62kg vind ik ook een mooi gewicht dus wil mezelf niet verplichten om tot de 58 door te zetten. Denk dat het ook heel moeilijk gaat zijn om dan ook daadwerkelijk op dat gewicht te blijven.
Excuses voor mijn lange afwezigheid. Maar ik ben juf en het zijn nu nogal hectische tijden. Vorige week begonnen met buikspieroefeningen. 5 dagen spierpijn gehad :S Maar afgelopen zondag vergat ik het al weer in alle drukte. Helaas blijft de weegschaal stabiel tussen de 67 en 68 kg. Beetje jammer. Had deze week de avondvierdaagse willen lopen, maar dat zit er door de drukte ook niet in.... Geloof dat jullie allemaal vrij goed gaan toch?
Ik zit nu alweer 2 weken op 64 kg. Hoop dat ik toch nog wat afval binnenkort. Dus ik ga niet zo goed als sommige anderen!
Goede morgen dames! Wat is het rustig hier... @Snoopy hoe is het met jouw man? Is hij nog steeds in het ziekenhuis? Hopelijk is hij snel hersteld, van harte beterschap! @zusje84 wat voor buikoefeningen doe je en hoeveel? Ik doe van die oefeningen via YouTube, zo'n filmpje van 10 minuten, werkt echt goed, helaas is mijn buikje nog steeds niet weg, ik vraag mij af of het ooit weer plat zal worden.. Ik ben ook niet afgevallen helaas, juist aangekomen, terwijl ik niet super veel heb gegeten, erg frustrerend vind ik dat, zeker nu dat het zo mooi weer is ineens. Ik heb afgelopen weekend al mijn zomer kleding gepast, de helft pas ik niet meer, niet alleen door de extra paar kg maar ook door de borstvoeding. Ik hoop binnenkort te kunnen stopen met bv...Dus ik moet hoognodig gaan shoppen, maar over een maandje is uitverkoop, dus ik wacht nog even. Ik ben erg blij dat we pas in het najaar op vakantie gaan, ik voel mij niet zo prettig in een bikini nu
Ik doe ook oefeningen van youtube. Ik heb een aantal van die korte oefeningen bekeken en gekeken wat ik mezelf wel zie doen. Ik doe nu 4 oefeningen van ieder 1 minuut. Dat hoop ik uit te kunnen breiden naar 7 minuten ofzo, maar dat redt ik nu nog niet. Ik herken dat wel hoor, van je kleren en bikini. Wij zitten helaas door de crisis nogal krap, dus ik kan niet gaan shoppen. Dat was voor mij ook reden om af te willen vallen. Met de bikini kan ik wel een knop om zetten. Als je ziet wat er allemaal in bikini rondloopt.... Als zij het mogen/doen/kunnen, dan ik zeker! Dat houd ik mij maar voor. hahaha. En zo lang manlief mij nog geen aangespoelde walrus noemt, zit ik binnen de tolerantiegrens.
heb even een mini zpvrije break gehouden maar ondertussen natuurlijk wel doorgegaan met afvallen en ik ben er!! Ik mag dus van de lijst af en ga genieten van de vakantie. Jullie nog heel erg veel succes met afvallen, gewoon stug volhouden dan komt het vast goed
Goed zo cosy! Hier gaat t redelijk.. Ik val af, maar nog maar 2-300 gram per week! Zucht! Nu in totaal sinds januari 12 kilo kwijt. Dat klinkt dan wel weer als veel. Gaan nog even door, nog 4,5 kilo!
