Een nieuw topic, omdat wij als kinderen er niet uitkomen! Situatie: moeder gaat trouwen met stiefvader, nadat ze 12,5 samen zijn. Er zijn gezamelijk 5 kinderen met aanhang. We willen met alle kinderen samen een cadeau geven tussen de 400 en 600 euro. Nu het volgende: - Ze hebben 'alles' al, en wat ze niet hebben kopen ze wel - Reizen doen ze erg vaak, moelijk om iets 'origineels' te verzinnen - Geen hobby of gezamelijke interesse waarvoor we nog iets kunnen kopen - Gelijk na de bruiloft gaan we met de hele familie op vakantie - Beide zijn in de 50 - Foto van de kinderen hebben ze al, en net de de bruiloft komt het zesde kleinkind dus moet de foto weer opniew Wie weet een leuk/origineel cadeau?
Misschien een reischeque? Abbo op pretpark/dierentuin/museum Bon voor Canvas/fotoshoot voor als het volgende kleinkind ook geboren is? Een loungeset voor de tuin Iets van elektronica tv ofzo
Ik weet niet of ze van kunst houden? Je zou ze een abonnement kunnen geven op de kunstuitleen. Dan kun je verschillende schilderijen thuis "uitproberen" en ondertussen bouw je een tegoed op zodat je uiteindelijk een van de werken aan kunt schaffen. Lastig hè als mensen alles al hebben?
Heel lastig als mensen echt alles hebben of kopen! Een reischeque zaten we zelf ook aan te denken. Ze houden niet van kunst jammer genoeg. Meer tips zijn welkom!
Wij zaten in hetzelfde schuitje, 5 kinderen in totaal.. wij hebben een tuinset gegeven.. maarja deze wilde ze al erg graag.. wanneer ze alles al hebben wordt het erg lastig.. Misschien ze op een verassings weekje weg sturen.. dat jullie alles al boeken ofzo? succes in ieder geval!
Oei, wat lastig! Misschien een idee om ze op de trouwdag zelf iets te geven of voor een verrassing te zorgen? Bijvoorbeeld een mooie auto met chauffeur huren, of een koets. Mooie taart? Vuurwerk? Luxe ontbijt (misschien ook leuk voor de dag erna)? Wat is zelf altijd erg leuk vind is het laten graveren van glazen met de namen en trouwdatum. Laat hier uw glazen graveren. | Origineel kadootje En eehhm verder.... Een tuinman de tuin laten opknappen? Ze een jaar lang glazenwasser cadeau doen? Jaarabonnement op de bios?
Mijn vader heeft ook werkelijk alles al, wij hebben toen met zijn 4-en een bongo bon gegeven voor een weekendje weg.. Hij kreeg ook nog een ballonvaart cadeau van schoonfamilie.. Wat me verder nog te binnen schiet: - Bij Fleurop kun je een bloemen abonnement nemen, laat elke eek een nieuwe bos bloemen bezorgen voor bepaald bedrag.. - geef ze een etentje in een michelin sterren restaurant (evt. met overnachting in de buurt, want met een wijn arrangementje erbij ben je zo teut ) meer schiet me even niet zo snel te binnen...
Leuk, nieuwe reacties! Iets op de dag zelf zaten wij ook te denken, misschien de taart o.i.d. Weekendje weg, en dan lekker luxe De tuin is net gedaan qua aanleg en tuinmeubels ook, ballonvaart hebben ze een half jaar geleden gedaan en ze hebben een glazenwasser die regelmatig langs komt... Verwende mensen he! Ik ga het gauw in de groep gooien met de broers en zussen, ben benieuwd wat ze er van vinden!
Maak van het geld een pot voor een familiedag! Ieder jaar met zijn allen erop en afsluiten met een etentje. Eerste dag prik en organiseer je dus al, nieuwe fam. Foto kan dan gemaakt worden
Weet niet of ze welness-mensen zijn? Anders zou je ook een daar iets mee kunnen doen, weekendje weg naar zo'n welnessoord. Toen mijn moeder en stiefvader gingen trouwen woonde we als kinderen allemaal nog thuis en waren allemaal nog wat jonger (en armer). Dus hebben iedereen ergens anders laten logeren, en hebben het voor hun thuis gezellig gemaakt. Als ik nog meer ideeën krijg laat ik het wel weten . Is wel een lastige situatie om iets te bedenken..