He dames, kan ik hier ook mee kletsen? Ik ben sinds 29 augustus begonnen met gezond eten en afvallen en het gaat best heel goed. Ik ben inmiddels 10 kilo kwijt, en ga vol goede moed op naar de volgende 10.
Dank je marloes, ik was even aan het terug lezen en zie dat je in het onderwijs werkt, ik ook. Wij hadden maandag ook studiedag met veel gebakjes en een lunch, en ik heb een dochter die aan atletiek doet Vond de overeenkomsten wel grappig Heb op de studiedag ook alles kunnen weerstaan, maar van zo'n doos vol met gebakjes loopt het water me toch echt wel in de mond hoor.....
Heel toevallig Huggybird! Werk je in het VO of PO? Snoopy, geniet van de tapas straks!!! Zo stom, ik bak nu veel met Amandelmeel omdat dat beperkt is in koolhydraten. Komt vandaag mijn pakketje binnen kloppen de labels helemaal niet met wat ze op de website vermelden. 5gr koolhydraten zijn er nu opeens 20!!! Zou eerst een tegoedbon krijgen, maar kan nu toch alles terugsturen en volledige bedrag wordt terug gestort. De eerste les athletiek is goed bevallen. Volgende week 2x waarvan 1x op de baan. Wordt wel haasten want op dinsdag zit hij op 'kunst-klas' tot 17.45 en om 18.15 begint athletiek. Moet allemaal wel lukken, en went vast weer wel.
Marloes, ik werk als onderwijsassisstente in het PO, ik werk vooral met de vluchtelingen bij ons op school. Balen dat de labels niet kloppen met de info op de site.... fijn dat je het kan terug sturen en het geld terug krijgt. Leuk dat jouw zoon atletiek leuk vond. Onze dochter traint ook twee keer per week, op dinsdag gaan ze nu in de sporthal trainen maar op vrijdag krijgen een aantal kinderen looptraining en dat blijft de hele winter buiten, nu omdat het donker is op de baan en in de zomer lekker het bos in.
Welkom huggybird, goed bezig al!!! Hoeveel wil jij er nog af? Marloes, wat stom van die labels! Gelukkig kan je het wel terugsturen. Uit eten is morgen pas . Vandaag turnwedstrijd van de oudste gehad, ze is op 1 onderdeel 2e geworden met haar groep, voor veel meisjes was het hun eerste wedstrijd buiten de club, dus we zijn heel trots! Was een lange zit, maar we vonden het allemaal heel leuk. Morgen weer turnen, samen met haar groepje en de jongste ook met een groepje een demo doen. Kinderen zullen wel kapot zijn na het weekend Ik woog vandaag 91,8 dus zit weer onder mijn laagste gewicht gewicht van hiervoor! Morgen dus wel uit eten maar zit weer in de goede flow geloof ik dus ik doe het rustig aan. En overdag niet teveel eten. Vandaag door de wedstrijd weinig gegeten, was nog haasten toen ik met de jongste van turnen kwam. Net twisterfrietjes op en even kijken wat ik vanavond nog neem. Kwark zou goed zijn maar dat vind ik echt geen eten voor in de avond . Sporten komt er even niet van, gisteravond de hele tijd aan de telefoon gehangen en nu ben ik best wel op en moet straks misschien nog bellen. Misschien dinsdag. Vanochtend wel squats gedaan tijdens het tanden poetsen . Oh wacht, kan morgenochtend wel sporten, moet de kinderen om 10:15 brengen en er pas om 14:00 weer zijn.
Dank je snoopy, voor een gezond gewicht mag ik maximaal 79 wegen, ik wil daar eigenlijk wel iets onder zitten zodat ik wat speling heb. Ik wil dus zeker nog een kilo of 20 kwijt..... Het klinkt zo veel dat ik er niet zo over na wil denken eigenlijk zo lang het zo goed gaat als nu laat ik mijn streefgewicht zo veel mogelijk los en richt ik me op kleinere doelen. De eerste was 10 kilo er af, dat heb ik gehaald en daar ben ik heel trots op. Mensen gaan het nu zien en ik heb een nieuwe broek gekocht in een maat kleiner!!! Mijn volgende doel is onder de 94 komen, dan ben ik van de titel obesitas af. Daar ga ik nu helemaal voor. Ik weeg altijd op zondag en ben heel benieuwd naar morgen,elke week weer spannend.... Leuk dat jouw dochters het zo leuk doen met turnen, heerlijk om een trotse moeder te zijn.
