Buikpijn onder het fietsen

Discussion in 'Zwangerschap' started by moonlight159, Mar 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis
    Wie herkend dit? Ik heb sinds vorige week buikpijn onder het fietsen. Ik ben 23 weken zwanger en heb best al wel een buikje.
    De pijn zit tegen m'n middenrif aan, dus ik denk niet dat het mijn baarmoeder zelf is.
    Als ik van de fiets stap, is het over.......:(

2. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis
  3. paars

paars Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    1,117
    18
    38
    komt mij ook bekent voor.. bij het fietsen krijg ik buikpijn heel erg stekerig gevoel boven in mijn buik. daarna blijft het ook altijd even als ik dan loop.
    ook heb ik vaak als ik een tijdje loop dat ik buikpijn krijg net zo als na het eten en je bent intensief in beweging dan kan je ook zo´n stekerig gevoel in je buik krijgen.

Geen idee wat het is ben benieuwd ik lees mee!!

4. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

Sep 26, 2008
    1,442
    1
    38
    Als je pijn krijgt bij het fietsen kan je dat beter niet meer doen. Denk ik een teken van je lichaam om niet meer te gaan fietsen.
    Succes ermee.

5. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

Jul 22, 2009
    1,980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Misschien span je onbewust je buikspieren aan tijdens het fietsen, als ik snel loop of ging fietsen kreeg ik eerder ook gauw buikpijn.
    Nu probeer ik mijn buikspieren niet te gebruiken en heb ik er geen last meer van.
    Als dat het niet is dan inderdaad proberen om het fietsen te vermijden.

6. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

Nov 25, 2010
    3,479
    2
    36
    ik had dat van de week ook! voor het eerst, idd bij middenrif ergens, vrij hoog aan de zijkant.. de keer daarna echter geen last van gehad. misschien letten op houding, goed rechtop zitten oid? en als het teveel pijn doet even bij vk vragen denk ik, pijn is idd meestal teken van het lichaam dat je iets niet moet doen.

7. Denise K

Denise K Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,230
    354
    83
    Female
    Was al blij dat er een topic hierover geopend is, maar blijk er neit zo veel aan te hebben. Heb sinds vorige week ook veel pijn bij het fietsen maar dan helemaal onderin mijn buik. Misschien bandenpijn?

Share This Page