Hi dames, Hoe bevalt het werken weer Ikseltje? Misschien kun je van te voren al wat rauwkost snijden, zodat, als je thuiskomt van een lange dienst, je dat meteen kunt pakken. Suus, goed bezig!! Snoopy, succes met de verjaardag, altijd lastig, zo veel lekkere dingen. Maar als je er de ochtend en middag al aanpast, dan komt het vast goed. Islah, hoe ga jij? Ik heb net 'wolkenbroodjes' gebakken. Heel luchtig, in 8 stuks maar 1 koolhydraat. Best voor herhaling vatbaar. Weet alleen niet of ze handig zijn om mee te nemen naar mijn werk... maar anders een receptje voor op een vrije dag of in het weekend.
Suus, gelukkig is het er weer af! Hoe ging het gister en vandaag? Ikseltje, leuke vooruitzichten! Hoe bevalt het werken weer? Wel pittige baan denk ik? Ja onregelmatige werktijden lijkt me wel lastig, proberen sterk te zijn! Marloes, wat grappig, wolkenbroodjes. Zit daar veel lucht in ofzo? Zelf bedacht of recept of kan je dat zo kopen? Hier even een dipje, het gaat tot nu toe nog goed maar heb zo'n zin om los te gaan met snoepen! Maar heb eigenlijk al genoeg gehad. Heb sinds gister trouwens buikpijn, soms maagpijn en heb beetje diarree. Maar voel me verder goed. Misschien nog iets heel kleins lekkers nemen en een grote kop thee. Zou het zo zonde vinden om nu aan te komen doordat ik teveel snoep!
Marloes, Ik ga goed . Nee zonder dollen, het gaat nog prima zo. Hopelijk blijft het zo makkelijk! Wolkenbroodjes zijn eigenlijk gewoon heel luchtig geklopte eiwitten met roomkaas of yoghurt erdoor, dacht ik. Snoopy, veel sterkte en hopelijk kan je het bij iets kleins houden. Ik denk dat ik na een paar weken ook wel zo'n dip ga krijgen hoor... Hoop het niet, maar af en toe is dat denk ik onvermijdelijk.
Hopelijk gaat het met de rest ook allemaal goed. Dinsdag mag ik weer wegen van mezelf, ben benieuwd...
Klopt, Islah. 3 eiwitten stijf kloppen. In een ander schaaltje het eigeel mengen met 50gr hütekäse en een theelepel bakpoeder. Daarna voorzichtig door het eiwit scheppen. Dan op een bakplaat 'hoopjes' scheppen en 20 min in de oven. Snoopy, het heerst ook he. Bij ons op school ook veel collega's en leerlingen ziek. Of misschien tijd om ongesteld te worden? Morgen of zondag ga ik lasagne maken maar dan met courgette ipv lasangneblaadjes.
Islah, fijn dat het zo goed gaat! Heb naar mijn zin teveel gesnoept maar goed morgen weer rustig aan, ondanks de verjaardag. Ze hebben daar altijd wel gezonde taart en avondeten dus het Is vooral een kwestie van niet teveel chips en nootjes eten. Morgen hebben de kinderen eerst sport dus dat wordt weer een uurtje ofzo fietsen voor mij en tussendoor nog wandelen. Die wolkenbroodjes, wat leuk, nooit van gehoord! Marloes, ja er heerst van alles. Ongesteld zal ik niet worden want word ik al 6 jaar niet meer door mijn spiraal . Maar voelt soms wel zo, maar vervolgens voel ik dan mijn darmen. Zit in ieder geval niet helemaal lekker daar. Maar op zich niet veel last van gelukkig. Die lasagne heb ik vaker over gelezen, benieuwd of dat nou echt lekker is.
Islah wat fijn dat je zo lekker gaat! Fijn he als je een ritme te pakken heb. Marloes ben benieuwd naar je lasagna. Ik zou daar hier niet mee aan hoeven komen denk ik, manlief gaat daar niet gelukkig van worden. En ik eerlijk gezegd ook minder denk ik. Qua avondeten pas ik eigenlijk niks aan, ik eet gewoon wat ik altijd heb gegeten alleen pas mijn porties aan. Snoopy hoop dat je je vandaag alweer wat beter voelt. Succes straks op de verjaardag! Ik zit hier klaar voor een vroege dienst. Weer gaan werken was pittig maar toen ik eenmaal bezig was, was het alsof ik nooit weg was geweest. Ook hier nog steeds een lekker ritme. Gister zelfs het kraampje verse stroopwafels dat eenmalig in het centrum stond voorbij gelopen, terwijl ik dat echt heel erg lekker vind!
Halve kilo aangekomen na gisteren, was te verwachten. Vandaag 5 kwartier gefietst en 3 kwartier gewandeld, nu op weg naar de verjaardag. Hopelijk morgen weer die halve kilo eraf Ikseltje, grappig hè dat het dan net is of je nooit bent weggeweest . Goed dat je de stroopwafels kon weerstaan! Ik vind die kruimels altijd zo lekker, vooral met lekker veel stroop
Nou, de lasagne staat in de oven en ruikt echt heerlijk. Ben benieuwd of hij ook zo smaakt. Morgen oudergesprekken op school, dus, als het lekker is, morgen ook een stukje mee. Lange dag voor de boeg, laatste gesprek om 21.00 afgelopen. Hoe was de verjaardag, Snoopy? Niet te veel lekkere dingen? Ikseltje, goed van jou, de stroopwafelkraam voorbij gelopen!!!
