Afvallen; Is het nog mogelijk?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Pillow, 27 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Goed bezig Marloes! Ik zie het nog niet aan mezelf en anderen ook niet, merk wel dat mijn broeken losser gaan zitten ;). Vind ik altijd wel een irritante fase, dat niets goed zit, maar goed, moet maar even. Straks past alle leuke kleding weer :)

Misschien is voor jullie die fietstrainer van de Lidl iets?
    https://www.lidl-shop.nl/CRIVIT-Arm-en-beentrainer-Wit/p100199831002
    Maar wandelen is sowieso altijd beter dan niets! Alleen wordt het zo snel donker en dit weekend helemaal. Al kan je dan natuurlijk nog best wel gaan wandelen, ik vind het zelf alleen niet altijd zo prettig ;)

Ik wil binnenkort iets van 30 days shred ofzo gaan doen. Even mijn hartslag wat meer omhoog en wat spierversterkende oefeningen, zodat ik straks hopelijk niet al te los in mijn vel uit de strijd kom ;)
    Vanochtend wel heel snel gefietst, ik fiets ruim 6 km normaal in 25-30 minuten, vandaag in 21 minuten :)

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Oh dat vind ik misschien ook wel leuk. Zeker als we gelijk beginnen... voelt dan toch een beetje als 'verplicht' en niet willen opgeven.

De broeken die ik regelmatig droeg, zakken nu echt af. Maar had nog een paar broeken in de kast, die eerder net te strak zaten, en die zitten nu goed.

Net geluncht met het 'snelle lijnzaadbrood', ook goed gekeurd. Vult ontzettend, dus kan volgende week gewoon mee naar school.
    Vanavond spaghetti van courgette met gamba's en pesto...

Hoe is het met de andere dames, Islah, Ikseltje en Suus?

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dat is inderdaad wel een idee inderdaad, om tegelijk te beginnen. Het is eigenlijk de bedoeling dat je het elke dag doet, maar dat trek ik niet hoor ;). Zat te denken aan 2 of 3 keer per week.

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Zo, vanavond lekker gegeten... Flammkuchen (koolhydraatarm), was echt super lekker!

Net kaartjes voor de theatershow van Checkpoint gekocht. Oudste vindt dat heel leuk, ze komen ook in Breda, dus daar gaan we in april naar toe.

Jullie nog plannen voor het weekend?

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh flammkuchen zijn zo lekker!!!
    Heb even gekeken wat checkpoint is, ziet er leuk uit!!

Ik ben morgen vrij, het is nog vakantie dus lekker even rustig aan ;). Morgenmiddag naar een vriendinnetje van de oudste, vriendinnetje zit nu op een andere school dus het is al even geleden dat ze elkaar wat langer gezien hebben. Van het weekend de kinderen weer sporten en ik ga met de jongste schoenen kopen. De oudste heeft dat vandaag met papa al gedaan. En misschien nog keukens kijken, onze hypotheek wordt omgezet met bouwdepot, dus volgend jaar gaat dat gebeuren met nog een paar kleine opknapprojectjes. Overlijdensrisicoverzekering werd trouwens niet meteen goedgekeurd door mijn overgewicht... heb er wel bij gezet dat ik veel beweeg en bezig ben met afvallen. Misschien scheelt het wat en anders is het ook maar een paar euro per maand volgens mij. Maar wel balen. Weet ook niet of ze de premie aanpassen als je afgevallen bent.
    Zondag nog geen plannen, ook wel eens lekker :)

Gister toch weer teveel gesnoept maar vandaag kom ik nauwelijks aan 1200 calorieën en heb 550 calorieën verbrand met fietsen. Even een balansdagje ;)

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Onze adviseur zei destijds dat je een herkeuring aan kon vragen, dus dat zal nu misschien nog wel zo zijn.

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    1200 calorieën? :$:$:$ Dat is weinig! En dan helemaal als je zoveel verbrand hebt met fietsen... Lijkt me niet gezond...

Je moet wel zorgen dat je voldoende calorieën binnen krijgt om te voorkomen dat je gaat crashen. Tenzij je bewust met een crashdieet bezig bent natuurlijk. ;)

8. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Heerlijk is dat hè! Dat zijn voor mij de beste motivators geweest. :D

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Nou het is maar 1 dagje en heb de 2 dagen ervoor echt véél te veel gegeten. Dus over 1 dagje veel minder maak ik me dan niet druk. Was trouwens ook niet bewust, kwam zo uit ivm rommelige dag ;). Vandaag weer normaal :)

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Heb over 2 weken weer een afspraak, zal het dan nog wel vragen.