Ik snap wat je bedoelt, in stappen van 10 lijkt het minder veel . Ik probeer niet teveel te kijken naar wat ik nog moet afvallen, maar juist naar wat ik al ben afgevallen. Ik veel leuker Ik moet over een paar kilo ook echt naar een kleinere maat (zit nu in 46). Mijn broeken gaan wel heel los zitten. Heb nog wel wat in de kast liggen in maat 44, van de week even naar kijken. Leuk als mensen het gaan zien, hier heb ik het idee dat mensen het wel zien maar nog twijfelen. Spannend morgen wegen, hopelijk weer lekker wat eraf! Voor mij is de magische grens 80 kilo. Maar dat duur nog wel even, dus ik kijk nu eerst uit naar onder de 90
Ik kijk ook naar wat ik al kwijt ben, dat motiveert enorm om door te zetten en niet "de mist" in te gaan want oooooh dat zou zooo jammer zijn..... ik ben nu van maat 48 naar 46 gegaan maar ben al best lang te zwaar dus heb geen kleding meer in kleinere maten..... Nu had ik vorige week een crematie dus moest echt een nette broek hebben die goed paste want wij moesten de kist dragen, dan mag het niet zo zijn dat je ondertussen je broek op loopt te hijsen of dat hij af zakt.... Er was maar 400 gram af vandaag, ik weeg nu 98 terwijl ik gister ochtend 97,1 woog, we zijn gisteravond uit eten geweest en heb echt te veel gegeten, ik voel het nu nog.... te veel vlees gegeten en te weinig groentes..... maar.... ik ben nu 10,5 kilo kwijt en daar ben ik heel blij mee. En het is voor het eerst in twee maanden dat ik een minder goede keuze heb gemaakt, dus het valt allemaal wel mee en maak me er maar niet te druk om. Heb heerlijk gegeten en het was super gezellig.
Eigenlijk ben je dus meer dan 400 gram kwijt, want het gewicht dat er nu aanzit na gisteren is er waarschijnlijk zo weer af . Maar dan ben je volgende week misschien wel juist heel veel kwijt. En eraf is eraf toch, ook al is het niet veel. Ik weeg elke dag, kan het niet laten . Vandaag weer veel eraf, voelt zo goed! Vanavond dus uit eten maar ga me inhouden. Sowieso laat ontbeten (groente omelet met 3 eieren) en straks nog even wat lichts eten. En met uit eten gaan lekkere gezonde dingen kiezen maar ook een lekker slecht toetje, en dan hopen dat de schade meevalt . En de kinderen zullen wel moe zijn, dus hoop dat het wel gezellig wordt . Ik ben niet zo'n vlees en viseter, maar zijn toch ook maar kleine hapjes waarvan ook veel vegetarisch. Gecondoleerd nog. Snap dat je dan nette en goed passende kleding aan moet. Hopelijk is die broek snel te groot . Ik wil zometeen een nette broek aan gaan doen maar weet niet of die al te groot is.