Super Cosy!! Veel plezier op je welverdiende vakantie en lekker van genieten! Heb je van de lijst afgehaald. Zeilbootje, balen dat je maar blijft hangen, is er nu inmiddels weer wat vanaf? MissyM, weet precies hoe je je voelt wanneer er iedere keer maar 2a300 gram af is terwijl je wel zo goed je best doet. Maar er gaat tenminste wel wat. Beter dan aankomen of stilstaan. Dus volhouden! En dan komt het helemaal goed. Snoopy, hoe gaat het nu met jullie? Ligt je man nog in het ziekenhuis? Lijkt me wel zwaar hoor om voor alles te zorgen, het huishouden, de kids, je werk. Het weekje niet snoepen heeft goed gewerkt. Weeg nu 61,7kg dus ben ook bijna op mijn doel. Heb mijn oefeningen netjes gedaan, alleen het fietsen wat minder, in verband met de erge warmte hier in huis. Wel lekker gewandeld. Wondertjeinmaak: 74.1 kg. Doel: 60,0 kg. Afgevallen: 5.8 kg Alizee: 62,0 kg. Doel: 57,0 kg. Afgevallen: 3 kg Bloempjeroos: 64,5 kg. Doel: 60,0 kg. Afgevallen: 2,5 kg Suus1983: 81,5 kg. Doel: 72,0 kg. Afgevallen: 1,0 kg (?) Nijntje1984: 61,7 kg. Doel: 60,0 kg. Afgevallen: 4,8 kg Snoopy1979: 95,5 kg. Doel: 70,0 kg. Afgevallen: 10,6 kg Roosje24: 77,6 kg. Doel: 65,0 kg. Afgevallen: 10.4 kg Draak86: 88,0 kg. Doel: 75,0 kg. Afgevallen: 9,8 kg Fayenne : 71,5 kg. Doel 65 kg. Afgevallen : 6,5 kg Sabine1305: 70,9 kg. Doel: 60 kg. Afgevallen: 9,2 kg Zusje84: 71,8 kg. Doel: 58 kg. Afgevallen: 5,2 kg Supi: 91,5 kg. Doel: 80 kg. Afgevallen: 0,2 kg Esther1991: 81 kg. Doel: 74 kg. Afgevallen: 1 kg Mama tuttebel: 88,1 kg. Doel: 65 kg. Afgevallen 8 kg Zeilbootje: 67 kg. Doel: 64 kg. Afgevallen: 1,8 kg MissyM: 84 kg Doel: 68kg afgevallen 9,5kg
Ben even helemaal niet bezig met lijnen, maar wel gewogen gisteren en niet aangekomen dus dat is prima . Ik fiets veel minder en sport al helemaal niet, maar ben wel veel bezig met huishouden enzo en de kinderen. Mijn man ligt nu 1,5 week in het ziekenhuis en zal er zeker nog wel 2 weken maar waarschijnlijk langer liggen. Helemaal plat op zijn rug en hij mag er ook niet uit, dat is dus heel zwaar. En ik sjees heen en weer tussen huis, werk, supermarkt en ziekenhuis. Vergeet telkens de helft dus moet vaak kleine boodschappen doen . Vorige week een flinke dip gehad en thuis gebleven van mijn werk, nog schoolreisje gehad en nu zijn de kinderen bij mijn ouders dus even bijkomen nu. Volgende week weer werken, ben benieuwd of het een beetje gaat. Vakantie ben ik mee bezig te annuleren helaas, wordt waarschijnlijk iets last minute in Nederland. Met de ontsteking in de rug van mijn man gaat het ietsjes beter, maar we zijn er nog lang niet. Bloedwaarden worden wel beter. Volgende week valt er een antibiotica weg, hoop dat dat geen problemen geeft want we lijken net een beetje op weg naar herstel.
Ik kan me heel goed voorstellen dat afvallen wel even het laatste is waar je nu aan denkt. Respect hoe je dat allemaal doet hoor! Kan me goed voorstellen dat je helemaal gesloopt ben! Maar wel heerlijk natuurlijk dat je in ieder geval niet bent aangekomen. Hoop dat je man snel weer op de been is en weer lekker naar huis mag. Heel veel sterkte en beterschap!