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Vandaag weer een rommelig dagje, is hier altijd wel met vakantie of weekend. Vanochtend tot 8:45 uitgeslapen met de jongste, oudste was zoals altijd rond 7:00 wakker maar die vermaakt zich wel gelukkig :). Rond 11:00 ontbeten met yoghurt met walnoten en honing, op visite een groot stuk gevulde speculaas op (als lunch ofzo ;)) en net 2 mandarijnen op. Avondeten moet ik nog bedenken, wilde enchiladas eten (zo'n pakket van knorr) maar dat zijn best veel calorieën voor weinig eten. Weet ook niet of we het lekker vinden eigenlijk ;)

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    In precies 1 maand precies 5 kilo kwijt :)

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Super goed!!!!

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Vandaag hadden we een studiedag met gebak, belegde broodjes, koek/snoep en hapjes en ik heb NIKS op... trots :D

Net al weer broodjes gebakken om morgen mee te nemen.

Hoe is het met de rest?

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wat goed van je!!!! Ik kan dat niet hoor, hier vandaag weer gebak en ik neem toch wel wat :)
    Gister ben ik weer de fout in gegaan, heb me helemaal laten gaan... Maar hoop vandaag de draad weer op te pakken. Ben toch gewoon 5 kilo kwijt en dat pakken 'ze' me niet meer af ;). Vandaag toen ik langs de aldi fietste wel de neiging iets te gaan halen, maar niet gedaan! Had zo'n zin in cola... maar heb expres ook geen kleingeld meegenomen dus kan ook niets kopen nu.

Zondag was pop onverwachts jarig :D, dus heb wel een cakeje op. Maar verder is het prima gegaan de afgelopen dagen, behalve gister dus.

Hoe is het met de anderen?

16. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Supergoed van je!

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Nou hier ging/gaat het even niet zo goed, kan niet van het lekkers afblijven :x:(. Vandaag tot nu toe wel, hoop dat ik het volhoud vanaf nu.
    Zondag uit eten, onbeperkt tapas, wil er wel lekker van genieten, de dagen ervoor even streng zijn voor mezelf!
    Ben natuurlijk ook aangekomen, hopelijk zijn die extra grammen er na een paar dagen weer af. Had echt de balen van mezelf! Wil vanavond misschien beginnen met 30 days shred of in ieder geval zoiets. Maar dat denk ik wel vaker en dan heb ik 's avonds helemaal geen zin ;)

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Gewoon gaan doen, Snoopy, al doe je maar de helft van het programma. Beter dan niks.
    En balen van je slechte dagen. Nu weer even streng zijn, dan kun je zondag lekker genieten van de tapas.

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Vandaag verjaardag van mijn neefje gehad. Goed gegaan...alleen een paar kleine gehaktballetjes op.

Weekend voor mij nu al weer begonnen. Morgen de jongste vrij, de middelste hoeft maar een halve dag naar school en de oudste een hele dag... lekker handig dus...
    Nog even langs de decathlon voor sportschoenen voor de middelste, die gaat starten met athletiek.

20. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Heb er 2 uur fietsen opzitten vandaag dus ik vind het wel goed geweest. Morgen minder fietsen op de planning dus misschien overdag even sporten. Nu de avond nog, heb honger dus ga nog wel wat pakken maar heb het idee dat het me nu wel lukt me in te houden.

Goed Marloes alleen wat gehaktballetjes! Hier ook al weekend, oudste moet de hele dag naar school, jongste een halve. Even met de juf van haar praten morgen omdat jongste alles wel makkelijk vindt, ze vindt het wel prima maar ik vind dat ze meer uitdaging moet krijgen ;). Ik denk dat atletiek ook wel wat is voor mijn oudste, maar ze zit al op 2 sporten wat 5 uur sporten per week inhoudt, is wel even genoeg ;). Maar stiekem ben ik wel benieuwd hoe goed ze is in atletiek, ze is bijvoorbeeld echt razendsnel.

Deel Deze Pagina