Ik ben nu 11 weken zwanger. En in die 11 weken ben ik 4 kilo afgevallen. Nu is mijn BMI 25, ik geen ondergewicht en voel me in principe goed. Het eten gaat deze week alweer wat beter. maar is dit erg? Mijn man zegt dat die vier kilo mooi meegenomen zijn, maar ergens in mijn achterhoofd zegt een stemmetje dat ik daar niet te licht over moet denken. Ervaringen met afvallen in het eerste trimester?
Ik heb zelf geen ervaring met afvallen tijdens de zwangerschap, maar het schijnt niet erg te zijn. De baby krijgt zijn voedingsstoffen wel binnen van jou en jij teert in op je (vet)reserves. Volgens mij niets mis mee! Met een beetje mazzel blijven ze er af.
Ik ben in de eerste 12 weken ook 5 kilo afgevallen. Zelfs nu kom ik nog niet aan. Terwijl ik toch heel veel eet.. Gebeurd wel meer zei mijn vk in de eerste periode. Mak me er dus maar niet te druk over..
Ik ben zelf 8 kilo afgevallen, maar ben tot nu toe 1 kilo aangekomen...Ik sta al 4 weken stil qua gewicht. En heb het aan me VK gevraagd en het kan geen kwaad...Ik ben veel afgevallen vanwege overgeven, zolang je niet uitdroogt, is het niet erg, zei ze... Liefs Jeanney
Hier al 6 kilo afgevallen. Val elke 2 a 3 dagen een kilo af. En ik spuug niet ofzo. De baby zal wel genoeg van onze lichamen afpakken hoor. Is niks ergs aan.
Ik ben ook ongeveer 3 kilo afgevallen tot nu toe. Kan helemaal geen kwaad. Je kindje zorgt er wel voor dat ie al z'n voedingsstoffen krijgt!