Nou dames, het was echt super lekker!!! Lasagne met courgette, waar je trouwens niks van proeft, mag dus blijven.
Verjaardag ging goed! Daarna wel een halve mcflurry op Was vanochtend 300 gram kwijt, nog 200 en ik zit weer op schema. Met helaas wel een paar 'verloren' dagen maar goed. Vandaag ging op zich ook goed, gingen ergens naartoe waar ook hapjes zouden zijn maar viel tegen. Heb daarna een minimarsje op, moest echt even iets eten. Nu zin in allemaal lekkers maar ga me hopelijk inhouden. Heb net wat extra aandacht chocola op. Mijn witte chocola is op, balen want had er echt zin in, maar weet ook niet of ik het bij 1 zou kunnen laten dus misschien wel goed. Reed gister langs de lidl waar ik het altijd haal maar had geen zin om het te kopen. Zegt ook wel wat, had ik voorheen niet voor mogelijk gehouden Marloes, klinkt goed die lasagne! Misschien ook eens proberen. Is zeker een hele zit zo met oudergesprekken, had eerst niet door hoe je het bedoelde maar je bent dus juf (ik neem doorgaans geen eten mee als ik zo'n gesprek heb )
Haha ik geef inderdaad les, dus er komen morgen zo'n 18 ouders met leerlingen op gesprek. Pfff zal blij zijn als ik weer thuis ben. Ik had voor de lasagne zo'n vers pakket van de AH gebruikt. Veel verse groentes dus. Net nog wat worteltjes op. Heb je wel genoten van je halve mc flurry. Ik zag laatst reclame voor zo'n soort milkshake met witte chocolade en framboos... klinkt ook te goed...
Hier gaat het prut, maar gelukkig bij jullie zo te lezen wel goed. Vanmorgen gewogen en toen was het wel prima, 500 gram eraf, maar vandaag weer te veel gegeten.blegh. Echt lekker zit ik er niet in hoor en nu is het deze week ook nog vakantie, al moet ik morgen en overmorgen nog wel werken. Gatsie, voelt niet zo lekker zo. Was zo dichtbij om onder die 95 te komen, maar ga ik morgen niet halen helaas. Misschien wel weer erbij door dit weekend.
Mcflurry vind ik zo lekker btw! Maar durf ik nooit meer te nemen nadat ik ooit eens had gelezen dat er meer calorieën in een milkshake zitten dan in patat? Sommige dingen kun je maar beter niet weten haha.
Komt goed hoor Suus. Even een baaldagje hebben kan gewoon... Het gaat er volgende week vast wel weer af! Dat van die McFlurry wist ik ook niet... En bedankt he, haha. Goed van die chocola, snoopy!
Ja heb wel echt genoten van de mcflurry! Zou het zelf ook niet meer nemen maar de kinderen mochten een ijsje op weg naar huis. Maar oudste wilde na de helft van haar mcflurry gaan slapen. Had er ook wel echt zin in maar weet anders ook niet waar ik dat smeltende ijs had moeten laten Vanavond chocoladepepernoten op, iets teveel. Vanaf morgen moet ik echt de draad weer op gaan pakken! Ben moe en merk dat ik daardoor lekker op de bank aan het snoepen ga. Zo gek hoe het na 2 weken weer de verkeerde kant op kan gaan, dat ik opeens niet meer sterk ben. Maar ik probeer niet teveel te balen en negatief te worden, daardoor ga ik juist weer nog meer eten. Door positief te blijven hoop ik weer in de juiste flow te raken. Suus, balen zeg dat het niet lukt. Maar kom op, nu ben je dan misschien aangekomen, probeer de draad weer op te pakken en dan gaan die kilo's er weer af! Marloes, die milkshake klinkt ook heerlijk!
Vanmorgen weer gewogen. De eerste 2 week 2 kilo afgevallen, nu blijf ik de hele tijd maar hangen rond de 95.5. Het zou fijn zijn als ik nu eens onder de 95 kom, alleen al ter motivatie. @snoopy: ik probeer idd ook vooral positief te blijven en toch de draad weer op te pakken. Bij de pakken neerzetten en mijzelf weer volstoppen werkt ook niet.
Grrrrr gister veel te veel chocoladepepernoten en dropjes op!!! Maar vandaag weer een nieuwe dag , heb paprika, wortel, appel en mandarijntjes mee, dus gezond bezig en hopelijk daardoor minder honger en zin in slechte dingen. Vandaag toch maar op de fiets gegaan, ondanks dat het vanmiddag flink gaat regenen. Hoop dat het meevalt Hoe gaat het met jullie?
Ik heb suikervrije muntdropjes van Klene, Snoopy. Misschien is dat ook wel iets? De regen lijkt mee te vallen he... volgens mij wonen wij niet zo heel ver van elkaar vandaan. Goed zo Islah!!! Op naar de volgende kilo. Gisteren goede gesprekken gehad. Lasagne was nog lekker...eigenlijk lekkerder dan de eerste dag. Ik heb trouwens echt helemaal geen trek meer in snoep...wie had dat ooit kunnen denken. Vandaag dag 50 op myfitnesspal... Gisteren een nieuw kookboek gekocht, komt vandaag binnen.