Afvallen; Is het nog mogelijk?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Pillow, 27 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.901
    113
    Maar blijkbaar wel een lastige om vol te houden, anders was hij ook niet weer zo teruggezakt denk ik dan? Wat ik logisch vind, want 2 uur per dag 6 dagen in de week houd je toch op lange termijn niet vol?

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Hi dames,vandaag weer goed gegaan?

@snoopy, het waren gisteren idd maar 895 calorieën en toch heb ik voor mijn gevoel de hele dag gegeten. 6x op de dag. Normaal zit ik zo rond de 1200.
    Al vast veel plezier dit weekend!!! Waar gaan jullie naar toe?

@6x 2 uur sporten... dat gaat hier ook niet lukken. Maar wel goed van jouw man, lovewinnie, dat hij weer zo goed bezig is.

@suus, ook een halve kilo er af telt!! Goed gedaan!!!

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    6 dagen per week 2 uur sporten vind ik wel veel! Ik fiets naar mijn werk en heb zo in ieder geval (als het weer meezit ;)) 2 uur beweging. Probeer verder nog zoveel mogelijk te fietsen, als we toch ergens naartoe gaan.

Marloes, dat zijn wel erg weinig calorieën, maar je sport er niet bij? Want dan mag je meer eten. Ik moet wel meer eten omdat ik veel beweeg, maar kom soms netto niet aan de 1200, komt dan op hetzelfde neer ;)

We gaan naar Landal het Vennenbos :). Ben goed bezig met eten en bewegen vandaag, denk dat ik vanavond een halve pizza Margherita neem ofzo, moet kunnen.

Vanochtend woog ik 95,1, er is nu precies 2 kilo af en ik stond een paar dagen stil, maar nu is er dan eindelijk weer wat vanaf :)
    Ik weeg elke dag en dat kan nu 2 dagen niet, even afkicken en gewoon op mijn eten letten ;)

Hoe gaat het met de rest?

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Het is de bedoeling dat zodra hij zijn doel heeft bereikt, rond 80 kilo hij over gaat op 2/3 x per week. Dan is het kwestie van bijhouden. Vorige keer is hij ipv sporten gaan hardlopen 1 uur per dag. Hierbij liep hij blessure op. Nu doet hij het volgens een strak schema. Nu dus om af te vallen intens veel. Eenmaal doel bereikt is het voorkomen van aankomen

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Heb vanavond toch een frietje op, gingen nog zwemmen en daarvoor even snel wat eten. Maar ook weer een uur gezwommen, glijbanen, wildwaterbaan, golfslagbad. Geen idee hoeveel calorieën je daarmee verbrand, maar ik denk toch wel de helft van mijn frietje :D. Nu zitten we voor pampus op de bank ;). Morgen ontbijtbuffet, dan gaan de kinderen knutselen, ik ga dan pokémonnen (lekker wandelen dus ;), veel pokestops en gyms op dit park) en mijn man een dutje doen (heeft gister tot veel te laat netflix gekeken ;)), daarna fietsen en daarna weer zwemmen. De dag erna gaat de jongste koekjes bakken en mijn man en de oudste zwemmen, ik ga dan denk ik weer pokémonnen, of eens een keer niets doen ;). Dan op tijd weer weg omdat de jongste moet afzwemmen. Ze mag van ons daarom niet op zondag nog hier zwemmen omdat ze dan geen puf meer heeft voor het afzwemmen. Gelukkig is hier dan koekjes bakken en dat vindt ze ook hartstikke leuk :)

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Klinkt als een goed weekend, Snoopy. Geniet er nog van en succes met het vangen van de Pokemons ;)

7. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.386
    860
    113
    home sweet home
    Deze week halve kilo eraf. Gaat niet snel maar het gewicht gaat omlaag. Dat is het belangrijkste!

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Goed bezig Suus02! Zolang er wat af gaat is het goed!

Hier nog steeds goed bezig. Vandaag in totaal 2 uur gewandeld en een half uur gefietst (familiefiets ;)). Vanochtend een kaiserbroodje met kaas en hagelslag op, een gebakken ei met champignons, een glaasje sinaasappelsap, 2 koppen thee en een espresso (om wakker te worden ;), ik houd niet van koffie). Jongste is wat ziektes namelijk dus die begon vanochtend om 5:30 te spoken. Uiteindelijk ging ze weer slapen en moesten We haar vanochtend om 8:00 wakker maken voor het ontbijtbuffet om 8:30. We zouden na het eten weer met z'n allen gaan zwemmen maar vlak voor het eten stortte ze in bed in, ze ligt nu dus te slapen, vrees weer een onrustige nacht als ze zometeen niet nog wakker wordt. Papa is nu met de oudste aan het zwemmen, ik ga nog als de jongste een beetje fit wakker wordt en nog wil. Hopelijk is ze morgen wel een beetje fit voor het afzwemmen (met lange kleren...). Vandaag heeft ze alles ook leuk meegedaan (ontbijt, knutselen, fietsen, midgetgolf).

