afvallen hoe

Discussie in 'De lounge' gestart door dobbel, 14 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    dobbel..... traplopen is ook erg goed, en je komt er geen vrachtwagens tegen.....hoop ik voor je... grijnss

2. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    die recepten van weightcare bevatte veels te weing groenten vind ik..... je moet 300 gram groenten per dag eten, meer mag! dus ik zou zeggen pas de recepten aan en gooi er meer groenten bij of een salade...

3. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    ik roerbak graag.... wintereen, uien, blije erwtjes, broccoli... noem maar op, kun je kijken welke groenten voordelig zijn....en dan lekker wat kipfilet..... en wat kruiden en ketjap... knoflook en evt sambal.... lekker met pasta rijst maar doe tegenwoordig ook wel met gekookte aardappelen.... is ook lekker.... van rijst en pasta eet ik snel te veel.....

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Gezond eten en sporten.

5. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    heb nu roerbak rijst op staan.... mjammie

Kipfilet van lidl, zakje chinese groentemix van lidl, klein potje doperwtjes en mais, kastanje campignos en rode uien...knoflook, sambal-manis en een zakje babi ketjap mix van AH..... eetsmakelijk

6. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Vaak heb je bepaalde standaard momenten op een dag dat je moeilijke momenten zijn. Probeer die te herkennen en heb een plan voor als je lekkere trek krijgt. Meditatie is ook een goede afleiding. En concentreer je op andere problemen in je leven, je noemde al de geldzorgen die jullie hebben. Kun je daarvoor een plan ontwikkelen en op papier zetten? Misschien geeft dat meer rust.

7. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Klinkt goed! Bedoel je met doperwtjes en mais de blik/pot groente? Wordt dat dan niet veel te zacht als je het nog eens roerbakt?

8. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ja, klopt inderdaad.. Dat had ik er even bij moeten zetten.. Ik gooi er ook meer groente in dan dat staat aangegeven.. Als je het hele WC programma volgt, dan mag je onbeperkt rauwkost eten over de gehele dag. Als je dat dus doet, is de groente die aangegeven staat in de recepten wel voldoende.. Doe je dit niet, dan moet je je groente aanvullen in de recepten..

9. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    In die zakjes met mix zit vaak heel veel zout. Dat kun je met mate wel nemen, maar zeker niet vaker dan 2x per week.. Tenminste, ik schrap ze zoveel mogelijk uit mijn menu ivm de hoeveelheid zout..

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik zou me aansluiten bij weightwatchers online. Werkt geweldig hier. Kost iets van 12,50 per maand.
    Is goed vol te houden en geen crachdieet.
    Voor het emotie-eten zou je het boek van judith beck kunnen nemen icm ww. Schijnt goed te werken.

En sporten kan je altijd, desnoods kan je een uur touwtje springen.

11. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    dit is zo'n roerbaksaus... die vallen wel mee denk ik, maar ind ik eet ze ook met mate hoor.... maar volgens mij zijn die zakjes met poeder erger....maar dit is een klein zakje door heel veel groenten en vlees, dus denk dat ik er niet heel veel van binnen krijg ook... het is meer voor de smaak

12. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    op het laatst toevoegen( laatst minuut)... hoeft niet meegeroerbakt...

13. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Je kunt in idergeval de fitformules van ww aanhouden:

1 drink 1,5 a 2 liter water
    2 neem 2 a 3 porties gezonde vetten
    3 neem 2 a 3 porties zuivel
    4 neem 5 porties groenten en fruit, meer mag.... kost geen punten bij WW ook fruit niet.... alleen geperst fruit wel
    5 beweeg elke dag een half uur.....

als je je hier aan houd, eet gezond en gevarieert dan heb je een gezond voedingspatroon

14. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ik had het een beetje verkeerd gelezen. Dacht dat die chinese groentemix ook zo'n zakje met gedroogde groente en poeder was zeg maar.. Bij de rijst heeft de lidl ook van die zakjes staan, dacht dat je die bedoelde, maar als ik het nu goed begrijp gaat het om een zakje met gemengde groente;)

15. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    jaja gesneden verse groenten.... hihi

16. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    miss nuke, jij voegt echt wat toe, dank haha (niet dus)

rest van de meiden thnx voor de tips, ga er zeker wat mee doen.
    litmaatschappen ergens is gewoon echt niet mogelijk, hoe graag ik ook zou willen,

iemand had me WW boeken en putenlijst beloofd, maar is nu paar maand geleden heb de hoop opgegeven dat ik het nog ga ontvangen/krijgen, wat dat zou denk ik heel goed bij me passne maar kan dat echt niet betalen.

groente groente groente, haha toch maar eens kijken dan wat betaalbaar en lekker is, en ook voor tussendoor.
    wat raden jllie dan aan.

ik lust geen appels. dat is iets wat we wel altijd hebben voor sven en mijn man. en nu hebben we bv kiwi maar ik eet dat ook niet.
    ik lust gewoon heel weinig fruit, morgen ga ik wel meloen eten daar ben ik dan wel dol op en dat is echt in de zomer vaak goed aanwezig en niet zo duur. en daar kan ik dan 3 dagen mee doen met een meloen,

rouwe wortels eten vind ik ook lekker,

ik heb de boodschapen voor deze week al in huis, budget is op om bij te kopen dus vanaf de komende boodschappen ga ik bewust boodschappen doen, manlief moet ook afvallen dat scheelt.
    (die gaat nu weer een koekje eten maar nee ik neem niets)

17. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    #37 evelien69, 15 apr 2012
    Laatst bewerkt: 15 apr 2012
    dobbel je kan gewoon op de site lezen hoe ww in zijn werk gaat ... weightwatchers.nl
    je kunt alleen niet in het dagboek daar staan de punten van hoeveel iets waard is.....maar die staan ook wel op internet even googelen.... als je wil weten hoeveel punten jij mag eten volgens ww moet je me even je leeftijd gewicht en lengte laten weten dan zal ik het even vragen aan iemand op de site.....

we hebben ook een club hier op zp.... dat heet samen staan we sterk, daar zitten een aantal ww-ers op maar ook mensen die op een andere manier afvalle... feel free to join us!

s6!

18. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    wortels zijn goedkoop, (sperzie)bonen uit blik ook.... vooral de goedkope merken.... komkommers, ijsbergsla.....koolsoorten, witte kool en rodekool.... zijn groot, je eet er vaak wel 2 keer van.... wittekool kan ook nog prima door nasi of rijst als je nog restjes hebt.... tomaten.... ik lust ze niet maar jij misschien wel?

19. mamavan2

mamavan2 Actief lid

29 jan 2011
    315
    0
    0
    Afvallen is niet makkelijk en je moet het echt willen, maar lieverd laat die light troep staan! Je zegt dat je er van aankomt als je gewoon gaat drinken, maar niets met suiker en zoetstof is gezond, aspartaam is zelfs bewezen kankerverwekkend dus zorg goed voor je lichaam, je hebt er immers maar één van...beter kun je sapjes drinken zonder die rommel erin (zitten natuurlijke suikers in dus geen geraffineerde suikers maar smaakt toch lekker zoet). Ga terug naar de natuurprodukten en je ziet dat je vanzelf afvalt. Lees het boek "100% gifvrij" maar eens, ik heb er veel baat bij momenteel. Succes, je kan het.

20. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    ja ik weet dat het slecht is, maar goed het is kiezen bij mij tussen 2 kwaden he, ik b en al eens 20 kilo afgevallen en heb toen alles geprobeert qua drankjes,

ik rook niet ik drink niet, tja dus daar kan met praten als een brugman ik stop daar niet mee,
    ook al is het goed bedoeld,

wit brood is ook kankerverwekend, en ga zo maar door kan daar niet altijd rekening mee houden, tis nu eerst zaak af te vallen want dit is ook niet goed al het vet is ron dmijn hart, (buik en borsten)

ja ik ga van de week even op de fiets naar de boer hier verderop, kijken wat die heeft en wat het kost allemaal, wortels enzo zijn inderdaad goedkoop en nog lekker ook, dussss gaat goed komen,

oja ik kan die putnen dus niet vinden he, heb al gezocht van WW dus als iemand een link heeft van de nieuweste punten en dan voor mij wil uitrekenenen hoeveel ik mag hebben

ik ben 1,68 32 jaar en 94 kilo.

Deel Deze Pagina