We zullen het zien volgende week 400 gram is ook goed, ik heb een jaar uitgetrokken om de kilo's kwijt te raken en loop aardig voor "op schema" Veel plezier vanavond, eet smakelijk en geniet er lekker van. Ben benieuwd of je die broek nog past Mijn man ging twee dagen voor de crematie zijn pak even passen, hij heeft er een paar. Ik vond dat hij zolang boven bleef Komt hij beneden met een pantalon aan die hij niet meer dicht kreeg hij keek zo ongelukkig.... Nou is hij super dun maar heeft de afgelopen twee jaar heel iets een buikje gekregen ( is de leeftijd, 41) hij kan het goed hebben hoor dus niets om zich druk over te maken, maar hij moest wel een nieuw pak hebben. Het voordeel is dat hij nu zo een standaard maat paste terwijl eerder alles altijd ingenomen moest worden
Als je er een jaar voor uittrekt en je loopt op schema maakt het niet zoveel uit hoeveel je afvalt per week inderdaad Ik heb vergeleken met de rest niet veel op, maar toch wel 4 rondes en dus 8 hapjes. Zijn niet echt tapas maar wel kleine hapjes. Heb op: champignonragout (in zo'n bakje), zalmwrap, spareribs, courgettequiche, biefstuk, groenteloempia, Ferrero Rocher ijs en bastogne mousse. En een cola. Volgens myfitnesspal (was een beetje gokken natuurlijk) 1200 calorieën . Maar heb vandaag verder niet veel op en kom in totaal op 1750 calorieën dus dat valt nog mee. Zou me niets verbazen als ik morgen wat ben aangekomen, maar heb er toch niet zoveel moeite mee als ik dacht. Het was heerlijk en het gaat er ook wel weer af
Oh de broek paste trouwens nog prima, gelukkig! Of eigenlijk juist niet, maar waarschijnlijk heb ik 'm eigenlijk te strak gekocht Ben na gister maar 100 gram aangekomen, had veel meer verwacht, dus weer een fijne meevaller!
klinkt allemaal heerlijk snoopy wat je allemaal gegeten hebt. 100 gram valt mee na een avondje lekker smullen toch, dit gaat er in de loop van de week wel weer af hoor. Genieten is ook heel belangrijk, het leven moet wel leuk blijven en geen marteling worden zeg ik altijd maar. Ik heb vanmorgen stiekem ook nog even gewogen en ik woog 97,8 dus na mijn uitspatting van zaterdag er weer 200 gram af. nu pas zondag weer wegen.
Goed zo dames... genieten en weer verder. Leven (en lijnen) moet ook leuk blijven. Hier een goed weekend gehad. Mannen gisteren veel op de golfbaan geweest. Oudste 2e geworden bij een wedstrijd, middelste net 4e. Net heerlijk zoet brood gebakken. Kids kwamen uit bed omdat ze dachten dat ik koekjes aan het bakken was.
Fijn huggybird dat er weer 200 gram af is! Marloes, leuk dat de kinderen het zo goed hebben gedaan! Haha grappig dat ze uit bed kwamen! Misschien vinden ze het brood wel lekker Vandaag weer een goed dagje gehad. Ook weer lekker gefietst, maar wordt nu wel koud zeg! Komende dagen regen dus dat wordt met de auto naar het werk helaas. Maar is dan voor het eerst sinds begin september! Verder altijd geluk gehad dat ik kon fietsen, heb maar 2 keer een paar druppels gehad geloof ik.
Ik heb vandaag in de stromende regen met de hond gelopen. Ik loop elke dag ongeveer een uur met haar, dan lopen we naar het bos waar ze lekker los mag lopen, en ondertussen loop ik flink door om aan mijn stappen te komen en calorieën te verbranden. Eigenlijk loop ik voor mezelf en mag de hond met me mee
Dat is ideaal dat je zo meteen lekker veel beweging hebt! Dat vind ik ook met naar mijn werk fietsen, mooi meegenomen dat dat vaak kan. Vind in de regen fietsen op zich niet zo erg, maar wel als ik nog een hele dag moet werken . Dus als het 's ochtends regent pak ik wel de auto. Of als ze storm voorspellen.
Dit is zeker ideaal, en het moet toch iedere dag gebeuren, ze moet 1 lange wandeling maken op een dag en daarnaast nog drie kortere natuurlijk, maar die doet mijn man meestal En al met al regent het helemaal niet zo heel vaak. snap heel goed dat je de heenweg niet graag nat wil regenen hoor... niets aan de hele dag met een klamme broek op je werk...