Ik ben ondertussen best trots op mezelf dat het zo goed gaat! Normaal bij een ontbijtbuffet kan ik me moeilijk inhouden, maar nu kostte het me niet eens moeite. Vanochtend met pannenkoeken wel moeilijk om het bij 2 te laten, maar gelukt! Dan kan ik vanavond nog wat lekkers nemen. Heb bij het ontbijt trouwens al komkommer en tomaat op dus zowaar ook wat groente binnen, schiet er vaak toch een beetje bij in tijdens een weekendje weg. Ik neem zometeen trouwens nog wat paprika, heb best een hongergevoel nu.

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    En hoe gaat het met de rest?

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Diploma binnen, Snoopy?

Hier weer een goed weekend gehad. Morgen weer een nieuwe week, gaan we weer knallen, dames!! We zijn goed bezig

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja diploma is binnen en ze is niet meer ziek! Wat een beetje slaap al niet doet ;). Ze had gelukkig de hele nacht doorgeslapen, tot 7:30 ;)

Jij dus ook een goed weekend gehad, fijn!

Vanavond bij de Mac gegeten, stond bij de kassa nog te twijfelen wat te nemen. Heb bijna 2 uur gezwommen en daar schijn je echt veel calorieën mee te verbranden, maar heb toch voor de salade gekozen. Heb van de kinderen wat frietjes op en een hapje cheeseburger en een paar hapjes ijs. Net even met kleding op de weegschaal gaan staan en woog 95,9, dus moet morgenochtend zonder kleding zeker toch wel onder de 95,1 zijn :)

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.901
    113
    Hier een paar heel slechte dagen gehad! Teveel gegeten, geen excuus voor, toch gedaan. Is niet anders, ben ook weer 500g aangekomen. Nu maar weer even er tegen aan.

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh balen! Nu met frisse moed er weer tegenaan! Dan zijn die 500g en meer en ook zo weer af! Voel je je wel weer helemaal beter?

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik woog vanochtend 94.4, dus ben helemaal tevreden! Nog nooit afgevallen tijdens een weekend weg ;). Voel me goed en energiek, kan me niet voorstellen dat ik ooit nog te veel ga eten, want ben dan zo moe, heb nergens zin in. Maar goed, dit heb ik vaker gehad, dus dat is geen garantie dat het goed blijft gaan helaas. Heb soms nog best zin om ongeremd te snoepen in plaats van telkens op tijd te 'moeten' stoppen, terwijl ik nu wel meer geniet van iets lekkers.

15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.901
    113
    Ja, voel me nu wel weer goed, ga vanavond ook weer sporten.

16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.901
    113
    Netjes ja! Lekker onder de 95, toch een kleine mijlpaal!

Zo herkenbaar dat vermoeide, dus een paar dagen slecht gegeten en ben meteen lamlendig en moe. Niks aan. Dus nu vol aan de bak.

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    En als je je dan zo voelt is het weer zo lastig om de stap weer te zetten naar gezond eten en bewegen...

Oh ja, onder de 95, wel een mijlpaal inderdaad, maar voor mij is de echte mijlpaal voor nu toch onder de 90. Volhouden dus...

18. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.901
    113
    Jep, moeilijk, maar doe het wel denk ik. Man stelde voor om pizza mee te nemen vanavond op weg naar huis, maar heb gezegd dat dat geen optie na afgelopen dagen en dat we nu weer even normaal gaan eten. Dus ga vanavond ondanks het gevlieg gewoon even koken.

19. Ikseltje

Ikseltje Lid

21 jan 2014
    45
    1
    8
    NULL
    NULL
    Dames,
    Mag ik mee komen kletsen.
    Ik ben 3 maanden geleden bevallen van mijn tweede dochter.
    2 weken geleden een midweek weg geweest met man en dochters en. De terugweg besloten dat het roer toch echt om moet.
    Min eerste doel is 10kilo afvallen voor 1 januari.
    De eerste 3 zijn eraf......98 op de teller........

20. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ook zo verleidelijk om even snel een pizza te halen, herken het helemaal ;). Maar ik sluit me er nu echt voor af, en als ik al zou doen, dan maar beperkt en samen een pizza delen ofzo. Mijn man wil ook afvallen en gaat er nu ook weer helemaal voor dus dat komt goed!

Wij vliegen op maandag trouwens ook ;), maar eten dan altijd brood als avondeten. Maar goed, daar houdt niet iedereen van, wij wel en het is lekker makkelijk ;)

Deel Deze Pagina