Ondertussen toch al 3 kg afgevallen en ik rook nog steeds niet Moet zeggen dat ik maandag met de pil gestopt ben omdat ik die niet goed kon verdragen en heb het idee dat dat ook helpt bij het afvallen. Van hormonen kom je sneller bij en afvallen is lastiger en dat blijkt nu wel, ben 2 kg afgevallen in 3 weken en vanaf maandag ben ik dus 1 kg afgevallen en heb niks anders gedaan dan de vorige weken, heb zelfs een beetje meer gesnoept omdat ik nu de pilbloeding heb en dus zin in zoetigheid
Goed bezig Drieka! Ik ben ook weer een kilo kwijt, weeg nu 60,7kg. Dus mijn doel is bijna bereikt. En dat terwijl ik deze week minder heb bewogen. Wel netjes mijn oefeningen gedaan. Wondertjeinmaak: 74.1 kg. Doel: 60,0 kg. Afgevallen: 5.8 kg Alizee: 62,0 kg. Doel: 57,0 kg. Afgevallen: 3 kg Bloempjeroos: 64,5 kg. Doel: 60,0 kg. Afgevallen: 2,5 kg Suus1983: 81,5 kg. Doel: 72,0 kg. Afgevallen: 1,0 kg (?) Nijntje1984: 61,7 kg. Doel: 60,0 kg. Afgevallen: 4,8 kg Snoopy1979: 95,5 kg. Doel: 70,0 kg. Afgevallen: 10,6 kg Roosje24: 77,6 kg. Doel: 65,0 kg. Afgevallen: 10.4 kg Draak86: 88,0 kg. Doel: 75,0 kg. Afgevallen: 9,8 kg Fayenne : 71,5 kg. Doel 65 kg. Afgevallen : 6,5 kg Sabine1305: 70,9 kg. Doel: 60 kg. Afgevallen: 10,2 kg Zusje84: 71,8 kg. Doel: 58 kg. Afgevallen: 5,2 kg Supi: 91,5 kg. Doel: 80 kg. Afgevallen: 0,2 kg Esther1991: 81 kg. Doel: 74 kg. Afgevallen: 1 kg Mama tuttebel: 88,1 kg. Doel: 65 kg. Afgevallen 8 kg Zeilbootje: 67 kg. Doel: 64 kg. Afgevallen: 1,8 kg MissyM: 84 kg Doel: 68kg afgevallen 9,5kg
Hoi Dames, Ik kom mij even netjes afmelden. Woog gisteren 60,5kg maar heb gisteren ook een zwangerschapstest gedaan. Deze was positief dus ik stop voorlopig met afvallen. Iedereen nog heel veel succes met het afvallen! Groetjes Sabine
hallo dames, wilde ook graag mee praten met dit groepje. mag dit? ik woog vorig jaar 97.6 kilo en mijn streef gewicht is 70 kilo. op dit moment doe ik al bijna een jaar aan de sportschool en nu het zomer wordt beweeg ik ook veel meer. en ik weeg nu 83.4 kilo. maar ik kom maar niet van de laatste 10 kilo af. heeft iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? groetjes laura
Wondertjeinmaak: 74.1 kg. Doel: 60,0 kg. Afgevallen: 5.8 kg Alizee: 62,0 kg. Doel: 57,0 kg. Afgevallen: 3 kg Bloempjeroos: 64,5 kg. Doel: 60,0 kg. Afgevallen: 2,5 kg Suus1983: 81,5 kg. Doel: 72,0 kg. Afgevallen: 1,0 kg (?) Nijntje1984: 61,7 kg. Doel: 60,0 kg. Afgevallen: 4,8 kg Snoopy1979: 95,5 kg. Doel: 70,0 kg. Afgevallen: 10,6 kg Roosje24: 77,6 kg. Doel: 65,0 kg. Afgevallen: 10.4 kg Draak86: 88,0 kg. Doel: 75,0 kg. Afgevallen: 9,8 kg Fayenne : 71,5 kg. Doel 65 kg. Afgevallen : 6,5 kg Sabine1305: 70,9 kg. Doel: 60 kg. Afgevallen: 10,2 kg Zusje84: 71,8 kg. Doel: 58 kg. Afgevallen: 5,2 kg Supi: 91,5 kg. Doel: 80 kg. Afgevallen: 0,2 kg Esther1991: 81 kg. Doel: 74 kg. Afgevallen: 1 kg Mama tuttebel: 88,1 kg. Doel: 65 kg. Afgevallen 8 kg Zeilbootje: 67 kg. Doel: 64 kg. Afgevallen: 1,8 kg MissyM: 84 kg Doel: 68kg afgevallen 12kg
Hier weer begonnen. Nu met atkins/gok/eigen variatie, omdat de laatste 4 kilo zooooo langzaam gaan! Ben maandag begonnen en as maandag weeg ik weer! Ik was overigens een halve kilo aangekomen, dus woog bij de start 74.